Isola Skrevet 27. mars 2006 #601 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei vennen! Da er jeg endelig hos mannen min, laaaangt unna Norge. Her skulle du ha vært! Jeg er så dårlig på å gjette kjønn, men har en følelse av at du får en liten prins jeg... Så der har du min stemme også. Ha en flott dag, når du står opp! Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. mars 2006 #602 Del Skrevet 28. mars 2006 Sniker bare innom en tidlig morgen for å ønske deg en gooood dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. mars 2006 #603 Del Skrevet 28. mars 2006 Titter innom for å ønske deg en flott tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 28. mars 2006 #604 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg tipper Babysarius er en jente! Så gøy med gravid venninne med nesten lik termin! Kanskje får dere samtidig?? Ønsker gravide Mammasarius en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #605 Del Skrevet 28. mars 2006 Og jeg er helt blank når det gjelder hva du har i magen din.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 28. mars 2006 #606 Del Skrevet 28. mars 2006 Så herlig med venninna di som også er gravid! :grine2: Det er ganske morsomt å ikke være alene om såntno' - her i sona er det boom for tida! Håper tirsdagen din blir kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2006 #607 Del Skrevet 28. mars 2006 Innom for å sniklese litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 29. mars 2006 #608 Del Skrevet 29. mars 2006 Pssst - har sendt mail til deg altså, men fant bare hotmail-adressen din. Så den ligger der! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. mars 2006 #609 Del Skrevet 29. mars 2006 Håper du og BabySarius koser dere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #610 Del Skrevet 29. mars 2006 Nå har jeg vært ute og kjøpt 1 stk gigantisk badedrakt og er straks klar for vanngymnastikk. Fant ut at det vel ikke er noen akutt fare for at jeg minsker med det første så kjøpte gikk opp noen str så magen har plass til å vokse. Jeg har uansett vokst ut av den forrige jeg hadde og jeg gidder ikke kjøpe enda en før oktober så da gjorde jeg kjapp prosess nå. Bekkenet mitt er så som så. Er ikke veldig vondt, men har spredd seg så jeg nå har litt vondt i halebeinet også. Er ikke så verst å gå når kroppen er varm, men sånn smågåing fram og tilbake på jobben og så sette seg ned og så opp igjen er ikke noe godt. De mobber meg litt på jobben for jeg går som ei gammal kjerring. En av kollegaene mine lurte på om jeg skulle gå så tidlig når jeg gikk i dag (kl 14), hvorpå han jeg deler kontor med sa at "Dersom hun skal få karra seg hjem før det blir mørkt så må hun jo bare begynne nå!" Morroklumpen! Satser alt på at vanngymnastikken hjelper og at dette er forbigående, for å vralte sånn fram til oktober er rett og slett uaktuelt, jeg nekter! Nei, nå skal jeg pakke sekken og komme meg avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 29. mars 2006 #611 Del Skrevet 29. mars 2006 Frekke kolleger du har Ha det kos på vanngym'en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #612 Del Skrevet 29. mars 2006 Syns kollegaene dine høres litt morsomme ut jeg da. Kjenner jeg deg rett så tar du det med godt humør. Kos deg på vanngymnastikken i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. mars 2006 #613 Del Skrevet 29. mars 2006 Heisann! Innom sånn snarest for å se at alt står bra til! Vanngym høres kjempeherlig ut! Får håpe det myker godt opp og at du slipper vondter! Man får noen kommentarer når man går som Dolly Duck, I know..! Håper du får en fin kveld og at resten av uken og helga blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #614 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja, de er slettes ikke verst de jeg jobber sammen. Liker godt at det er litt uformell og røff tone og har særlig sansen for han jeg deler kontor med, søte mannen! Har nettopp kommet hjem fra vanngymnastikken og var kjempedeilig, anbefales på det varmeste! (Særlig til de med vondt bekken) Jeg var veldig spent på forhånd på hvordan kroppen skulle fungere, men den hadde det som fisken i vannet! Med en gang jeg kom meg i bassenget forsvant alt av vondter, det var bare godt å få rørt seg litt! Jeg ble jo kjempeoptimist, håpa dette var ren mirakelkur og at kroppen herfra og ut skulle oppføre seg eksemplarisk. Den gang ei, fikk realiteten slengt i trynet med en gang strømpebuksa skulle på... OUCH! Men det var altså veldig godt og jeg vil jo tro det må være veldig godt for kroppen å få bevega seg litt uten særlig belastning. Jeg gleder meg allerede til neste onsdag. Noen andre som skal være med? Nå lager mannen kyllingwok med nudler og det lukter nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #615 Del Skrevet 29. mars 2006 Hørtes deilig ut med vanngymnastikk. Kos deg med mannen og wok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #616 Del Skrevet 29. mars 2006 Woken var nydelig. Kjempelenge siden vi har spist det, og jeg kan ikke helt skjønne hvorfor, det er jo bare nammenam! Nå skal jeg krype til køys sammen den gode mannen min, før jeg sovner skal jeg smøre magen og spille frosken for Babysariusen. Vet at h*n ikke hører enda, men det er nå koselig allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 29. mars 2006 #617 Del Skrevet 29. mars 2006 superkoselig! Så bra at vanngymnastikken var bra!! Bledet deg og Murmelmy?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 30. mars 2006 #618 Del Skrevet 30. mars 2006 Mmmm... Koselig med frosken! Så du forresten mailen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. mars 2006 #619 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg skulle gitt MYE for å ha kunnet gå på vanngym sammen med deg altså - det høres rett og slett bare vidunderlig ut! Deilig å være aktiv, jeg elsker vann og som du skriver...det er kjempebra for kroppen med slik trening uten sånn merkbar tung belastning! Hørtes deilig ut med wok ja... Men i dag er en ny dag, med nye muligheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #620 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg skulle gitt MYE for å ha kunnet gå på vanngym sammen med deg altså - det høres rett og slett bare vidunderlig ut! ← Jeg så her om dagen at de har det i Kristiansand også, men det er vel litt i seineste laget nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå