imagineme Skrevet 18. februar 2024 #21 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi jobber sammen. Vi har hatt en god tone hele tiden, men sånn det har blitt har han tatt int. til. Det gjør meg ikke noe det, men nå begynner jeg å lure litt på hva som er greia med det hele. Anonymkode: 431fd...5f2 Da tenker jeg at du bare setter foten ned og sier "hør nå her <navn>. Jeg er gammel nok til å være moren din. Det at du sender meg meldinger a type <slibrig innhold her> er langt over streken. Dersom vi skal fortsette å ha en god tone på jobb og kunne samarbeide, så avslutter du denne type meldinger her og nå. Det er vel ikke verre enn det? Du trenger ikke å spekulere i om hva han er ute etter, det er jo veldig innlysende. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #22 Del Skrevet 18. februar 2024 Har hatt en på 22 som har gjort det samme , jeg var 37 da . Var myyye kontakt en periode , vi hadde sex to ganger over en periode på 3-4 mnd. Så hadde vi nesten ingen kontakt i ett år , så plutselig begynte han igjen , så hadde vi et treff til . Han som tok initiativ , og han har ingen problem med å få damer på sin alder . Var vel bare at han synes det er litt kult å ha hatt en eldre dame sikkert . For han er det status , for meg er det pinlig 😜🙈 har ikke fortalt det til noen av mine venninner , men jeg var sykt tent på han den første perioden , nå har det gått over . Anonymkode: 4867d...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #23 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt en på 22 som har gjort det samme , jeg var 37 da . Var myyye kontakt en periode , vi hadde sex to ganger over en periode på 3-4 mnd. Så hadde vi nesten ingen kontakt i ett år , så plutselig begynte han igjen , så hadde vi et treff til . Han som tok initiativ , og han har ingen problem med å få damer på sin alder . Var vel bare at han synes det er litt kult å ha hatt en eldre dame sikkert . For han er det status , for meg er det pinlig 😜🙈 har ikke fortalt det til noen av mine venninner , men jeg var sykt tent på han den første perioden , nå har det gått over . Anonymkode: 4867d...a21 Jeg har ikke tenkt han vil ha sex. Han har aldri sagt det. Sender bare bilder og mld liksom. Men plutselig er det stille i flere dager og uker. Også er han på en dag og helt av en stund. Syns det er veldig rart bare. Mulig jeg ikke skjønner disse ung guttene 😅 Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 18. februar 2024 #24 Del Skrevet 18. februar 2024 Han er kåt og vil prøve ei eldre, sannsynligvis mer erfaren dame. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 18. februar 2024 #25 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke tenkt han vil ha sex. Han har aldri sagt det. Sender bare bilder og mld liksom. Men plutselig er det stille i flere dager og uker. Også er han på en dag og helt av en stund. Syns det er veldig rart bare. Mulig jeg ikke skjønner disse ung guttene 😅 Anonymkode: 431fd...5f2 Samtidig vil du ikke helt avveie det? Bare la det ligge i luften der liksom? Sånn i tilfelle det skulle hende at sjansen en gang skulle by seg på et julebord eller firmatilstelning? Han er 23, proppfull av testosteron og går konstant med ståpikk. Han vil pule, DERFOR sender han meldinger til deg fordi du ikke setter foten ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #26 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er greia med det? Hvorfor i alle dager er en gutt på 23 intr i ei på 41? Jeg skjønner ikke helt hva han vil her. Er det bare kødd? Anonymkode: 431fd...5f2 De tenner på eldre damer. Får selv meldinger fra 25 åringer og jeg er 46. Men jeg går ikke på barnerov. Anonymkode: f6f69...d77 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #27 Del Skrevet 18. februar 2024 Med mindre han ikke ønsker en mor, så vil han vel ha sex eller noe sånt. Hvorfor prater du med han? Er det for vennskap 😅 jeg aviste en når jeg var 38 ca han var 20, mente alder var bare et tall, aldri sett noen bli så fornærmet i mitt liv. Måtte blokke han, hadde en datter på samme alder. Så du som er 42 bør jo kutte ut, med mindre du ikke har lyst til og ha deg med han da, men du sier jo ikke at det er noe så Anonymkode: bc967...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #28 Del Skrevet 18. februar 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Hva er greia med det? Hvorfor i alle dager er en gutt på 23 intr i ei på 41? Jeg skjønner ikke helt hva han vil her. Er det bare kødd? Anonymkode: 431fd...5f2 Om en på 23 prøver seg på ei på 41 betyr det at han ikke er av kvalitet nok til å tiltrekke seg attraktive jenter i alderen 16-28. Så han må senke kravene sine og gå ned i utseende og opp i alder. Anonymkode: b224c...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #29 Del Skrevet 18. februar 2024 imagineme skrev (30 minutter siden): Han er 23, proppfull av testosteron og går konstant med ståpikk. Han vil pule, DERFOR sender han meldinger til deg fordi du ikke setter foten ned. Riktig ! Kan det være så vanskelig å skjønne ? Anonymkode: 109dd...16f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #30 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Om en på 23 prøver seg på ei på 41 betyr det at han ikke er av kvalitet nok til å tiltrekke seg attraktive jenter i alderen 16-28. Så han må senke kravene sine og gå ned i utseende og opp i alder. Anonymkode: b224c...b63 Bullshit. Anonymkode: cae15...3b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #31 Del Skrevet 18. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: De tenner på eldre damer. Får selv meldinger fra 25 åringer og jeg er 46. Men jeg går ikke på barnerov. Anonymkode: f6f69...d77 Nei, de prøver seg på å få et enkelt ligg. Mye mer jobb med attraktive unge jenter. 1 hour ago, svartkatt said: Han er kåt og vil prøve ei eldre, sannsynligvis mer erfaren dame. Han er kåt ja, og han vil ha et enkelt ligg. Eldre damer er ikke noe bedre i senga. Om mulig værre faktisk. Anonymkode: b224c...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #32 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, de prøver seg på å få et enkelt ligg. Mye mer jobb med attraktive unge jenter. Han er kåt ja, og han vil ha et enkelt ligg. Eldre damer er ikke noe bedre i senga. Om mulig værre faktisk. Anonymkode: b224c...b63 Hadde vært enig hvis han hadde ymtet frampå det. Men han har aldri antydet å ville møtes. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #33 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Riktig ! Kan det være så vanskelig å skjønne ? Anonymkode: 109dd...16f Men hvorfor prøver han da ikke å få til et møte hvis det er det han vil? Aldri sagt noe om det. Og hvis han er så hypp på det så burde han vel være mer på. Her er det av og på og varmt og kaldt om hverandre. Hadde det vært tydelig hva hensiktene var hadde jeg ikke trengt å tenke over det engang. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #34 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om en på 23 prøver seg på ei på 41 betyr det at han ikke er av kvalitet nok til å tiltrekke seg attraktive jenter i alderen 16-28. Så han må senke kravene sine og gå ned i utseende og opp i alder. Anonymkode: b224c...b63 Mulig han ikke er det, aner ikke jeg. Men han prøver seg jo ikke veldig mye heller på meg. Annet enn mld i ny og ne og noen bilder liksom. Ikke veldig aggressiv. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #35 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med mindre han ikke ønsker en mor, så vil han vel ha sex eller noe sånt. Hvorfor prater du med han? Er det for vennskap 😅 jeg aviste en når jeg var 38 ca han var 20, mente alder var bare et tall, aldri sett noen bli så fornærmet i mitt liv. Måtte blokke han, hadde en datter på samme alder. Så du som er 42 bør jo kutte ut, med mindre du ikke har lyst til og ha deg med han da, men du sier jo ikke at det er noe så Anonymkode: bc967...aab Er ikke sikker på om det er det det han vil. Han har aldri spurt om å treffes. Anonymkode: 431fd...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #36 Del Skrevet 18. februar 2024 Jeg lurer heller på hva det er galt med 40 åringen som har interesse for en 20 åring jeg da. Anonymkode: 60aa6...025 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #37 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om en på 23 prøver seg på ei på 41 betyr det at han ikke er av kvalitet nok til å tiltrekke seg attraktive jenter i alderen 16-28. Så han må senke kravene sine og gå ned i utseende og opp i alder. Anonymkode: b224c...b63 16 år? Si meg, lille pedo, hva er galt med deg? Anonymkode: 60aa6...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #38 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): . Eldre damer er ikke noe bedre i senga. Om mulig værre faktisk. For å sitere ei ex-politikerdame .... " Du veit ikkje ka du snakka om ! " Anonymkode: 109dd...16f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #39 Del Skrevet 19. februar 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: 16 år? Si meg, lille pedo, hva er galt med deg? Anonymkode: 60aa6...025 Hva er galt med deg som tenker at en på 23 som går etter ei 16 år gammel jente er pedo? Det er langt mer normalt og naturlig enn å gå etter kvinner på 40+. 🤮 Anonymkode: 4f2e1...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #40 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 16 år? Si meg, lille pedo, hva er galt med deg? Anonymkode: 60aa6...025 Enig i at en 23-åring som er interessert i en 16-åring er upassende, men pedo er det ikke. De fleste 16 år gamle jenter er godt i gang med puberteten og vel så det. Ulovlig er det ikke. Jeg kan forstå at du synes det er ekkelt, men det er ikke pedo. Slutt å misbruk/vanne ut begrepet. Anonymkode: 6836e...0c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå