bustnesli Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Matchet med en fyr på tinder nå i høst, etter å ha flyttet til en ny plass. Viste seg å være en av naboene, og grunneier rundt her jeg bor. Vi treffes derfor naturlig innimellom. Han fylte 30 nå i januar, og jeg var den eneste som ble bedt bortover. Men jeg er litt usikker på hvor jeg har han. Han er til sjøs på jobb nå, og kommer hjem om ca 3 uker. Det tok ikke mange dagene fra han dro på jobb, til han begynte å dele posisjonen sin på snap (har hatt han på snap en stund). Jeg tolker det dit hen at han er litt interessert, men godt mulig jeg tar feil (vet han ikke deler posisjonen sin med mange). jeg vet ikke helt hvordan jeg skal finne ut om han er interessert i meg på den måten, eller om han kun ser på meg som en venn...
bustnesli Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2024 Vi har ikke vært på date direkte. Den kvelden jeg ble bedt hjem til han, var det tv/film, prat og en liten markering av dagen hans liksom var greia. Endte jo med armkrok og litt klining da....
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Skrevet 19. februar 2024 Det ble klining, men du vet ikke om han kun ser på deg som en venn?🤔 Hvorfor ikke bare sende han en melding og spør om han har lyst til å treffes når han kommer tilbake fra jobb? Anonymkode: bb185...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå