AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Ny kjæreste, ekstrem kjemi og tenning! Aldri opplevd å bli så kåt så fort før... Men... Likevel er det dessverre noe jeg ikke er heeelt glad for, og det er at når vi kysser, kliner, så går det rett derfra til at han dytter en finger inn i meg. Han kan definitivt sneie innom puppene, men han går ALT for fort frem! Har ingen lært han at kvinner trenger litt tid på å varmes opp? Han har kun hatt en kvinne, som han giftet seg med som ung. Nå er han skilt og sexlivet har visst vært labert, ca en gang i året. Men hvordan formidler jeg dette uten at han blir såret? Dere menn, hvordan hadde dere ønsket at dette skulle formidles? Jeg vil ikke han skal tro han er en dårlig elsker, for det er han ikke. Når vi er i gang er han kreativ og kaster meg rundt i alle mulige stillinger... Men, jeg trenger av og til å bruke litt lenger tid, og jeg trenger å kunne kline, bare for kliningens skyld, det må ikke alltid lede til samleie vel...? Råd? Anonymkode: 3cc7c...1a1 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 Ikke rart at han ble skilt og at sexlivet var labert.... Anonymkode: 2a99e...25b 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke rart at han ble skilt og at sexlivet var labert.... Anonymkode: 2a99e...25b Hm. For et fantastisk bra og konstruktivt innspill... 🙄Han er en vidunderlig elsker, når vi er "i gang". Men starten blir ofte litt brå... Og sexlivet var labert grunnet aseksuell kone. Ts Anonymkode: 3cc7c...1a1 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #4 Skrevet 17. februar 2024 Jeg antar at han er en av de kunnskapsløse mennene som tror at hvis en kvinne er våt så er hun også klar for samleie... Snakk med ham på dagtid, når dere ikke har planer om å havne til sengs. Fortell ham at kvinner kan være våte uten å være klar for samleie. Fortell ham at de aller fleste kvinner trenger forspill de aller fleste gangene - og spør ham om han ikke er vant med det fra før? (svaret vil trolig si deg mye...) Og ikke minst det at kyssing og nærhet ikke alltid betyr sex. (han oppfører seg jo som en uerfaren 16-åring) Er du heldig så er det "bare" at han forsøker altfor mye. Er du mer uheldig så er hans væremåte en av årsakene til at ekteskapet ikke fungerte... Anonymkode: 5f6d4...d0a 11
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #5 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ny kjæreste, ekstrem kjemi og tenning! Aldri opplevd å bli så kåt så fort før... Men... Likevel er det dessverre noe jeg ikke er heeelt glad for, og det er at når vi kysser, kliner, så går det rett derfra til at han dytter en finger inn i meg. Han kan definitivt sneie innom puppene, men han går ALT for fort frem! Har ingen lært han at kvinner trenger litt tid på å varmes opp? Han har kun hatt en kvinne, som han giftet seg med som ung. Nå er han skilt og sexlivet har visst vært labert, ca en gang i året. Men hvordan formidler jeg dette uten at han blir såret? Dere menn, hvordan hadde dere ønsket at dette skulle formidles? Jeg vil ikke han skal tro han er en dårlig elsker, for det er han ikke. Når vi er i gang er han kreativ og kaster meg rundt i alle mulige stillinger... Men, jeg trenger av og til å bruke litt lenger tid, og jeg trenger å kunne kline, bare for kliningens skyld, det må ikke alltid lede til samleie vel...? Råd? Anonymkode: 3cc7c...1a1 Bare si det som det er til ham. Og ikke utsett å si det for da vil det føles som uærlighet når du må si det til slutt. Anonymkode: f32d6...8a3 5
kjekkfyr Skrevet 18. februar 2024 #6 Skrevet 18. februar 2024 Hvis han har vært vant til sex 1gang i året, så er det vel ikke så rart han er ivrig 😊 Når det er sagt, så tåler han nok helt sikkert veldig fint å ta en prat rundt sex, om ikke akkurat under akten. Ville synes det var en fin vinkling sånn som du sier det - at du elsker sex, men trenger også bare å kunne ha litt nærhet også i blant. Og, ikke minst at du gjerne vil ha sex, men at du tenner ennå mer med litt oppvarming ☺️ Så tipper jeg det løser seg fint 😉 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #7 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ny kjæreste, ekstrem kjemi og tenning! Aldri opplevd å bli så kåt så fort før... Men... Likevel er det dessverre noe jeg ikke er heeelt glad for, og det er at når vi kysser, kliner, så går det rett derfra til at han dytter en finger inn i meg. Han kan definitivt sneie innom puppene, men han går ALT for fort frem! Har ingen lært han at kvinner trenger litt tid på å varmes opp? Han har kun hatt en kvinne, som han giftet seg med som ung. Nå er han skilt og sexlivet har visst vært labert, ca en gang i året. Men hvordan formidler jeg dette uten at han blir såret? Dere menn, hvordan hadde dere ønsket at dette skulle formidles? Jeg vil ikke han skal tro han er en dårlig elsker, for det er han ikke. Når vi er i gang er han kreativ og kaster meg rundt i alle mulige stillinger... Men, jeg trenger av og til å bruke litt lenger tid, og jeg trenger å kunne kline, bare for kliningens skyld, det må ikke alltid lede til samleie vel...? Råd? Anonymkode: 3cc7c...1a1 Ikke helt normalt. Hvordan kan det være så fantastisk sex og kjemi når han er slik du beskriver???🙈 Her bruker kjæresten tunge,fingre,kys,kjærtegn+++ før sex. En fantastisk elsker.😍 Du bør revurdere mannen ...😉 Eller ta en kraftig prat med han...en mann skal tilfredsstille,ikke kjøre på bare🙉 Anonymkode: befd4...ea9 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #8 Skrevet 18. februar 2024 Dette fungerer nå, om to år vil du ikke orke det opplegget der. Snakk med ham, ikke noe utenomsnakk og hinting, dét forstår han ikke, menn kommuniserer ikke ved å hinte. Anonymkode: f1051...0d9 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #9 Skrevet 18. februar 2024 Jeg hadde bare sagt rett ut hva mine preferanser er og at jeg trenger litt mer forspill. Om du trenger noe annet, hva med: Neste gang dere begynner å kline si med et forførende smil at i kveld så vil jeg nyte ting og ha det romantisk og sakte. Eller når dere begynner å kline og han skal rett til Å kan du jo bare si smilende og søtt at du liker å bare kline for å kline også og at du har så lyst til å kline masse med han. Evt kan du spørre ham hva han liker når det kommer til forspill og senere flette inn hva du liker. Kanskje viss han selv oppdager hvor koselig det er å bli strøket forsiktig og kysset i nakken så er han innom flere bokstaver i alfabetet etterhvert. Om han er uerfaren sånn sett så er dette en gylden mulighet til å trene ham opp. Anonymkode: fd3ae...d82 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #10 Skrevet 18. februar 2024 Vis han tråden her og si dette også gjelder deg. Anonymkode: 2658c...5ad 2
Bamseklemmer Skrevet 18. februar 2024 #11 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ny kjæreste, ekstrem kjemi og tenning! Aldri opplevd å bli så kåt så fort før... Men... Likevel er det dessverre noe jeg ikke er heeelt glad for, og det er at når vi kysser, kliner, så går det rett derfra til at han dytter en finger inn i meg. Han kan definitivt sneie innom puppene, men han går ALT for fort frem! Har ingen lært han at kvinner trenger litt tid på å varmes opp? Han har kun hatt en kvinne, som han giftet seg med som ung. Nå er han skilt og sexlivet har visst vært labert, ca en gang i året. Men hvordan formidler jeg dette uten at han blir såret? Dere menn, hvordan hadde dere ønsket at dette skulle formidles? Jeg vil ikke han skal tro han er en dårlig elsker, for det er han ikke. Når vi er i gang er han kreativ og kaster meg rundt i alle mulige stillinger... Men, jeg trenger av og til å bruke litt lenger tid, og jeg trenger å kunne kline, bare for kliningens skyld, det må ikke alltid lede til samleie vel...? Råd? Anonymkode: 3cc7c...1a1 Hvis du er så kåt som du skriver.. gjør han den "store" feilen med å fingre deg, når du i tillegg vet han er uerfaeren? Ble litt usikker på hvem av dere jeg skal holde en knapp på? 😉 Du skjønner sikkert han trenger opplæring i alt, men hvor er ditt bidrag til det? Du må jo lære han å kline, hvis han ikke kliner i hverdagen? Han ser ikke på kliningen som en seksuell opphisselse og kjærlighetsbekreftelse? En ting er iallefall sikkert: Han må lære seg at tålmodighet øker nytelsen mange hakk.. og han må lære seg å kysse, før han gir oral orgasme.. for oralen er også en kjærlighetsbekreftelse😜 Råd? Hva med litt ironisk etterpåklokskap? "Hva var det jeg sa" "Du skulle ha hørt på meg" "Jeg advarte deg, men du var blind" Nå ser du hvor viktig det er, og ta den lille seksuelle samtalen i datingfasen.. Da finner de fleste ut om de har felles seksuelle interesser og ønsker i sexen. Det er viktigere enn noe annet, for da har vi også funnet ut om vi er seksuell kompatibel. Det å inngå et forhold med innstillingen "Det ordner seg" er risikosport.. da kan du heller ikke forvente erstatning😉
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #12 Skrevet 18. februar 2024 Er du ”den fantastiske elskeren”, Ts? Anonymkode: 2a20d...52e
sicario Skrevet 18. februar 2024 #13 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men hvordan formidler jeg dette uten at han blir såret? Dere menn, hvordan hadde dere ønsket at dette skulle formidles? Anonymkode: 3cc7c...1a1 Normale menn er ikke skjøre aspeløv. De aller fleste setter jo bare pris på at partner på en tydelig måte kommuniserer hva hun trenger/liker. De fleste normale menn har et oppriktig ønske om at partner skal ha det så bra som mulig. Det er vanlig å tenne på partner sin nytelse. Da er tydelig kommunikasjon bare flott. Si det rett frem.. «jeg tenner veldig på deg og blir kåt som faen på deg, men jeg trenger at du tar det litt rolig, bruker litt tid osv osv». 1 1
Fjellmannover190 Skrevet 18. februar 2024 #14 Skrevet 18. februar 2024 Jeg er selv med en ny partner, og hun er en helt annen sexuell partner en min ex. Vi klinte og rotet et par ganger før vi hadde sex, og har pratet om sex. Jeg tenker du må prate med han om hvordan du og han vil ha sex, og hvordan dere tenner. Prat også om kjærlighetsspråket deres! Dette gjør at dere også vil bli tettere og bedre kjent. Vi menn tåler det! 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #15 Skrevet 18. februar 2024 Kan jo være at eksen ikke trengte oppvarming, og derfor ikke var vandt til langt forspill. Her er det bare å si direkte hva du føler, en mann blir ikke såret av slikt Anonymkode: 33822...6ac
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #16 Skrevet 18. februar 2024 Rett fra et kyss til finger oppi dåsa. Om to år blir det et kyss på kinnet og så kølla rett inn i tørr mus. Ikke rart han er skilt. Anonymkode: bc536...3de 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #17 Skrevet 18. februar 2024 Si det rett ut, ikke smør det inn i noen setning. Da kan det misforståes! Jeg var litt sånn, men fruen i huset sa det bare rett ut, gjør dette og dette istedenfor å gå rett på! Vi har myyyye bedre sexliv nå! husk vi er menn, vi trenger faktisk beskjed om hva som må gjøres å hva som ikke må gjøres. Men kan trøste deg med at vi husker det som blir fortalt! og igjen, ikke smør det inn i setninger, blir bare misforståelse og da er muligheten for at begge blir frustrert! Anonymkode: d149c...411 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå