Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Vi skal gifte oss ca 2,5 timers kjøring fra nærmeste blomsterbutikk. Bryllupet skal holdes på hotell, og vi reiser selvsagt dit på fredagen. Kan buketten tas med allerede da, og oppbevares til dagen etter på et kjølerom? Eller bør den hentes fra blomsterbutikken på selve bryllupsdagen? Hva er vanlig egentlig?
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Den lages kvelden før og står på kjølerom i blosterbutikken også, så det går nok greit
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Min lages på dagen og blir levert til hotellet jeg skal bo på.
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 Ring blomsterbutikken du skal bruke og hør hva de ville ha gjort.
Augustbrud02 Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Ikke alle butikker lager buketten dagen før, men vil man at de skal gjøre det, så gjør de jo selvsagt det. Min ble laget på morgenen før vielsen for at blomstene skulle være friskest mulig. Buketten ble levert hos frisøren. Du kan enten be om å få den levert, eller så kan du jo gi noen i familien oppdraget med å hente den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå