Gå til innhold

Hvordan møtte dere den store kjærligheten? (Slik dere opplever det)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan mennesker finner den store kjærligheten, og hvordan møttes dere? 

Var det som lyn fra klar himmel?

Eller utviklet det seg over tid? 

Veldig gøy hvis mange har lyst til å dele ❤️.

Til inspirasjon for andre som fortsatt er på utkikk ❤️

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møttes via Tinder.

Ja, det var i grunn lyn fra klar himmel, men klart det har utviklet seg over tid. Vi ble samboere etter tre dater, og jeg visste at han var den jeg skulle gifte meg med. Og vi gifter oss til sommeren. ;)

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Møttes på videregående, vi ble plassert sammen på et prosjekt. Snakket hele kvelden, og begynte å henge med hverandre hver dag. (Har sosial angst, så det var nærmest et mirakel at jeg fant noen det var så lett å snakke med). Utviklet seg til et sterkt vennskap gjennom 10 år før vi endelig ble sammen 🙂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Møtte mannen min på en fest og han ble med meg hjem etterpå. Sovna i armkroken hans og følte meg hjemme. (Vi hadde ikke sex og var heller ikke nakne) 

De påfølgende dagene så poppa han opp i hodet mitt i tide og utide, selv om jeg faktisk var litt usikker på hvordan han hadde sett ut. Jeg visste bare at han (antagelig) ikke var "min type", men greide ikke å la være å tenke på han.

Ble at vi møttes noen uker senere, og da var det gjort. Har nå vært gift i snart 25 år.

Anonymkode: 4f638...29f

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Som lyn fra klar himmel.

Vi møttes på et ute-arrangement om sommeren. Vi fant hverandre med en gang. Satt sammen og snakket hele kvelden og begge visste at det var the one.

Vi ble kjærester og flytta sammen samme uken. Nå har vi barn og har vært sammen i 4 år. Møttes helt i slutten av 30-årene. Alt er mulig :D

Anonymkode: 7a89f...56a

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Irak skrev (2 timer siden):

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan mennesker finner den store kjærligheten, og hvordan møttes dere? 

Vi møttes i 4 klasse på barneskolen.

Ble forelsket da vi var 24 år.

Anonymkode: 9f9ab...21c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

På tinder 😂 Hater å si det, skulle ønske vi traff hverandre på en litt mer romantisk måte 😅 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Møttes i en familie-sammenheng (nei, vi er ikke i slekt) som varte en helg. Nysgjerrigheten og fasinasjonen var umiddelbar. Vi flørtet en del den helgen. En stund etterpå spurte jeg et familiemedlem om telefonnummeret hans, og sendte ham et kort "Hei!". Det tok en del tid før vi ble sammen, men vi snakket mye på telefon og besøkte hverandre (annen kant av landet). Som nevnt over her, jeg følte meg så hjemme sammen med ham. 

Dette er 20 år siden, nå i disse dager.

Anonymkode: d15c0...f08

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Irak skrev (3 timer siden):

Kjærlighet ved første blikk. Over 20år senere er det kun øyne for hverandre!

Anonymkode: a48fb...089

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Rotet på en russefest i 1997, han hadde kjæreste. Så slo han opp med henne, og kom på besøk til meg 16.mai. ikke den beste starten, jeg var vel sånn halvinteressert-men veldig klar for å få meg en kjæreste (nesten hvem som helst). Men ble etterhvert veldig forelsket og gla i hverandre - og slik er det heldigvis fremdeles 😀 

Anonymkode: e0aa5...fb4

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Møttes på videregående. Ble sammen halvveis ut i andre klasse. Ikke noe lyn, men en spennende forelskelse. Dette er 25 år siden, og kjærligheten vokser seg fremdeles sterkere og sterkere. 

Anonymkode: 2df22...2bf

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Møttes på jobb da jeg var lærling og han akkurat hadde tatt fagbrev. Jeg hadde kjæreste (en utro og fæl en sådan), men hadde et hemmelig crush på ham i nesten to år før vi i det hele tatt pratet skikkelig med hverandre. Plutselig, på grunn av store mengder tilfeldigheter og flaks ble vi satt til å jobbe sammen. Det var så enorm seksuell spenning som vi begge merket, og etter to uker med å jobbe sammen i team spurte han om jeg ville komme på besøk og se film i helga. Det viste seg at han hadde vært hemmelig forelsket i meg også i de to årene. I mellomtiden hadde jeg selvsagt gjort det slutt med eksen, og etter en liten stund med dating ble jeg sammen med han som er min samboer på femte året, og vi venter vårt andre barn sammen 🥰

Anonymkode: 1b8cd...a49

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

På et fysikalsk treningssenter ❤️❤️

Anonymkode: 795f7...775

• Hjerte 2
Skrevet

I World of Warcraft. Vi spilte sammen i 2-3 mnd, snakket mye, mailet hverandre bilder osv før han pakket pc og sekk og tok første fly til Norge. Det er 18 år siden og vi bor sammen fortsatt

Anonymkode: 7b984...005

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I World of Warcraft. Vi spilte sammen i 2-3 mnd, snakket mye, mailet hverandre bilder osv før han pakket pc og sekk og tok første fly til Norge. Det er 18 år siden og vi bor sammen fortsatt

Anonymkode: 7b984...005

Wow så stilig 👌.

Dette var amazing 👏👏👏.

Herlig historie så takk for at du ville dele ❤️

Skrevet

Har aldri møtt den 

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Jeg bor på bygda, og kom i snakk med dattera til butikkeieren.

Så kom dette temaet opp siden min datter på 14 år mener hun har funnet mannen i sitt liv (han er 15 år)....

Dattera til butikkeieren kommenterte til meg at hun synes de var så søte sammen, og det er de. De er veldig romantiske til å være så unge...

Så fortalte hun meg selv at hun møtte sin utkårede allerede i 1.klasse, og det er jo litt spesielt.....De hadde visst en pause mens de studerte, og giftet seg når de var ferdige med studiene.

Jeg har jo en fetter som fant kona si veldig tidlig, og de var rundt 15 år, og er fremdeles gift den dag idag.

Så det er mulig å finne kjærligheten i veldig ung alder ❤️.

Jeg synes det er veldig inspirerende å høre hvordan andre har møtt sin utkårede ❤️.

Tusen takk til dere som deler 👏👏👏

• Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Har aldri møtt den 

En dag vettu 👌.

Du må bare holde øynene åpne og ørene på stilk....så kan det hende muligheten kommer...

Man vet aldri vet du 👌

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (2 minutter siden):

En dag vettu 👌.

Du må bare holde øynene åpne og ørene på stilk....så kan det hende muligheten kommer...

Man vet aldri vet du 👌

Jeg tror ikke det bodd på hjemstedet i 15 år og her er det ingen de bor i byen og jeg på tettsted/bygda skal mye til for å kunne lokke de ut hit arvet nedbetalt hus i Desember 2023 men de kommer ikke de foretrekker store lån i byene ☹️ 

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke det bodd på hjemstedet i 15 år og her er det ingen de bor i byen og jeg på tettsted/bygda skal mye til for å kunne lokke de ut hit arvet nedbetalt hus i Desember 2023 men de kommer ikke de foretrekker store lån i byene ☹️ 

Hva med nettet da? 

Evt prøve å finne noen utenfor Norges landegrenser? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...