AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Del Skrevet 18. februar 2024 Min samboers brødre altså. Det er ikke lett å forklare hvordan, men det merkes godt, Ser hvordan de behandler mine svigerinner, og hvordan de er til meg. De snakker nesten ikke til meg. Jeg prøver å snakke med de og spørre hvordan det går osv, de svarer da, men spør lite/ aldri tilbake. Den ene broren bor i nærheten av oss. De har et barn. Jeg har invitert de på middager, grøt før jul, feiring nyttårsaften osv. De kommer, men ber aldri i gjengjeld. Jeg tror de kommer fordi de er glad i mannen min og barna våre, og det er fint❤️ Hans andre bror bor på hjemstedet hans. Han klager over at vi (han) aldri kommer dit. Han kommer aldri til oss, selv om vi ber han ofte. Han kom når svigers var til oss og passet barn da vi var borte en helg da.. Men ikke når vi ber inn. Han er en litt sånn vimsete mann, og jeg tror ikke han liker meg fordi jeg ikke synes han og samboer bare kan gjøre hva de vil når vi er der. Samboer kan ikke fordufte og finne på ting med broren HELE tiden når vi er på besøk… Og det takler han nok ikke. I sommer skal vi på ferie med alle. Jeg gruer meg skikkelig og har vondt i magen. Det er en vond følelse.. Hva kan jeg gjøre? Bør jeg si noe eller bare være blid og late som ingenting ? Anonymkode: 5e062...e77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Del Skrevet 18. februar 2024 Det kommer en tid der vi får svigerfamilie, og må leve med at ikke alle liker oss. Det er opp til deg om du vil venne deg til at noen misliker deg slik at du kan blåse i frekke svar og sure blikk. Anonymkode: 1eae9...5d7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #3 Del Skrevet 18. februar 2024 Trur eg ville tatt ein lang og ærleg prat med mannen min før den ferieturen... Anonymkode: 81957...4b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #4 Del Skrevet 18. februar 2024 På hvilken måte skiller du deg ut fra dine svigerinner? Jeg vet om tilfeller der svigerfamilier har vært skeptiske fordi mannen har blitt sammen meg "ei byjente" og mente hun måtte være en Oslo-snobb. Faktum var hun var mye mer åpen, varm, smart, praktisk, nevenyttig og inkluderende enn hele den slekta hun gifta seg inn i. Enkelte på bygda kan være rimelig snevre og satte i tankegangen. Og om de får anledning til å rynke på nesa av byfolk, så benytter de enhver anledning. Anonymkode: 289fb...bf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå