AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Del Skrevet 18. februar 2024 Hei, har ikke peil på hvordan dette funker, men tenkte det ikke kunne skada å prøvd. Er en jente på 23 som føler på ensomhet. Har familie rundt meg, går på jobb, men føler ingen relasjoner blir «tettere», bare overfladisk. Usikker på hvorfor det er sånn siden jeg føler selv jeg er åpen og kan snakke om hva som helst. Vet mange kjenner på det samme, så her er en åpen invitasjon til å kanskje bli kjent med meg. Min snapchat er: Rizzkrem Det er ikke min hovedbruker, i tilfelle dette når «feil» folk😅 Anonymkode: 77d1c...3d8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Del Skrevet 18. februar 2024 Jeg har ikke snapchat, men åpen for å bli kjent, men spørs om du ikke syns jeg er for gammel da 😅 Snart 32 år og bor i Oslo. Anonymkode: ff6ea...c67 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 18. februar 2024 #3 Del Skrevet 18. februar 2024 Legger deg ikke til fordi jeg er gammel nok til å være faren din 🙂 Hva om du inviterer noen av de du omgås med på jobb hjem på et glass vin eller noe sånt? Sitte og skravle om alt og ingenting? Spørre noen av de på jobb om dere skal ta en rask matbit etter jobb? Spørre om noen har lyst til å møtes for å gå tur i helgen? 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #4 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke snapchat, men åpen for å bli kjent, men spørs om du ikke syns jeg er for gammel da 😅 Snart 32 år og bor i Oslo. Anonymkode: ff6ea...c67 Ts, hvordan kan vi kontaktes? 😄 Anonymkode: 77d1c...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #5 Del Skrevet 18. februar 2024 imagineme skrev (1 time siden): Legger deg ikke til fordi jeg er gammel nok til å være faren din 🙂 Hva om du inviterer noen av de du omgås med på jobb hjem på et glass vin eller noe sånt? Sitte og skravle om alt og ingenting? Spørre noen av de på jobb om dere skal ta en rask matbit etter jobb? Spørre om noen har lyst til å møtes for å gå tur i helgen? 🙂 Ts, Skjønner den😂 Hadde vel funnet noe til felles til slutt🤔😂 Takk for tips! Anonymkode: 77d1c...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 18. februar 2024 #6 Del Skrevet 18. februar 2024 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #7 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ts, hvordan kan vi kontaktes? 😄 Anonymkode: 77d1c...3d8 Du kan jo sende meg melding her inne, hvis du er komfortabel med det? ☺️ Anonymkode: ff6ea...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 18. februar 2024 #8 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan jo sende meg melding her inne, hvis du er komfortabel med det? ☺️ Anonymkode: ff6ea...c67 Sorry, jeg glemte å fjerne den anonymiseringen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. februar 2024 #9 Del Skrevet 18. februar 2024 Samma her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #10 Del Skrevet 18. februar 2024 Maskinfører skrev (22 minutter siden): Samma her Add 😄 Anonymkode: 77d1c...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. februar 2024 #11 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Add 😄 Anonymkode: 77d1c...3d8 Mamma gikk bort i 2011 og pappa i Desember 2023 så da er man jo alene da ellers hadde jeg vært hos han på sykehjemmet nå ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 18. februar 2024 #12 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts, Skjønner den😂 Hadde vel funnet noe til felles til slutt🤔😂 Takk for tips! Anonymkode: 77d1c...3d8 Det skal du ikke se bort i fra 🙂 Så lenge man er nogenlunde oppegående finner man alltids noe å skravle om 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 18. februar 2024 #13 Del Skrevet 18. februar 2024 Jeg har også hatt det slik. Jeg tror bare det er en del av voksenlivet. Folk jobber lange dager, har sine egne ting å holde på med, og livet oppleves som veldig stressende for mange. Jeg orker virkelig ingenting i det jeg kommer ramlende inn døren fra jobb etter å ha vært ute av huset i minimum 9 timer. Jeg har forsont meg med, og akseptert, at et vennskap ikke nødvendigvis trenger å være overfladisk "bare fordi" man ses en gang i mnd eller sjeldnere. Mine nærmeste vennskaper ser jeg faktisk bare et par ganger i året, da vi bor langt unna hverandre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #14 Del Skrevet 18. februar 2024 imagineme skrev (2 timer siden): Det skal du ikke se bort i fra 🙂 Så lenge man er nogenlunde oppegående finner man alltids noe å skravle om 🙂 Helt sant Anonymkode: 77d1c...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #15 Del Skrevet 18. februar 2024 powerpuffen skrev (2 timer siden): Jeg har også hatt det slik. Jeg tror bare det er en del av voksenlivet. Folk jobber lange dager, har sine egne ting å holde på med, og livet oppleves som veldig stressende for mange. Jeg orker virkelig ingenting i det jeg kommer ramlende inn døren fra jobb etter å ha vært ute av huset i minimum 9 timer. Jeg har forsont meg med, og akseptert, at et vennskap ikke nødvendigvis trenger å være overfladisk "bare fordi" man ses en gang i mnd eller sjeldnere. Mine nærmeste vennskaper ser jeg faktisk bare et par ganger i året, da vi bor langt unna hverandre Det er kanskje det, savner bare å ha noen du føler prioriterer deg eller faktisk vil være med deg😅 og latterkramper. Anonymkode: 77d1c...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #16 Del Skrevet 18. februar 2024 Maskinfører skrev (4 timer siden): Mamma gikk bort i 2011 og pappa i Desember 2023 så da er man jo alene da ellers hadde jeg vært hos han på sykehjemmet nå ☹️ Vondt å høre Er takknemlig for familie rundt meg, orker ikke tanken på når de er borte.. Anonymkode: 77d1c...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå