AnonymBruker Skrevet 18. februar #1 Del Skrevet 18. februar Jeg opplevde at mange ikke tok kontakt etter at begravelsen var unnagjort, og siden jeg har hatt nok med mitt de siste månedene og har kun hatt kontakt med de som tar kontakt med meg, har jeg ikke orket å ringe rundt og etterlyse kontakt fra de som ikke har gitt lyd fra seg etter "kondolansen" på Facebook. Veldig sårt å bli behandlet som om man er spedalsk, når alt man ønsker er å kunne oppføre seg normalt og kunne fortelle venner at man er lei seg fordi man er i sorg og vise følelser. Anonymkode: b80ce...b3a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. februar #2 Del Skrevet 18. februar Ja sånt er vondt er nok mange falske mennesker der ute jeg satt alene på juleaften til tross at det var ledig plass rundt bordet hos familiens hus og hjem juleaften ble feiret på kirkegården med Hamburger fra Esso 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #3 Del Skrevet 18. februar Min erfaring er at det er ved nære dødsfall man ser hvem som er ens venner. Mine rekker ble litt tynnere og tykkere også, og det er helt ok. Anonymkode: 67891...56d 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #4 Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja sånt er vondt er nok mange falske mennesker der ute jeg satt alene på juleaften til tross at det var ledig plass rundt bordet hos familiens hus og hjem juleaften ble feiret på kirkegården med Hamburger fra Esso Det hørtes veldig vondt ut, men hvis du ønsket å være på kirkegården julaften så hadde du det kanskje bedre der enn på middag hos familien/venner og late som om alt var fint? Anonymkode: b80ce...b3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. februar #5 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min erfaring er at det er ved nære dødsfall man ser hvem som er ens venner. Mine rekker ble litt tynnere og tykkere også, og det er helt ok. Anonymkode: 67891...56d Det er sikkert og visst har sittet alene med min sorg siden 16 Desember 2023 pappa hadde 2 søsken ikke hørt noe skal det taes kontakt så er det jeg som må det 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #6 Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja sånt er vondt er nok mange falske mennesker der ute jeg satt alene på juleaften til tross at det var ledig plass rundt bordet hos familiens hus og hjem juleaften ble feiret på kirkegården med Hamburger fra Esso Jeg føler med deg. Har lest mange innlegg fra deg, ble overrasket over at du er i 30årene, 36 om jeg skjønner riktig? Livet du har levd og alt det vonde du har måtte gå gjennom høres ut som en mannsalder. Stor klem fra meg. Anonymkode: 67891...56d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. februar #7 Del Skrevet 18. februar Merkelig tittel: «Har du mistet venner etter ditt dødsfall?» 😳. Er en død, har en jo ingen venner mer og kan heller ikke svare på KG😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #8 Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er sikkert og visst har sittet alene med min sorg siden 16 Desember 2023 pappa hadde 2 søsken ikke hørt noe skal det taes kontakt så er det jeg som må det Det er kaldt og dårlig gjort, kondolerer så mye med tapet ditt, det er dobbel sorg å ikke ha levende å lene seg på heller Anonymkode: 67891...56d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #9 Del Skrevet 18. februar Grüner skrev (Akkurat nå): Merkelig tittel: «Har du mistet venner etter ditt dødsfall?» 😳. Er en død, har en jo ingen venner mer og kan heller ikke svare på KG😉 Jeg ser nå at overskriften var litt merkelig, men det jeg mener med "ditt dødsfall" er dødsfallet til din nærmeste som for eksempel din partner, dina foreldre, ditt søsken osv Ts Anonymkode: b80ce...b3a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. februar #10 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det hørtes veldig vondt ut, men hvis du ønsket å være på kirkegården julaften så hadde du det kanskje bedre der enn på middag hos familien/venner og late som om alt var fint? Anonymkode: b80ce...b3a Ja var vondt og kaldt det Jeg satt utenfor der min far lå på kjøling skulle gjerne vært på middag hos Tante med ribbe og godt tilbehør pappa sa at jeg kunne feire jul der når han var borte for de hadde snakket om det han døde 16 Desember 2023 begravelsen var 29 Desember 2023 det er koselig og bli invitert og så evt si nei 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 18. februar #11 Del Skrevet 18. februar Det er enkelte jeg ser i et helt annet lys, for å si det sånn. Og det er ikke noe som kan repareres. