Writer_1981 Skrevet 18. februar 2024 #1 Del Skrevet 18. februar 2024 Hvilken behandling bør jeg ta? Hva er moderne nå, for oss som er i 30-40-årene? Vil gjerne ha noe som varer lenge, tenker på microblading eller powder brows. Er lys i hår og hud, og ønsker mer fylde, definisjon og noe mørkere farge. Tips til hva jeg bør gå for og evt. hvor? Oslo 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Del Skrevet 18. februar 2024 3 minutter siden, Writer_1981 said: Hvilken behandling bør jeg ta? Hva er moderne nå, for oss som er i 30-40-årene? Vil gjerne ha noe som varer lenge, tenker på microblading eller powder brows. Er lys i hår og hud, og ønsker mer fylde, definisjon og noe mørkere farge. Tips til hva jeg bør gå for og evt. hvor? Oslo 😊 Tilbud her nå. 3000 kr for enten microblading eller powder brows. Powder er mer sminket resultat. https://www.wowbrow.no/ Anonymkode: 21d7f...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tilbud her nå. 3000 kr for enten microblading eller powder brows. Powder er mer sminket resultat. https://www.wowbrow.no/ Anonymkode: 21d7f...332 Takk. Ser det ikke er inkludert påfyll. Hva synes du blir finest, microblading eller powder brows? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #4 Del Skrevet 18. februar 2024 6 hours ago, Writer_1981 said: Takk. Ser det ikke er inkludert påfyll. Hva synes du blir finest, microblading eller powder brows? Jeg har tatt begge. Microblading gir et mer naturlig resultat. I dag liker jeg mer mørke, markerte bryn som ser sminket ut så nå tar jeg powder brows. Mest fordi jeg ikke liker å sminke meg lengre etter jeg fikk barn. Så min rutine består av powder brows, litt miniralpudder, maskara og en lipgloss i hverdagen. Ferdig på 5 minutter. Anonymkode: 21d7f...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Del Skrevet 16. april 2024 Holder de like lenge / ca hvor lenge? Og tar det lang tid før det "gror"? En venninne sa du fikk litt skorper av powder og anbefalte å ta det før man har noen dager fri slik at det får dempe seg. Anonymkode: e0444...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå