AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Skrevet 18. februar 2024 Jeg har ei venninne( Marit) som jeg har noen konflikter med. Orker ikke å forklare. Nå møtes vi kun hos felles venner. Min andre venninne(Kine) og Marit har møtes hjemme hos meg noen ganger, men de er ikke venner. Jeg forteller alt til Kine om konflikten med Marit. Hun er en av mine nærmeste venner som jeg kan snakke om alt med. I går traff jeg søsteren til Kine. Hun vet også litt om det med Marit og spurte om hvordan det gikk. Jeg sa at vi har ikke kommet videre. Men så sier hun : Så da hjalp det ikke at Kine inviterte Marit ut på kaffe da. Kine ville snakke med henne for å prøve å ordne opp. Når var dette spurte jeg. Det har skjedd 2 ganger for noen måneder siden. Nå sittet jeg her og tenker på hvorfor Kine ikke har fortalt at hun har møtt Marit. Nå vet jeg ikke om jeg kan stole på henne. Burde hun fortalt meg det? Jeg hadde iallefall fortalt henne det hvis det var omvendt Anonymkode: d854b...47a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ei venninne( Marit) som jeg har noen konflikter med. Orker ikke å forklare. Nå møtes vi kun hos felles venner. Min andre venninne(Kine) og Marit har møtes hjemme hos meg noen ganger, men de er ikke venner. Jeg forteller alt til Kine om konflikten med Marit. Hun er en av mine nærmeste venner som jeg kan snakke om alt med. I går traff jeg søsteren til Kine. Hun vet også litt om det med Marit og spurte om hvordan det gikk. Jeg sa at vi har ikke kommet videre. Men så sier hun : Så da hjalp det ikke at Kine inviterte Marit ut på kaffe da. Kine ville snakke med henne for å prøve å ordne opp. Når var dette spurte jeg. Det har skjedd 2 ganger for noen måneder siden. Nå sittet jeg her og tenker på hvorfor Kine ikke har fortalt at hun har møtt Marit. Nå vet jeg ikke om jeg kan stole på henne. Burde hun fortalt meg det? Jeg hadde iallefall fortalt henne det hvis det var omvendt Anonymkode: d854b...47a Jeg vil jo tro at kine har prøvd fra et godt sted. Men hun burde ha spurt deg om det var ok først. Hun har tydeligvis ikke lykkes, og da skal det vel lite til at du får fikset greia med marit. Jeg syntes du kan ta en ordentlig prat med kine. Men du trenger ikke være sur på henne. Men du kan si du har hørt at hun har prøvd å ordne opp med kine for deg, men at du hadde satt pris på om hun hadde sagt noe. Fordi nå har jo du ikke helt kontroll på situasjonen med kine. Siden hun er gått i vranglås så er det jo ikke noen grunn til at du da skal fortsette å prøve å fikse noe kine ikke vil skal fikses Anonymkode: acad5...19e 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #3 Skrevet 18. februar 2024 Jeg føler litt at hun gikk bak ryggen min og det sliter jeg litt med Anonymkode: d854b...47a 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #4 Skrevet 18. februar 2024 Jeg tenker vel egentlig at som voksen har man ikke langvarige konflikter med venner. Da er man ikke venner mer... Så ville vel satset på Kine. Vennskapet med Marit er vel over Anonymkode: a3413...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #5 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg tenker vel egentlig at som voksen har man ikke langvarige konflikter med venner. Da er man ikke venner mer... Så ville vel satset på Kine. Vennskapet med Marit er vel over Anonymkode: a3413...a6f Det var ikke det jeg lurte på... Anonymkode: d854b...47a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #6 Skrevet 18. februar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det var ikke det jeg lurte på... Anonymkode: d854b...47a Dere høres veldig unge ut.. Så mye drama Anonymkode: a3413...a6f 3
Fireflies Skrevet 18. februar 2024 #7 Skrevet 18. februar 2024 Har Kine fortalt det du sa til henne? Fortalte du kun om konflikten eller ble det baksnakking om Marit?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #8 Skrevet 18. februar 2024 Fireflies skrev (1 time siden): Har Kine fortalt det du sa til henne? Fortalte du kun om konflikten eller ble det baksnakking om Marit? Tror ikke hun har fortalt det jeg snakket om jeg. Jeg luftet bare mine følelser angående dette. Snakket ikke stygt om Marit Anonymkode: d854b...47a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #9 Skrevet 18. februar 2024 Føler bare at hun burde ha fortalt meg det. Anonymkode: d854b...47a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #10 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Føler bare at hun burde ha fortalt meg det. Anonymkode: d854b...47a Men sånn går det når du baksnakker. For det er det du har gjort, når du har introdusert disse to for hverandre og de har møttes hos deg flere ganger. Da er det baksnakking å snakke om den ene bak ryggen på den andre, selv om du føler at du er bedre venn med en ab de. Fortalte kanskje du til Marit at du har snakket om henne med Kine….? Hvorfor skal det være andre regler for deg, enn for de andre? Det er du som driver ‘dramaet’ her - du burde aldri involvert Kine i konflikten med Marit, når de har omgåttes hverandre og blitt litt kjent via deg. Det er du som har satt Kine i en forferdelig vanskelig sosial situasjon - ser du ikke det….? Du burde be begge de to andre om unnskyldning. Anonymkode: 6f185...6ca 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå