AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Kvinner, dere som som elsker mannen deres men for en eller annen grunn ikke vil ”vise” dere nakne foran han. På soverommet eller på FaceTime. Hva er grunnene til dette? Anonymkode: d5481...7b3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 Ikke alle menn er flinke til å gjøre kjæresten trygg nok. Klarer han det så får han sin belønning. Anonymkode: 20de9...11a 15 2 7
Tobias001 Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner, dere som som elsker mannen deres men for en eller annen grunn ikke vil ”vise” dere nakne foran han. På soverommet eller på FaceTime. Hva er grunnene til dette? Anonymkode: d5481...7b3 De er mest sansynlig stygge, og er klar over det. 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #4 Skrevet 17. februar 2024 Tobias001 skrev (9 minutter siden): De er mest sansynlig stygge, og er klar over det. Tja det er relativt hva ein synes stygt. Så dette er ganske billig forklaring. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke alle menn er flinke til å gjøre kjæresten trygg nok. Klarer han det så får han sin belønning. Anonymkode: 20de9...11a Du mener å det er mannen sin jobb å ”fikse” selvbilde til ei kvinne? Anonymkode: d5481...7b3 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #5 Skrevet 17. februar 2024 Tobias001 skrev (13 minutter siden): De er mest sansynlig stygge, og er klar over det. Nordmenn slenger om seg med begrepet "stygt" som om det var småmynt. Derfor betyr det ikke lenger noenting hvis en nordmann kaller noe for stygt. Anonymkode: fd631...96f 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #6 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du mener å det er mannen sin jobb å ”fikse” selvbilde til ei kvinne? Anonymkode: d5481...7b3 Selvsagt skal ektefeller styrke hverandres selvbilde, alt annet blir jo det motsatte? En mann som åpent ser på og kommenterer vakre kvinner, kan potensielt så frø av dårlig selvbilde hos kvinnen sin. Anonymkode: f0c2c...496 9 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #7 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Selvsagt skal ektefeller styrke hverandres selvbilde, alt annet blir jo det motsatte? En mann som åpent ser på og kommenterer vakre kvinner, kan potensielt så frø av dårlig selvbilde hos kvinnen sin. Anonymkode: f0c2c...496 Kan en selvsikker kvinne bekrefte dette her? Anonymkode: d5481...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #8 Skrevet 17. februar 2024 Jeg kan selvsagt bare snakke for meg selv, men jeg kommer i hvert fall aldri til å vise meg naken for en mann igjen. Det er et helt vanvittig mas fra menn om hva de liker og ikke liker, og stort sett alt med meg havner på listene over ikke liker. Jeg har passert 25 med god margin og jeg er ikke undervektig, jeg er ikke perfekt gyllebrun og jeg har ikke lange slanke ben, jeg er ikke kronisk hårfri og jeg har ikke stor rumpe. Jeg har store leggmuskler, blek hud, litt hårstubb på leggene innimellom, en liten bulk på magen selv om jeg er normalvektig, og en rumpe av helt normal størrelse. Jeg er også 40+. Dette blir man fortalt i det uendelige at menn ikke vil ha. De ytterst få mennene jeg har ligget med før har sikkert løyet så det rant av dem, og egentlig vært tent på noen andre. Jeg faller ikke inn under noen preferanser, så noen annen forklaring kan det ikke være. Men nå vet jeg i alle fall sannheten, så jeg kommer ikke til å utsette meg for flere ydmykelser av dette slaget. Dere menn kan like det eller ikke, men deres enorme behov for å annonsere runkematerialet deres, og fortelle i detalj om hva som er deilig og ikke deilig, det påvirker en del kvinner. Jeg er garantert ikke den eneste som kjenner på det, selv om det nok ikke er så mange som tar det så langt som meg, og kutter ut menn fullstendig. Anonymkode: 010f6...870 9 24 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #9 Skrevet 17. februar 2024 Tobias001 skrev (41 minutter siden): De er mest sansynlig stygge, og er klar over det. Det var nå du som var det her da! Anonymkode: 37c9e...db4 7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #10 Skrevet 17. februar 2024 52 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke alle menn er flinke til å gjøre kjæresten trygg nok. Klarer han det så får han sin belønning. Anonymkode: 20de9...11a Er kvinner bare svake, hjelpeløse sidekicks? Anonymkode: b2071...0e7 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #11 Skrevet 17. februar 2024 Dårlig selvbilde. Jeg vet han elsker meg og ønsker kroppen min, men stemmen i hode og følelsen i kroppen er sterkere. Anonymkode: ed316...1b4 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #12 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er kvinner bare svake, hjelpeløse sidekicks? Anonymkode: b2071...0e7 Du verden. Nettopp hjemme fra gymmen, og de store speilene? Anonymkode: 20de9...11a 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #13 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Tja det er relativt hva ein synes stygt. Så dette er ganske billig forklaring. Du mener å det er mannen sin jobb å ”fikse” selvbilde til ei kvinne? Anonymkode: d5481...7b3 Ikke fikse, men vise og fortelle at han liker/elsker/begjærer kroppen min. Da blir jeg trygg nok til at han får tilgang til å både se og ta på den😉 Anonymkode: 37d88...11a 1 5
Mardina Skrevet 17. februar 2024 #14 Skrevet 17. februar 2024 Fordi jeg har komplekser for kroppen min 🙁 Men jeg jobber med saken 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #15 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan en selvsikker kvinne bekrefte dette her? Anonymkode: d5481...7b3 Jeg har nå blitt selvsikker pga. min mann. Det viser seg i holdningen rundt andre folk, og jeg får stadig tilbud fra andre menn ute selv om jeg er over 40. Jeg er dritgod i senga og, men det skal faktisk ikke så mye til fra mannen for å bryte det ned igjen. Anonymkode: ba900...a41 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #16 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tja det er relativt hva ein synes stygt. Så dette er ganske billig forklaring. Du mener å det er mannen sin jobb å ”fikse” selvbilde til ei kvinne? Anonymkode: d5481...7b3 Ja, det mener jeg det er. Og det vil jo utelukkende gagne ham, så hvorfor ikke? Dersom mannen klarer å få henne til å føle seg vakker, som den fineste for ham så vil hun kanskje begynne å åpne seg opp. Og hva er alternativet? Skal hun klare det utelukkende selv? Uten bekreftelse og tilbakemeldinger fra andre? Selvfølelsen øker med mestring. Han kan gi henne mestring. Anonymkode: 15a2f...df2 6 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #17 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke alle menn er flinke til å gjøre kjæresten trygg nok. Klarer han det så får han sin belønning. Anonymkode: 20de9...11a Jeg er bekymret for at mange kvinner går rundt og er nevrotiske - og mener at det er mannens oppgave å fikse dem. Hva skjedde med likestilling? Anonymkode: fa730...e91 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #18 Skrevet 18. februar 2024 Handler ikke om bare utseende. Selvfølelse er uavhengig tykk,tynn+++ Jeg er slank med fine lange bein og liten sprett rumpe. Ingen problemer å vise meg frem,men sliter med psyken og kan få innfall allikevel at jeg ikke ser fin ut i den og den vinkel og skifter da stilling. Sitter i hodet!!! Ikke utseende. Det vet jeg alt om som har fått komplimenter for kroppen av menn i alle år. Nyter ikke hva folk sier om du føler deg dårlig!!!! Uansett hvordan ræva og puppene ser ut osv. Anonymkode: 40e81...fba 3
kjekkfyr Skrevet 18. februar 2024 #19 Skrevet 18. februar 2024 At man ikke nødvendigvis er komfortabel med å sprade rundt foran menn, er forsåvidt en forståelig greie - de fleste av oss var komplekser for et eller annet i en eller annen grad. Men helt ærlig, hva er det slags menn dere omgås i hopetall som snakker dere ned?? 😧 Høres helt vilt ut i mine ører 😣 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #20 Skrevet 18. februar 2024 Fordi jeg har komplekser for kroppen min og sammenligner meg med andre. Som så veldig mange andre damer. Man vet jo hva menn vil ha. Anonymkode: 5db24...b29 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå