Gå til innhold

Spørsmål om omgangssyke, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spydd for flere timer siden, virkelig tømt meg til det punkt at galle kom opp. Både oppkast og diare.

Nå er jeg helt tømt.

Er 10 timer siden noe som helst, føler meg mørbanket i magen. Men nå har jeg spist en liten yoghurt, og den holder seg  i magen.

Er det vanlig at den ville kommet opp igjen med en gang hvis jeg fortsatt var syk, eller kan forvente at den kommer opp igjen senere? 

Anonymkode: 41afe...bec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er gått 10 timer så ville jeg tenkt at du var ferdig med oppkast i denne runden.

Anonymkode: f4330...803

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Har spydd for flere timer siden, virkelig tømt meg til det punkt at galle kom opp. Både oppkast og diare.

Nå er jeg helt tømt.

Er 10 timer siden noe som helst, føler meg mørbanket i magen. Men nå har jeg spist en liten yoghurt, og den holder seg  i magen.

Er det vanlig at den ville kommet opp igjen med en gang hvis jeg fortsatt var syk, eller kan forvente at den kommer opp igjen senere? 

Har trua😊

Anonymkode: 1c1cd...269

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har trua😊

På hva?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På hva?

På at det går bra… 

• Liker 1
Skrevet

Hvis den ikke har kommet opp igjen til nå, kommer den nok ikke opp igjen. Men ikke lass innpå med en svær kompe-middag helt ennå likevel. Magen må få litt tid til å starte opp igjen forsiktig. Små, lette, måltider og væske i starten.

Anonymkode: e3a2d...d98

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...