Gå til innhold

Du kvinne som var utro, skjedde det ved eggløsning? (Cycle-syncing)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt med "cycle-syncing" og har lagt merke til hvordan kroppen min endrer seg gjennom syklusen. Det er ganske store forskjeller. Og en ting jeg spesielt legger merke til er tenningsmønsteret mitt. Det er ikke bare at rundt eggløsning så er jeg mer kåt, men det er hvem jeg ser etter og blir kåt av. 

Ellers i måneden byr andre menn meg i mot, tanken på å være med noen andre enn min mann er helt utenkelig, og han er den eneste i mine øyne. Men i fire dager rundt eggløsning, særlig om mannen ikke er tilgjengelig for å "impregnere" meg, så tenner jeg på alt av mannemateriale rundt meg, så lenge de fremstår frisk. Det kan være de minste interaksjoner og jeg spinner en fantasi om hvordan han skal ta meg. Det er utrolig merkelig å være vitne til hvordan dette skjer av seg selv. Møter jeg en sterk og solid mann et "hei" og et blikk på skitur, så ser jeg brått for meg hvordan han høvler over meg i skogholtet. 

Dette har gjort meg litt skremt, tenk om jeg en gang handler på det. Det kjennest som en dyp biologisk greie, et behov for å bli gjort gravid. 

Så spørsmålet mitt er til dere som var utro, hadde det noen sammenheng med eggløsning? Eller andre som har tanker rundt dette, eller erfarer noe av det samme? 

Gleder meg til svar. ❤️ 

Anonymkode: 1a665...c70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette er ganske vanlig. Man er sammen med en bra objektivt fyr, men ved eggløsning så er det steinaldergenene som plutselig blir dominerende . Sterkest mulig avkom som skal overleve kampen mot ulv og bjørn alene på fjellet.

Da er IT teknikeren som er snill og grei , tar oppvasken og rydder bort klær og behandler kona godt som hjernen veit er bra?. 

Da er det dominante , høye fysisk sterke = Sterkt avkom som tar over styringen.

I tillegg er vi programmert til å unngå innavl så en vilt fremmed som ikke en del av flokken ekstra attraktiv.

Derfor er en ONS med en fremmed på byen som er fysisk attraktiv rundt eggløsning ikke så uvanlig.

Anonymkode: ae18c...6ba

• Liker 1
Skrevet

Har aldri vært utro, men kan bekrefte at jeg legger mer merke til menn og synes de er flotte når jeg har eggløsning.

Du trenger ikke bli redd for at du skal handle på det, særlig ikke nå som du er klar over det og vet hvorfor det skjer.

Anonymkode: 389e4...8bf

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd, og jeg har prøvd å bli gravid i 5 år så jeg har mer enn nok erfaring med å gå uten prevensjon samtidig som jeg har en langvarig partner. Synes mannen min er superhot da, men det gjør jeg egentlig hele måneden. 

Anonymkode: 7937a...441

Skrevet

Var fullmåne da det klødde mellom beina mine....

Anonymkode: 4ae3d...f21

Skrevet

Har det på samme måte. Fantasien løper løpsk i dagene opp mot eggløsning 🤪 Er gift og har vært sammen i 12 år med en real kjernekar, men i dagene rundt eggløsning går tankene til gamle flammer fra ungdomsårene. Når eggløsning er overstått så kunne ikke disse mennene vært mer uinteressante 🫠

Anonymkode: 47d0f...aee

Skrevet

Eh nei men var full 

Anonymkode: 95b0b...1d2

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har det sånn, kunne sikkert hoppet til køys med halvparten av den mannlige delen av kontoret rundt eggløsning. Blir helt tullete.

Drar hjem til mannen min og forteller han om det da, og planlegger trekanter som jeg spyr av tanken på 2 dager senere 😂

Anonymkode: cc8fb...872

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har det på samme måte. Fantasien løper løpsk i dagene opp mot eggløsning 🤪 Er gift og har vært sammen i 12 år med en real kjernekar, men i dagene rundt eggløsning går tankene til gamle flammer fra ungdomsårene. Når eggløsning er overstått så kunne ikke disse mennene vært mer uinteressante 🫠

Anonymkode: 47d0f...aee

Det er dette jeg synes er rart. Etter eggløsning er over så er jeg sånn "HÆ! Fantaserte jeg om HAN DER!?!", fordi det er fullstendig utenkelig for meg. Det er gjerne mennesker med "markører" som gjør dem fullstendig upassende for meg, men som jeg under eggløsning syntes bare var helt vilt hot og skulle ta meg i skisporet med det samme 🙈😂

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har aldri vært utro, men kan bekrefte at jeg legger mer merke til menn og synes de er flotte når jeg har eggløsning.

Du trenger ikke bli redd for at du skal handle på det, særlig ikke nå som du er klar over det og vet hvorfor det skjer.

Anonymkode: 389e4...8bf

Fint å høre vi er flere som erfarer det!

Det var et godt poeng! Siden jeg vet, beskytter jeg mot det. Det er bare at jeg har tenkt at hvis jeg var alkoholberuset i den tilstanden så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Men alkohol senker vel libido for kvinner generelt elns? 

Kanskje holde meg unna jentetur på byen rundt eggløsning 🙈

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tror dette er ganske vanlig. Man er sammen med en bra objektivt fyr, men ved eggløsning så er det steinaldergenene som plutselig blir dominerende . Sterkest mulig avkom som skal overleve kampen mot ulv og bjørn alene på fjellet.

Da er IT teknikeren som er snill og grei , tar oppvasken og rydder bort klær og behandler kona godt som hjernen veit er bra?. 

Da er det dominante , høye fysisk sterke = Sterkt avkom som tar over styringen.

I tillegg er vi programmert til å unngå innavl så en vilt fremmed som ikke en del av flokken ekstra attraktiv.

Derfor er en ONS med en fremmed på byen som er fysisk attraktiv rundt eggløsning ikke så uvanlig.

Anonymkode: ae18c...6ba

Takk for lenke til annen tråd om lignende tema! 

For meg er det ikke at partneren min er uattraktiv, han er også det som vil gi "sterkt avkom", men hvis han f.eks er på jobb, reise, eller jeg er et annet sted så tenker jeg "glem ham" og vender blikket mot alle lignende menn i skisporet. 🙈

TS

Skrevet

Interessant tråd

🤭

Skrevet

Tror du lager deg ett problem som egentlig ikke eksisterer. Ja, hormoner påvirker oss, men det faktisk ikke så enkelt som at vi er som dyr og drevet av forplantning. Ved å tenke sånn lager du deg en falsk sannhet og kanskje falske problemer. Som kvinne kjenner jeg meg ikke igjen i det du skriver. Jeg har aldri vært utro, men samme om jeg er singel, i forhold, eller har mensen så ser jeg andre fine menn. Jeg har høyest lyst ved menstruasjon og når jeg er bakfull. 

Anonymkode: f2fd2...92a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du lager deg ett problem som egentlig ikke eksisterer. Ja, hormoner påvirker oss, men det faktisk ikke så enkelt som at vi er som dyr og drevet av forplantning. Ved å tenke sånn lager du deg en falsk sannhet og kanskje falske problemer. Som kvinne kjenner jeg meg ikke igjen i det du skriver. Jeg har aldri vært utro, men samme om jeg er singel, i forhold, eller har mensen så ser jeg andre fine menn. Jeg har høyest lyst ved menstruasjon og når jeg er bakfull. 

Anonymkode: f2fd2...92a

Det er mer en interessant problemstilling som jeg har lyst til å diskutere, enn at jeg oppriktig går rundt og er redd for dette. Er jo lite annet enn å la være å drikke mye alkohol ved eggløsning å gjøre uansett. Så du kan være trygg på at det ikke oppleves som et problem for meg, bare interessant! :) 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...