Gå til innhold

Bryn - hvilken behandling?

Writer_1981

Anbefalte innlegg

Hvilken behandling bør jeg ta? Hva er moderne nå, for oss som er i 30-40-årene? Vil gjerne ha noe som varer lenge, tenker på microblading eller powder brows. Er lys i hår og hud, og ønsker mer fylde, definisjon og noe mørkere farge. Tips til hva jeg bør gå for og evt. hvor? Oslo 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Writer_1981 said:

Hvilken behandling bør jeg ta? Hva er moderne nå, for oss som er i 30-40-årene? Vil gjerne ha noe som varer lenge, tenker på microblading eller powder brows. Er lys i hår og hud, og ønsker mer fylde, definisjon og noe mørkere farge. Tips til hva jeg bør gå for og evt. hvor? Oslo 😊

Tilbud her nå. 3000 kr for enten microblading eller powder brows. Powder er mer sminket resultat. 

https://www.wowbrow.no/

Anonymkode: 21d7f...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tilbud her nå. 3000 kr for enten microblading eller powder brows. Powder er mer sminket resultat. 

https://www.wowbrow.no/

Takk. Ser det ikke er inkludert påfyll. Hva synes du blir finest, microblading eller powder brows? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Writer_1981 said:

Takk. Ser det ikke er inkludert påfyll. Hva synes du blir finest, microblading eller powder brows? 

Jeg har tatt begge. Microblading gir et mer naturlig resultat. I dag liker jeg mer mørke, markerte bryn som ser sminket ut så nå tar jeg powder brows. Mest fordi jeg ikke liker å sminke meg lengre etter jeg fikk barn. Så min rutine består av powder brows, litt miniralpudder, maskara og en lipgloss i hverdagen. Ferdig på 5 minutter. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Holder de like lenge / ca hvor lenge? Og tar det lang tid før det "gror"? En venninne sa du fikk litt skorper av powder og anbefalte å ta det før man har noen dager fri slik at det får dempe seg. 

Anonymkode: e0444...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Anbefaler Carmen hos Oslo Skin. 

Ingen klarer å fikse bryn sånn som hun gjør. 

Anonymkode: fca07...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker

Anbefaler Carmen , du kan finner henne i oslo Skin salon og du kan se hennes Instagram (beauty by carmen) hvor du kan avtale en time veldig enkelt med lenken i bio

Anonymkode: 386e4...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...