AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Skrevet 18. februar 2024 Jeg har en "online" venn som elsker å avsløre utroe menn via chatte sider. Han utgir seg da for å være dame for å få tak i info og går etter menn som bor i hans middels store by. Han har avslørt flere. Han er bare i 30 åra men han er jaggu ikke snau må jeg si. ha ha ha Så en skal ikke være for trygge online utroe folk. Dere kan bli busta av en luring ha ha ha. Anonymkode: daba8...df8 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #4 Skrevet 18. februar 2024 Yeah right. Anonymkode: bcf63...e75 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #6 Skrevet 18. februar 2024 Han gjør iallfall en god gjerning med å avsløre drittsekkene som er utro Anonymkode: 358ef...3f7 7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #7 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har en "online" venn som elsker å avsløre utroe menn via chatte sider. Han utgir seg da for å være dame for å få tak i info og går etter menn som bor i hans middels store by. Han har avslørt flere. Han er bare i 30 åra men han er jaggu ikke snau må jeg si. ha ha ha Så en skal ikke være for trygge online utroe folk. Dere kan bli busta av en luring ha ha ha. Anonymkode: daba8...df8 Noe sier meg at du og denne online vennen din ikke har mange offline venner Anonymkode: b6627...0d8 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #8 Skrevet 19. februar 2024 Vil vel egentlig sette han i samme bås som de som er utro, ikke så veldig mye moral på noen av dem. Anonymkode: 08eaa...349 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #9 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han gjør iallfall en god gjerning med å avsløre drittsekkene som er utro Anonymkode: 358ef...3f7 Er du så sikker på det, du vet ikke hvilke metoder han bruker for å huke på disse mennene. Så visst han ser sport i å få flest mulig til å bli interessert i annonsen hans, og videre bruker alle sine venner til å trigge frem vilje til utroskap, så betyr det ikke at det er helt reelt. Og at enkelte under normale omstendigheter ikke ville latt det gå så langt. Det er en grunn til at slike metoder ikke lovlig kan brukes av politiet, først lokke noen i en felle så arrestere dem etterpå. Så om man er i mot utroskap begrunnet i moral, så bør moralen også gjelde her. I et tenkt tilfelle så kunne også en mann leid inn en "uimotståelig" mann som skulle gjøre alt for å forføre kona, kanskje instruert han om hva som er trigger punkt og vil hjelpe for å bli godt likt. Kanskje kona gir etter, men spørsmålet er om hun ville gjort det i en setting som ikke var rigget. Er metoden moralsk riktig mener du? Anonymkode: 08eaa...349 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #10 Skrevet 19. februar 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har en "online" venn som elsker å avsløre utroe menn via chatte sider. Han utgir seg da for å være dame for å få tak i info og går etter menn som bor i hans middels store by. Han har avslørt flere. Han er bare i 30 åra men han er jaggu ikke snau må jeg si. ha ha ha Så en skal ikke være for trygge online utroe folk. Dere kan bli busta av en luring ha ha ha. Anonymkode: daba8...df8 Høres ut som vill vest-typen som tar loven i egne hender. Aaron et-eller-annet. Slike folk lever og ånder for å være helter og bli dyrket som dette, så jeg lurer på om ikke vennen din har seriøse problemer. Anonymkode: abe0a...5e3
Akkarogg Skrevet 19. februar 2024 #11 Skrevet 19. februar 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har en "online" venn som elsker å avsløre utroe menn via chatte sider. Han utgir seg da for å være dame for å få tak i info og går etter menn som bor i hans middels store by. Han har avslørt flere. Han er bare i 30 åra men han er jaggu ikke snau må jeg si. ha ha ha Så en skal ikke være for trygge online utroe folk. Dere kan bli busta av en luring ha ha ha. Anonymkode: daba8...df8 Kul fyr. Respekt 👍
Akkarogg Skrevet 19. februar 2024 #12 Skrevet 19. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Høres ut som vill vest-typen som tar loven i egne hender. Aaron et-eller-annet. Slike folk lever og ånder for å være helter og bli dyrket som dette, så jeg lurer på om ikke vennen din har seriøse problemer. Anonymkode: abe0a...5e3 He' got balls.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå