AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Del Skrevet 18. februar 2024 Noen som vet om det er mulig? Er utdannet både helsesekretær og sykepleier, men ønsker å søke på en helsesekretærstilling. Men er ho selvsagt mest int i sykepleielønn. Noen som vet? Anonymkode: e0838...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Del Skrevet 18. februar 2024 Det kan du høyst sannsynlig glemme. Ingen grunn til å skulle overbetale deg når de kan få noen mye billigere til å gjøre samme jobben. Anonymkode: dcc4a...41f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #3 Del Skrevet 18. februar 2024 Det kommer vel an på hvor mange helsesekretærer som er billigere enn deg i drift som har søkt. Jeg jobber på legekontor, de tar ikke inn noen sykepleiere fordi det ikke lønner seg og at en helsesekretær er fullt kapabel til å ta seg av alle oppgavene til en lavere pris. Har også jobbet på sykehus som helsesekretær, da var det kun helsesekretærer, helsefagarbeidere og assistenter til akkurat den type jobb. Anonymkode: 21241...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #4 Del Skrevet 18. februar 2024 Du vil ikke få lønn som sykepleier. Har jobbet med to helsesekretærer som også var utdannet sykepleier, og de fikk samme lønn som meg (autorisert helsesekretær). Blir jo feil å få lønn for en jobb du ikke gjør. Anonymkode: 9d1fe...7b1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #5 Del Skrevet 18. februar 2024 Ikke snakk om at du vil få. Med så stramme budsjetter og også rigid system det er i offentlige helseforetak, vil det aldri skje. Anonymkode: 837d5...394 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 18. februar 2024 #6 Del Skrevet 18. februar 2024 Du kan nok bli ansatt, men på sekretærlønn… ikke helsesekretærlønn (for det kreves autorisasjon). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #7 Del Skrevet 18. februar 2024 Nei, en helsesekretæestilling lønnes som en helsesekretær. Anonymkode: 38938...34d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #8 Del Skrevet 18. februar 2024 Fjugur skrev (3 minutter siden): Du kan nok bli ansatt, men på sekretærlønn… ikke helsesekretærlønn (for det kreves autorisasjon). Jeg er helsesekretær ( = autorisasjon). Og er sykepleier (= autorisasjon) Anonymkode: e0838...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 18. februar 2024 #9 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er helsesekretær ( = autorisasjon). Og er sykepleier (= autorisasjon) Anonymkode: e0838...148 Utdannet helsesekretær også? Ja, da vil du få lønn som helsesekretær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #10 Del Skrevet 18. februar 2024 Jeg har jobbet som sekretær på sykehus (er sykepleier). Jeg fikk full ansiennitet og ekstra lønn pga jeg var autorisert helsepersonell. Men fikk ikke sykepleierlønn. Det var uansett ikke store forskjellen, og det var verdt det. Anonymkode: 6f011...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #11 Del Skrevet 18. februar 2024 Fjugur skrev (13 minutter siden): Utdannet helsesekretær også? Ja, da vil du få lønn som helsesekretær. Ja, det stemmer. Anonymkode: e0838...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #12 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har jobbet som sekretær på sykehus (er sykepleier). Jeg fikk full ansiennitet og ekstra lønn pga jeg var autorisert helsepersonell. Men fikk ikke sykepleierlønn. Det var uansett ikke store forskjellen, og det var verdt det. Anonymkode: 6f011...9e2 Hva jobber du med nå? Jeg kjenner at jeg er ferdig med stell og pleie ol. TS Anonymkode: e0838...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #13 Del Skrevet 18. februar 2024 Jeg jobbet som sekretær på poliklinikk og var sykepleier, men fikk lønn som ufaglært sekretær. Anonymkode: 13a2e...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #14 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva jobber du med nå? Jeg kjenner at jeg er ferdig med stell og pleie ol. TS Anonymkode: e0838...148 Hvorfor tar du ikke videreutdanning i stedet for å jobbe som sekretær? F.eks operasjonssykepleier har mange utdanningsstillinger og lett å få dagjobb i hvert fall her jeg bor. Anonymkode: 5d0b4...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå