AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Del Skrevet 18. februar 2024 Jeg har en venninne jeg er veldig glad i! Men noen ganger føler jeg samtalene går litt tregt, at vi noen ganger strever å ha noe å prate om. Jeg syns det er leit, fordi jeg syns hun er så hyggelig. Noen gode tips til samtaleemner, eller andre gode tips? Anonymkode: 27e81...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Del Skrevet 18. februar 2024 Gjør noe sammen, så får dere noe å prate om! Gå på kino, for eksempel, eller ta en tur i en skog i nærheten? Anonymkode: 28e04...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #3 Del Skrevet 18. februar 2024 Gjør noe sammen er et godt tips. Bak. Gå tur. Da blir det ikke så farlig om det blir litt pause i samtalen innimellom Ellers er jo været, dagsaktuelle hendelser, ting som skjer i nærområdet deres generelle tema som stort sett funker. Anonymkode: 6b17d...15f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #4 Del Skrevet 18. februar 2024 Kva med noko frå lokalavisa eller lokalpolitikken? Anonymkode: 5e4dc...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #5 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 9.34): Jeg har en venninne jeg er veldig glad i! Men noen ganger føler jeg samtalene går litt tregt, at vi noen ganger strever å ha noe å prate om. Jeg syns det er leit, fordi jeg syns hun er så hyggelig. Noen gode tips til samtaleemner, eller andre gode tips? Anonymkode: 27e81...626 Eit viktig tema du tar opp her som mange sliter med. Å dra igang en samtale kan føles som ein utfordring i møte med folk som er lite sosiale, og har ein begrenset interesse horisont. Noen velger å innlede ein samtale om veret, eller det kan vera andre felles interessefelt så ein kommer på "gjli". Besøker jevnleg ein god nabo som desv,men er lite sosial av seg, og må liksom hele tiden "dra orda utav munnen på han" og virker som han er reserevrt mot åpne seg. Lær av jounarlisten ! ...De graver og spør om det meste, og deres oppgave er å få folk i tale foran TV-skjermen, radioen, eller andre samanhenger. Anonymkode: e89b7...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå