Gå til innhold

Økt utflod = vanskelig med spontan sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg har alltid hatt utflod og perioder mer en andre ganger. Jeg går med truseinnlegg fast, ellers blir trusa fuktig og det er ubehagelig å gå med. Noen ganger kan jeg bruke samme truseinnlegg hele dagen og andre ganger må jeg bytte. 
jeg føler også at jeg får en lukt der nede kjapt, også hvis jeg har dusjet og tar på meg noe som sitter tett inntil. Jeg selv syntes ikke det lukter godt. 
Jeg sover naken. 
jeg er veldig glad i sex og vil gjerne ha spontan sex på ulike plasser, både at jeg tar initiativ og kan åpne opp fra kjæresten. Men ofte må jeg si nei og at jeg må tisse. Fordi jeg har truse innlegg på meg og må vaske meg først. 

Dere som har spontan sex, har ikke dere utflod, truseinnlegg eller lukt??? 
jeg veier 76 kg og er nesten 180 høy. Alltid vært slik med meg. Jævelig irriterende. Finnes det noe medisin mot utflod og lukt? Har tatt mot bakteriell vaginose og slikt, men jeg har det jo hele tiden. 

Kjæresten min som er meget overvektig, han lukter ingenting der nede han, selvom han dusjet dagen i forveien og har vært på jobb hele dagen. Så urettferdig 

Anonymkode: 33b4a...3dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hei. 

Jeg har alltid hatt utflod og perioder mer en andre ganger. Jeg går med truseinnlegg fast, ellers blir trusa fuktig og det er ubehagelig å gå med. Noen ganger kan jeg bruke samme truseinnlegg hele dagen og andre ganger må jeg bytte. 
jeg føler også at jeg får en lukt der nede kjapt, også hvis jeg har dusjet og tar på meg noe som sitter tett inntil. Jeg selv syntes ikke det lukter godt. 
Jeg sover naken. 
jeg er veldig glad i sex og vil gjerne ha spontan sex på ulike plasser, både at jeg tar initiativ og kan åpne opp fra kjæresten. Men ofte må jeg si nei og at jeg må tisse. Fordi jeg har truse innlegg på meg og må vaske meg først. 

Dere som har spontan sex, har ikke dere utflod, truseinnlegg eller lukt??? 
jeg veier 76 kg og er nesten 180 høy. Alltid vært slik med meg. Jævelig irriterende. Finnes det noe medisin mot utflod og lukt? Har tatt mot bakteriell vaginose og slikt, men jeg har det jo hele tiden. 

Kjæresten min som er meget overvektig, han lukter ingenting der nede han, selvom han dusjet dagen i forveien og har vært på jobb hele dagen. Så urettferdig 

Anonymkode: 33b4a...3dc

Når du går med truseinnlegg så blir du mer svett og klam nedentil, mulig det også gjør  at du får mer lukt og genererer mer utflod? Man kan også bli for renslig der nede, mulig det også irriterer. Når det er sagt så lukter utflod ikke blomster hos de fleste. Jeg har aldri fått klager på lukt.. 

Anonymkode: 20722...56e

Skrevet

Mengde utflod kan hende du må leve med (dog ser jeg mange har fått mindre av å gå uten truseinnlegg), men lukten skal ikke være der.  Jeg er dessverre vant med å ha bakteriell vaginose. Etter behandling lukter det ingenting. Jeg kunne latt noen gi meg oralsex når som helst med kun en vask i døgnet. Men BV kan komme tilbake veldig fort. Det korteste jeg har vært «uten» er 3 dager. Andre ganger går det 2 mnd. Har opplevd lenger og. Mitt poeng er at du kan ha BV selv om du har fått behandling. De fleste fastleger og til og med gynekologer diagnostiserer det feil også og man får beskjed om at alt ser greit ut. Man skal ikke sende inn bakterieprøve. Legen skal måle pH på utflod, gjøre en snifftest på utfloden og se på utfloden i mikroskop. Man får svar med en gang. Nesten ingen leger gjør dette desverre, men jeg har inntrykk av at man likevel får medisin hvis man sier at det lukter vondt. Særlig om man sier det lukter fisk/sjømat/råttent/skarpt. En mild vaginose har lite symptomer, kanskje litt vond lukt når utfloden får kontakt ned huden/ blir liggende litt i kontakt med luft, feks mellom kjønnsleppene. En sterk vaginose lukter ut i luften når du går på do, går i kjole, og kan lukte gjennom klær også. Særlig om man går uten truseinnlegg. Hvis du opplever at legene du går til ikke har nok kompetanse er de gode på dette på Olafiaklinikken. Man kan gå på drop in. Der gode på alt med bakterier og virus og vil sjekke deg også for BV om du drar dit. Vet ikke om du bor i nærheten av en klinikk som Olafia. Finnes flere tilsvarende rundt i landet. Bor du i nærheten av Oslo og er under 25 år kan du også gå på Sex og samfunn og få hjelp. Bare si de samme tingene du skrev i innlegget ditt. Håper du får det bedre!

Anonymkode: 33028...62f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...