AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Skrevet 18. februar 2024 Jeg sitter i en situasjon der vi krangler mye, han blir svært sint og nå de siste dagene har han bare reist og blitt borte hele natta når vi krangler. Jeg har spurt han flere ganger om han vil slå opp, men sier han ikke vil det, men at han må rydde opp i tankene fra krangler. Jeg spurte han hva som skjer hvis han ikke klarer det og fikk til svar at han "vet ikke" Jeg sitter da i en stor usikkerhet, siden han sier han elsker meg og ikke gjør det slutt, men alt annet tilsier at han bare drar det ut.. Jeg vet ikke lenger hva jeg kan gjøre. Jeg pines jo bare sånn som ting er nå. Har noen råd til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: df843...6cb
Ane Rikke Skrevet 18. februar 2024 #2 Skrevet 18. februar 2024 Stå opp for deg selv, si dine tanker og meninger. Hvorfor bare forholde deg til hans uttalelser og oppførsel? Det gjør deg bare til en dott, noe som sikkert gjør det vanskelig for han å respektere deg. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #3 Skrevet 18. februar 2024 Jeg hadde vurdert hele forholdet. Vil du gi det en siste sjanse, informer ham om at du ikke lenger kan ha det på denne måten med all denne kranglingen og det at han forsvinner hele nettene, og at om han seriøst mener at han vil fortsette forholdet, da må dere i parterapi og gå der til dere har ryddet opp, lært dere å kommunisere bedre med hverandre og reparere forholdet. Vil han ikke det, da er forholdet uansett over. Anonymkode: 217f9...9ca 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. februar 2024 #4 Skrevet 18. februar 2024 Du går. Enkelt og greit. Ønsker du virkelig en fremtid med et menneske du ikke kan kommunisere med?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #5 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg sitter i en situasjon der vi krangler mye, han blir svært sint og nå de siste dagene har han bare reist og blitt borte hele natta når vi krangler. Jeg har spurt han flere ganger om han vil slå opp, men sier han ikke vil det, men at han må rydde opp i tankene fra krangler. Jeg spurte han hva som skjer hvis han ikke klarer det og fikk til svar at han "vet ikke" Jeg sitter da i en stor usikkerhet, siden han sier han elsker meg og ikke gjør det slutt, men alt annet tilsier at han bare drar det ut.. Jeg vet ikke lenger hva jeg kan gjøre. Jeg pines jo bare sånn som ting er nå. Har noen råd til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: df843...6cb Hva VIL du da? Anonymkode: db99b...696
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #6 Skrevet 19. februar 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Hva VIL du da? Anonymkode: db99b...696 Jeg vet ikke. Jeg vingler hele tiden mellom å slå opp og ikke. Jeg har jo det lille håpet st han skal bli som før Anonymkode: df843...6cb
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #7 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg vet ikke lenger hva jeg kan gjøre. Jeg pines jo bare sånn som ting er nå. Har noen råd til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: df843...6cb Jeg tenker at når forholdet ikke er bra for deg på sikt, så forlater du det. Når livet ditt er bedre uten denne fyren, så bør du leve livet ditt uten. Så hva tror du er det beste for deg? Anonymkode: 3e556...ffb
Diry72 Skrevet 19. februar 2024 #8 Skrevet 19. februar 2024 (endret) Jeg er lov å krangle, men hvorfor skal man bli så forbannet når man krangler. Er det bagatelller dere krangler om? Endret 19. februar 2024 av Diry72
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #9 Skrevet 19. februar 2024 22 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sitter i en situasjon der vi krangler mye, han blir svært sint og nå de siste dagene har han bare reist og blitt borte hele natta når vi krangler. Jeg har spurt han flere ganger om han vil slå opp, men sier han ikke vil det, men at han må rydde opp i tankene fra krangler. Jeg spurte han hva som skjer hvis han ikke klarer det og fikk til svar at han "vet ikke" Jeg sitter da i en stor usikkerhet, siden han sier han elsker meg og ikke gjør det slutt, men alt annet tilsier at han bare drar det ut.. Jeg vet ikke lenger hva jeg kan gjøre. Jeg pines jo bare sånn som ting er nå. Har noen råd til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: df843...6cb Noen har behov for å trekke seg tilbake, og tenke over hva man egentlig ønsker under diskusjoner og krangler. Slik du beskriver dere, så har han behov for å tenke ordentlig, mens du sitter på alle svar før diskusjonen/krangelen er i gang. Husk at ikke alle er som deg, og det må være lov. Men ut ifra det bittelille du beskriver her, så er det kanskje best at dere går fra hverandre. Anonymkode: 49a81...76e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #10 Skrevet 19. februar 2024 17 minutter siden, Diry72 said: Jeg er lov å krangle, men hvorfor skal man bli så forbannet når man krangler. Er det bagatelller dere krangler om? Er nok litt bagateller. Vil ikke si for mye detaljer, da jeg er redd han skal finne dette og kjenne det igjen. Jeg orker rett og slett ikke at han skal bli noe mer sint. Nå har han snart vært borte en uke og ser ikke ut som at han har tenkt seg hjem med det første. Anonymkode: df843...6cb
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #11 Skrevet 19. februar 2024 14 minutter siden, AnonymBruker said: Noen har behov for å trekke seg tilbake, og tenke over hva man egentlig ønsker under diskusjoner og krangler. Slik du beskriver dere, så har han behov for å tenke ordentlig, mens du sitter på alle svar før diskusjonen/krangelen er i gang. Husk at ikke alle er som deg, og det må være lov. Men ut ifra det bittelille du beskriver her, så er det kanskje best at dere går fra hverandre. Anonymkode: 49a81...76e Jeg forstår det å trekke seg tilbake, dette gjør jeg til tider selv. Men jeg føler det er en forskjell å trekke seg tilbake i et par timer og det å bli borte i nesten en uke og da uten å gi lyd fra seg. Anonymkode: df843...6cb
Christina82 Skrevet 19. februar 2024 #12 Skrevet 19. februar 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg