Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Han er en meget god prest! Dette er noe annet en konservaive "mørkemenn" som allerede har dømt 90% av norges befolkning til fortapelsen...... Det som er så bra med gelius er at han trekker fram det viktige i kristendommen: Håp og kjærlighet! Vi trenger em inkluderende kirke for alle:) Er selv kristen og håper på en en mer sprek kirke! Noen menigheter har et veldig bra opplegg for unge, men lang fra alle! Ha en velsignet dag MAJA
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Er selv en liberal kristen, men synes ikke noe om prester som er mer opptatt av show og kjendiseri enn yrket sitt.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 "Einar Gelius, En Fantastisk prest!" Pøh. Jeg synes nå han har avslørt seg som en dust jeg da, med denne missekåringen. Takke meg til en mørkemann (dette trodde jeg aldri jeg ville sagt altså!- jeg har i grunnen ingen sans for fanatikere...)
rugrat Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 Er selv en liberal kristen, men synes ikke noe om prester som er mer opptatt av show og kjendiseri enn yrket sitt. ← Signerer.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 Han har ødelagt sitt image forlengst. Det siste er at han lanserer seg selv som biskop-kandidat til jobben etter Rosemarie Køhn i Hamar Bispedømme.
Sheba Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 Jeg tilhører Vålerenga menighet. Har stor sans for Gelius, han betyr mye for nærområdet, og blir satt stor pris på av de aller fleste som bor her. Når det er sagt synes jeg nok at han kunne ha tenkt seg litt bedre om før han sa ja til det missetullet. Det var en skivebom, rett og slett. Forhåpentligvis går det i glemmeboken etterhvert...
Gjest Virvel Skrevet 3. februar 2006 #7 Skrevet 3. februar 2006 Grunnen til at han er så populær er jo nettopp det at han er så lite presteaktig... Og blir ikke det litt feil, da? (Men for all del, jeg liker ham godt jeg også.)
Gjest King James II Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 Einar Gelius er ingen prest han er en media kåt mann bak en preste drakt.
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2006 #10 Skrevet 4. februar 2006 Hadde sansen for han helt til han valgte å si ja til den missejobben. Heldigvis viste Kvarme seg fra sin rette siden den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå