AnonymBruker Skrevet 18. februar #41 Del Skrevet 18. februar Han som hadde 100 par joggesko og masse merkeklær, men han brukte det ikke i Norge fordi nordmenn "skjønner" ikke den kule moten. Kunne bare bruke klærne i utlandet. Han gav så enormt dårlig inntrykk av seg selv at tv3 skulle ha skjermet han. Anonymkode: 12a5b...2e7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 18. februar #42 Del Skrevet 18. februar Det paret som fikk hjelp og løsning, men valgte å takke nei. Gårdsplassen fullt av bilskrap. De skulle drive katteoppdrett og oppbevarte kattematen i en åpen stor boks. (Maten ville jo forringes lenge før den ble spist opp) De hadde null peiling og var så dumme å takke nei da de endelig fikk hjelp. 🤦🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet 18. februar #43 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Å hvor skal man begynne? Melkemannen er flott. Anonymkode: ec3fe...e34 Melkemannen og en senere deltager som han skulle starte rederi med. Nå tror jeg admin. snart sletter denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 18. februar #44 Del Skrevet 18. februar Husker veldig godt en svensk episode. En ung dame som hadde meldt seg opp til et eller annet tilfeldig fag på universitetet, bare for å få studielån. Så brukte hun studielånet til å ta silikon. Når det ble dags for å betale tilbake hadde hun ikke et rødt øre. Økonomene ordnet et møte med banken, og hun fikk helt panikk da hun innså at hun skulle på møte i den banken der hun var kunde. "Men de kjenner meg her", sa hun på gråten. Økonomene måtte forklare at det var lite vits i å ta et møte med en bank som ikke hadde et kundeforhold til henne. Det tok tid før det sank inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mikase Skrevet 18. februar #45 Del Skrevet 18. februar Jeg husker spesielt Jan Ivar som drakk 7 liter melk hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 18. februar #46 Del Skrevet 18. februar Vera fra en av de tidligere sesongene. Hun som ikke stolte på at barnehagen kunne passe på babyen hennes. Hun kjøpte merkeklær til barnet og da økonomene sa at de må begynne å kjøpe brukt så holdt hun på å tilte. Hun ble sur da de måtte selge bilen og de fikk en bil gratis fra et familiemedlem. Hallgeir holdt nesten på å gi seg😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollaa1 Skrevet 18. februar #47 Del Skrevet 18. februar Husker godt han som ble kjemperasende på Hallgeir fordi Hallgeir solgte drømmebilen hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 18. februar #48 Del Skrevet 18. februar Husker han som hadde som hobby å kjøpe og selge biler og som gikk i minus for hvert salg. Han hadde eid sjokkerende mange biler i sitt liv, hver bil i typ 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 19. februar #49 Del Skrevet 19. februar Husker et par som begge hadde tatt slankeoperasjoner, men fortsatt å spise masse dritt så de gikk opp i vekt igjen. Dette er lenge siden, men jeg mener å huske at det meste av pengene gikk til ting man ikke trengte, som take away, brus osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 19. februar #50 Del Skrevet 19. februar Nutz skrev (13 minutter siden): Husker et par som begge hadde tatt slankeoperasjoner, men fortsatt å spise masse dritt så de gikk opp i vekt igjen. Dette er lenge siden, men jeg mener å huske at det meste av pengene gikk til ting man ikke trengte, som take away, brus osv. De huska jeg. Men jeg tror ikke de egentlig var i luksusfellen. De trengte bare veiledning for de hadde veldig god råd, men likevel hadde lite til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 19. februar #51 Del Skrevet 19. februar bonsaijenta skrev (1 time siden): De huska jeg. Men jeg tror ikke de egentlig var i luksusfellen. De trengte bare veiledning for de hadde veldig god råd, men likevel hadde lite til overs. Er ikke dette felles for alle som deltar på Luksusfellen da? Produksjonen er vel ikke interesserte i å ta med fattige deltakere, som forsøker å snu på hver eneste krone i håp om å få økonomien deres til å gå rundt. Men hvis en person tjener veldig godt, samtidig som man har alt for mye utgifter, så blir det jo mye enklere for programlederne å hjelpe dem. Så lenge deltakerne genuint ønsker å motta hjelp da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 19. februar #52 Del Skrevet 19. februar StinkySocks skrev (14 minutter siden): Er ikke dette felles for alle som deltar på Luksusfellen da? Produksjonen er vel ikke interesserte i å ta med fattige deltakere, som forsøker å snu på hver eneste krone i håp om å få økonomien deres til å gå rundt. Men hvis en person tjener veldig godt, samtidig som man har alt for mye utgifter, så blir det jo mye enklere for programlederne å hjelpe dem. Så lenge deltakerne genuint ønsker å motta hjelp da. Joda, men jeg mener å huske at disse hadde veldig god råd noe Hallgeir også kommenterte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 19. februar #53 Del Skrevet 19. februar Husker en av de første sesongene. Middelaldrende par, som bestilte spesial-kjøtt fra kjøttdisken nesten hver uke, og hadde en så enorm samling med nisser at nissene hadde tatt over hele huset! Bodene og soverommene til de utflyttede barna var stappfulle av nisser, og enda sto ekstremt mange fremme hele året fordi de hverken hadde plass til å stue de bort, eller orka å rydde så sinnsykt mange nisser hvert år. Og det unge paret som drakk champagne hver dag, og spesialbestilte glasshyller hos glassmesteren for at huset skulle se "eksklusivt" ut. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 19. februar #54 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Husker ikke episoden så godt, men husker han som bare spiste nugatti??? Og var det ikke en som kjørte til bensinstasjon hele tiden for å kjøpe Otrivin? Hun som hadde kjøpestopp fordi hun hadde shoppemani, også kjøpte hun noen sånne store snowboard sko??? til 4000 kr plutselig, og trodde vel ikke at de skulle finne ut av det. Han med med tattovering i trynet 😂 Var også en sånn litt tafatt fyr som bodde i kjellern til et samboerpar? Og de alle 3 hadde kaos i økonomien sin? Anonymkode: 30fb0...fb2 Joda. Paret var med på luksusfellen, hun var gravid og RØYKET i svangerskapet. Husker Cecilie ble helt sjokkert, husker det godt selv. Og han i underetasjen var av samme kaliber som paret… lurer på hvordan det går med de i dag ja… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 19. februar #55 Del Skrevet 19. februar Skulle begynt på sesong 1 og sett alle episodene igjen. Får sjekke om jeg finner alle episodene ett sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 19. februar #56 Del Skrevet 19. februar Anugita skrev (1 time siden): Husker en av de første episodene Og det unge paret som drakk champagne hver dag, og spesialbestilte glasshyller hos glassmesteren for at huset skulle se "eksklusivt" ut. Var det han som var eiendomsmegler og hun var kokkelærling? Moren hennes som finansierte forbruket deres for de gikk alltid tomt for penger. Det var vel den aller første episoden. Husker bare hun het noe med Angelina og ville se ut som henne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 19. februar #57 Del Skrevet 19. februar Var det ikke ei svensk ung jente som het Vanita eller noe sånt, som hadde et helt sinnsykt forbruk og ganske lite forståelse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 19. februar #58 Del Skrevet 19. februar Eva-Lena skrev (4 timer siden): Skulle begynt på sesong 1 og sett alle episodene igjen. Får sjekke om jeg finner alle episodene ett sted. Si fra om du finner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 20. februar #59 Del Skrevet 20. februar Jeg husker han som drev erotisk butikk og tok penger fra kassa. Han kjørte taxi til jobb hver dag og hadde ikke orden på regnskapet i det hele tatt. Han hadde et litt spesielt dobbeltnavn 😅 Husker også en ung mor med et lite barn som kjøpte voldsomt dyre barneklær. Jakke til 1500kr osv. Det måtte hun selvfølgelig ha…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 20. februar #60 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 18.26): Connie og Espen i Luksusfælden DK S26E8 er helt formidabel. Verdens sinteste kvinne med null forståelse for økonomi. Jeremy i Luksusfellen Norge S17E3 er også minneverdig. Han som hadde ørten sneakers som alle var for kule for å bruke i Norge. Anonymkode: d0846...a67 Var det ikke Connie som hadde pusset opp en leilighet hun leide i mindre enn et halvt år for 250 000 danske kroner...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå