Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten

MammaSarius

Anbefalte innlegg

Så koselig med godlapp fra pappa!!!

Mine få bekjentskap med ligamentsmertene har kommet i sengen når jeg snur overkroppen og lar underkroppen ligge. Altså når jeg strekker meg...

Jeg har fryst mitt medlemskap i Elixia til midten av oktober. Jeg kjenner en av de som jobber der (hundekompis), men det var ikke hun som gjorde det for meg. Tror de egentlig krever erklæring fra legen...

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror også du må ha legeerklæring hos Elixia, så det går mer på hva legen din vil gjøre.

Så koselig med lapp fra den vordende bestefaren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det, pappa´n har tydelig flere følelser enn han vil innrømme eller klarer å vise deg face 2 face! Så søt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kom hjem lå det en lapp om hva han hadde fått gjort og hva som mangla, underskrevet "Snart Bestefar XXX". Fra en mann med så få ord betydde det mye og jeg begynte å gråte da jeg leste den, og mannen fikk og tårer i øynene.

..enda en her :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::klem::klem:

Dere er så søte alle sammen!

Er glad i dere jeg!

Har nettopp snakket med en veldig hyggelig dame på Elixia. Hun sa det bare var å ta med sykmeldingen så skulle de fryse abonnementet. Får se hva de gjør når sykmeldingen bare gjelder frem til påske. Nå står det riktignok på sykmeldingen min at "hun vil sannsynligvis trenge en gradert sykmelding en periode fremover" samt at Elixia på sine hjemmesider sier:

Under hvilke omstendigheter bør du ikke trene under svangerskapet:

Ved flere fostre

Hvis man tidligere har hatt prematur fødsel

Plages av større blødninger

Ved høyt blodtrykk i svangerskapet

Ved tidlige veer nå eller i tidligere svangerskap

Hvis barnet vokser for sakte

Hvis tidligere spontanaborter

Ved andre spesielle sykdommer

Da synes jeg sannelig jeg burde få fryse det frem til en mnd etter termin!

Endret av MammaSarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Har meldt meg på vanngymnastikk! Starter på onsdag, gleder meg masse.

Noen som vil være med?

Kanskje på tidde å jobbe litt... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: Ser på bestefaren som gleder seg ja!!Var det vi visste hele tiden! Men det er nå ikke alltid så lett med disse følelsene da! Men klart han gleder seg til jenta hans skal bli mamma! Og han var nok fryktelig lei seg da du mistet sist,bare at han ikke visste hva han skulle si..Så derfor han var god å hjalp til!

Han kommer til å bli verdens stolteste bestefar! Så melder vi bare ut hun stemoren din!

Håper du får fryst treningmedlemsskapet ditt!

Og nok en gang god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hormonene mine løper helt løpsk jeg..

Sitter her med tårer i øynene nok en gang. Sendte mail til noen venner i Australia i går og fortalte om graviditeten. I dag fikk jeg svar fra en venninne:

"Oh MY GOD!!!!!!!!! CONGRATULATIONS!!!!! I am so happy for you, I know that any little bubba born into such a loving relationship, will always be blessed."

:grine2:

Blir så rørt når folk blir så glade for oss!

Endret av MammaSarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja, det er mange som er glade på dine vegne MammaSarius. :klem:

Det er tydelig at faren din gleder seg til å bli bestefar, han har jo sin måte og vise det på. :tommel:

Håper det er ligamentsmerter du kjenner og at det ikke er BL på gang da.

Ha en fin dag og en riktig god helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Kjempesøt! Har du forresten noen magefølelse på hva slags type Sarius dere venter?

Hadde veldig sterk jentefølelse helt i starten, men nå heller jeg mer og mer mot gutt...

In other words, no idea! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Blir helt rørt av snart bestefaren jeg! Rart med disse mennene av få ord, når de først kommer så rører de langt inn i hjerterota...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jo bestemt meg foråikke handle til Sariusen før etter ordinær UL, men det finnes jo andre småttiser å handle til. Mamma skal til bergen i barndåp til min minste fetter om to uker og jeg har ikke kjøpt noe til han enda, og såmåjo storebroren hans på 1,5 år også få noe synes jeg. Så nå har jeg kjøpt denne t-skjorta til storebror og denne sparkedressen til knøttet. Tror de blir tøffe gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Nå blir jeg også rørt her, både av pappan din sine ord, og de nydelige ordene til venninnen din! :grine2: Men så er jeg ganske lettrørt i dag av egne grunner!

Må hoppe litt for deg og meg her i dagboken din også!! :hoppe:

Vi skal nemlig bli mammaer til høsten!! Mamamer til våre etterlengtede små 2006-barn!! :grine2: :grine2: :grine2:

Riktig god helg til deg, Babysarus og Pappasarius!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

I dag har vi gått laaang tur. Var deilig med frisk luft, men ikke fullt så deilig å kjenne at lysken bare blir vondere og vondere. Det gjør småvondt i lysken og i selve "stasen" når jeg går (kun når jeg flytter høyrebeinet frem), når jeg reiser meg og særlig i trapper. Å løfte høyrefoten for å kle på meg feks strømebukse er derimot direkte vondt. Isj... Jo mer jeg kjenner på smertene og leser tror jeg nok det er stor sjanse for at dette kan være tidlige tegn på bekkenløsning... Pappasariusen ville jeg skulle ringe legen i morgen, men jeg har time neste torsdag så med mindre det blir mye verre tror jeg nok bare jeg venter til da.

Ellers har helgen vært fin, men slitsom. Kjenner at jeg må bli flinkere til å begrense det sosiale når jeg er så sliten. På lørdag var det rolig kveld med middag hos en venninne. I går var det 4års bursdagsfeiring i familien til mannen og så overnattet vi hos svigers og i dag har vi gått lang tur med en venninne. Helgen ble rett og slett bare borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jeg har en følelse av at du bærer en liten :babygutt: !

Og det kom du på sånn helt plutselig? :ler: Alle får gutt synes jeg! Selv hadde jeg sterk jentefølelse helt i starten,men den er helt borte nå! Hmmm, sliter med om vi vil vite på Ul eller ikke altså... Mamma er jo helt sikker på jente... det blir spennende å se.

Nå har jeg tatt meg et deilig bad, det var godt for kropp og sjel! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du har fått BL, men det kan jo nesten høres sånn ut - jeg kjenner meg i hvert fall veldig igjen i det med å kle på seg strømpebukse, jeg merker det når jeg tar på meg trusa.

Blir veldig spennende om det blir en til i gutteklubben eller om det blir ei lita prinsesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Izaria var jo VELDIG bestemt på at jeg fikk jente da - helt til det motsatte ble bevist... Så da tipper jeg det motsatte av henne og tror dere får :babyjente:

:hoppe:

Bubba!!! :grine2: Så herlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...