Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige helg ble jeg så full at jeg ikke husker omtrent hva jeg gjorde. Jeg er så flau og jeg fikk sendt eksen min en melding om vi kunne snakke. Hver gang jeg drikker blir jeg så følsom, og alt kommer opp av følelser. Jeg klarer aldri og legge han fra meg, men får noen uker siden følte jeg endelig at jeg var klar så jeg sa det til han. Jeg har ikke tenkt mye på han i ukedagene, men når helgen kommer og jeg drikker tenker jeg ikke. Men dette skjer bare noen ganger. Jeg fikk til svar «hvorfor? Du takka for deg for noen uker siden, også sender du meg melding nå?». Jeg har hatt sikkelig fylleangst. Men ut i fra den meldinga vet jeg ikke om virket bitter eller om hva som er greia han. Hva tror dere?

Anonymkode: 87129...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyllemeldinger til eks ER skikkelig flaut, sorry. La han være i fred og gå videre. 

Du kan egentlig beklage meldingen? Og aldri gjøre det igjen! 

Anonymkode: 0db2b...c8b

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

La det ligge. Slett nummeret ellers lagret det som "skal ikke meldes". 

Anonymkode: 5fee5...35e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt, han sier du takket for deg? Med andre ord du gikk, men klarer ikke la han gå?

Uansett, bare si beklager også sletter du nummeret  hans så du ikke sender flere meldinger i bedugget tilstand. 

Anonymkode: 085a8...20b

• Liker 3
Skrevet

Ville vært ærlig, tar tid og komme over et brudd. Si det som det er det kommer i fylla og su prøver og gå vidre, og beklager at du sendte melding. Du må bare blokke nummert feks når du drikker, alle har vi vært der. La han være, er jo så dumt når man våkner edru igjen og sitter der og føler seg så flau. Om du er så full at du knapt husker og ha gjort det, så må du stoppe med og bli så full. Men ellers klarer man og styre seg om man virkelig vil 

Anonymkode: 32f96...873

• Liker 2
Skrevet

Men VIL du snakke ? Eller er det bare fyllerør?

Du vil snakke; si det som det er, at du har mer på hjertet og skulle gjerne ville ta en prat

fyllerør; si det som det er, beklager så mye jeg var veldig full og jeg er flau over oppførselen min.  Kanskje også slette nummeret om du tror det vil skje igjen

Anonymkode: dbad6...862

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt, han sier du takket for deg? Med andre ord du gikk, men klarer ikke la han gå?

Uansett, bare si beklager også sletter du nummeret  hans så du ikke sender flere meldinger i bedugget tilstand. 

Tingen er at han har lenge behandlet meg dårlig, men jeg klarer ikke og gi slipp. Ellers tenker jeg ikke på det men når jeg drikker vil jeg bare høre stemmen hans på telefonen om du skjønner. Jeg skal slette nummeret hans. For noen uker siden sendte jeg han en litt brå melding og fjernet han fra Snapchat, så hva la han i det han sa?

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men VIL du snakke ? Eller er det bare fyllerør?

Du vil snakke; si det som det er, at du har mer på hjertet og skulle gjerne ville ta en prat

fyllerør; si det som det er, beklager så mye jeg var veldig full og jeg er flau over oppførselen min.  Kanskje også slette nummeret om du tror det vil skje igjen

Anonymkode: dbad6...862

Tror det bare er fyllerør, fordi jeg føler jo at jeg har sagt mitt. Og det er det som er såå flaut, er at endelig følte jeg at jeg hadde klart det men så sender jeg han meldinger😩også skjønte jeg ikke hva han mente med den meldinga hans sendte meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tingen er at han har lenge behandlet meg dårlig, men jeg klarer ikke og gi slipp. 

Da må du tvinge deg selv til å ihvertfall holde deg fysisk og digitalt unna. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

også skjønte jeg ikke hva han mente med den meldinga hans sendte meg

Han skjønner ikke hva du prøver på. Og det gjør vel ikke du heller? Du må bare få slutt på all kontakt.

• Nyttig 1
Skrevet

Tror det bare er fyllerør, fordi jeg føler jo at jeg har sagt mitt. Og det er det som er såå flaut, er at endelig følte jeg at jeg hadde klart det men så sender jeg han meldinger😩også skjønte jeg ikke hva han mente med den meldinga hans sendte meg

Hva skjønte du ikke? Han spurte hvorfor? Han er jo som flertallet menn ikke tankeleser så han lurer sikkert på om du nå er interessert fortsatt. Han er sikkert også interessert men vil vel ha på det rene hva du egentlig vil (og det ser det jo ikke ut til at du vet selv heller). Så du må jo gå en runde med deg selv og finne ut om du ser for deg en fremtid med han likevel, eller er ferdig med han for godt. Det skylder du ham å avklare fortest mulig.

Anonymkode: 58cb3...3da

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tingen er at han har lenge behandlet meg dårlig, men jeg klarer ikke og gi slipp. Ellers tenker jeg ikke på det men når jeg drikker vil jeg bare høre stemmen hans på telefonen om du skjønner. Jeg skal slette nummeret hans. For noen uker siden sendte jeg han en litt brå melding og fjernet han fra Snapchat, så hva la han i det han sa?

Han synes vel det er merkelig at du leker hot cold da med å først være sur og blokkere for så å ville snakke. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Han synes vel det er merkelig at du leker hot cold da med å først være sur og blokkere for så å ville snakke. 

Nei, fordi er han som alltid har gjort det med meg. Han sier han ikke elsker meg og har ikke følelser nå. Men allikevel sendte jeg melding. Og jeg skjønte ikke meldinga hans

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forrige helg ble jeg så full at jeg ikke husker omtrent hva jeg gjorde. Jeg er så flau og jeg fikk sendt eksen min en melding om vi kunne snakke. Hver gang jeg drikker blir jeg så følsom, og alt kommer opp av følelser. Jeg klarer aldri og legge han fra meg, men får noen uker siden følte jeg endelig at jeg var klar så jeg sa det til han. Jeg har ikke tenkt mye på han i ukedagene, men når helgen kommer og jeg drikker tenker jeg ikke. Men dette skjer bare noen ganger. Jeg fikk til svar «hvorfor? Du takka for deg for noen uker siden, også sender du meg melding nå?». Jeg har hatt sikkelig fylleangst. Men ut i fra den meldinga vet jeg ikke om virket bitter eller om hva som er greia han. Hva tror dere?

slett nummeret hannes

Anonymkode: fe460...227

• Liker 2
Skrevet

Nei, fordi er han som alltid har gjort det med meg. Han sier han ikke elsker meg og har ikke følelser nå. Men allikevel sendte jeg melding. Og jeg skjønte ikke meldinga hans

Skriv bare sorry, du var full og dum. 

Anonymkode: 1e7da...e3f

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg klarer aldri og legge han fra meg, men får noen uker siden følte jeg endelig at jeg var klar så jeg sa det til han.

Hva var det du sa til ham?

Anonymkode: 4b48e...a8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva var det du sa til ham?

Anonymkode: 4b48e...a8c

Om vi kunne ringes, og skrev han seriøst og hvorfor siden jeg hadde takket for meg for noen uker siden

Skrevet

Han kunne selvfølgelig ha latt å svare, men når han svarte ser jeg ikke hva annet han kunne svare. Han var bare forvirret.

Hvis du vil svare noe kan du bare si "Sorry, jeg var full og forvirret. Se bort fra siste melding."

Deretter sletter du han på telefonen så du ikke gjør det igjen. Han er ikke god for deg, og du er allerede godt på vei med å komme over ham.

Anonymkode: d79f1...aab

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han mente nok akkurat det han skrev... Du har sagt takk for deg, så plutselig vil du prate. Da er det ganske naturlig at han lurer på hvorfor... Hva er det du vil oppnå? Hvorfor vil du prate?

Anonymkode: 83198...9d7

• Liker 1
Skrevet

Du vet jo selv at det forholdet var dårlig. Men følelsene forsvinner jo ikke med én gang. Det betyr ikke at dere bør bli sammen igjen, men at du må være tålmodig.

Hvis du ikke klarer å drikke uten å tekste han, så bør du holde deg edru en stund fremover.

Og slett telefonnummeret hans.

Anonymkode: 86a45...fad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...