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. februar #12 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er kaldt og dårlig gjort, kondolerer så mye med tapet ditt, det er dobbel sorg å ikke ha levende å lene seg på heller Anonymkode: 67891...56d Ja det var kaldt og dårlig ☹️ ja det er dobbel sorg mamma ble 58 2011 og pappa ble 78 år 2023 nei det er ikke noen å lene seg på da har 2 katter en på 8 år og ei på snart 18 år men det er ikke mye snakk med dem de ligger nå og sover ☹️ man savner mennesker spessielt familie ☹️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. februar #13 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser nå at overskriften var litt merkelig, men det jeg mener med "ditt dødsfall" er dødsfallet til din nærmeste som for eksempel din partner, dina foreldre, ditt søsken osv Ts Anonymkode: b80ce...b3a Aha. Dødsfall i nær familie? Det er jo ekstra sårt hvis venner svikter da, men det kan jo hende at du har gitt inntrykk av at du har hatt nok med sorgen og med å omgås dine nærmeste etter dødsfallet, slik at de ikke vil trenge seg på. Jeg tror helst det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #14 Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja var vondt og kaldt det Jeg satt utenfor der min far lå på kjøling skulle gjerne vært på middag hos Tante med ribbe og godt tilbehør pappa sa at jeg kunne feire jul der når han var borte for de hadde snakket om det han døde 16 Desember 2023 begravelsen var 29 Desember 2023 det er koselig og bli invitert og så evt si nei Fikk veldig vondt av at du måtte oppleve dette ❤️ Ts Anonymkode: b80ce...b3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. februar #15 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk veldig vondt av at du måtte oppleve dette ❤️ Ts Anonymkode: b80ce...b3a Ja er veldig vondt ☹️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #16 Del Skrevet 18. februar Grüner skrev (Akkurat nå): Aha. Dødsfall i nær familie? Det er jo ekstra sårt hvis venner svikter da, men det kan jo hende at du har gitt inntrykk av at du har hatt nok med sorgen og med å omgås dine nærmeste etter dødsfallet, slik at de ikke vil trenge seg på. Jeg tror helst det. Men jeg ser jo på de som mine nærmeste venner siden jeg ikke har familie her, men det kan jo hende de tenker jeg har så mange andre da, men likevel... Ts Anonymkode: b80ce...b3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #17 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Veldig sårt å bli behandlet som om man er spedalsk, når alt man ønsker er å kunne oppføre seg normalt og kunne fortelle venner at man er lei seg fordi man er i sorg og vise følelser. Anonymkode: b80ce...b3a Eg har tenkt litt på dette (etter også å erfart det samme som du) og lurer på om det kan ha noko å gjere med at folk er redde. Redde for å virke innpåslitne, pirke i sorga, gjere det verre. Eg veit ikkje heilt, men eg har tilgitt mange. Du veit; det er noko som heiter emosjonell intelligens. Og eg trur mange manglar denne, særleg i møte med sorg og dødsfall ❤️ Anonymkode: edbec...8de 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #18 Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja er veldig vondt ☹️❤️ Håpar du har ein god dialog med fastlegen din, så du kan få hjelp til å bearbeide traumene ❤️ Anonymkode: edbec...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. februar #19 Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (15 minutter siden): Ja var vondt og kaldt det Jeg satt utenfor der min far lå på kjøling skulle gjerne vært på middag hos Tante med ribbe og godt tilbehør pappa sa at jeg kunne feire jul der når han var borte for de hadde snakket om det han døde 16 Desember 2023 begravelsen var 29 Desember 2023 det er koselig og bli invitert og så evt si nei Huff❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. februar #20 Del Skrevet 18. februar Grüner skrev (3 minutter siden): Huff❤️ Ja huff ☹️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå