Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har normal hud, med en tendens til småkviser og noen sorte prikker. Men hudpleieren sier jeg har normal/blandingshud. Jeg bruker Ultracalming Cleanser fra Dermalogica, og et IB fuktighetsserum fra kanebo. Nå trenger jeg en ny ansiktskrem som fukter nok. Jeg var med hudpleier i dag (som selger Decleor-produkter), jeg spurte henne hvilken fuktighetskrem hun ville anbefale meg og hun svarte "Hydra-Matt Regulating Fluid". Hun la til at jeg egentlig ikke trengte den, men at den gav nok fukt, så jeg kunne godt bruke den uten at det ville gjøre noe skade.

Så kikket jeg litt på forumet her og leste mye bra om både Active Moist og Special Smoothing Creme (eller hva den nå het?) fra Dermalogica.

Lurte derfor på om noen kunne komme med for og motargumenter? Eller altså, om noen av dere bruker Dermalogica og har normal/blandingshud, og synes dette er en bra krem for dere? :)

Endret av Lanalia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil absolutt anbefalle Harmonie til decleor!!!!!! Jeg har blandingshud selv, od de månedlige kviseutbruddene er mye mindre med denne kremen.

Gjest Jalileh
Skrevet

Registrer deg på www.makeupalley.com.

Der ser man hva mange andre mener om diverse produkter. Kjempe kjekt når man er i tvil. :)

Skrevet

Sier du det? Tusen takk skal du ha Seniorita :) Det skal jeg gjøre.

Og ellers, tusen takk for svar!

Skrevet

Jeg har blandingshud og kan anbefale Hydra Floral fra Decleor - emulsjon eller krem ettersom hvor tørr hud du har. Hydra-Matt Regulating Fluid gir ihvertfall ikke nok fuktighet til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...