AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Har mye adhd, h.saklig uoppmerksom, i familien. Begynne og lure på meg selv- etter fylte 40. Alltid «mestret», dog aldri organisert. Har bare fløtet på den innsatsen jeg i skippertak har lagt ned. Alt har fiksa seg for meg. Det har det fremdeles, ligger godt an karrieremessig, men er så sliten! Som mamma, merker jeg hvor nærmest rigid jeg er ifht rutiner, system. Må ha det ryddig i hodet, på et vis. Jeg er relativt pedagogisk, så ser når jeg er urimelig som oftest. Men får latterlig stort stress av små ting. Det står nesten i veien for å leve. Har et relativt dramatisk brudd med barnefar, men det er 6 år siden. I mine barnefri dager har jeg uoppnålige mål for meg selv- for å oppnå orden. Orden og system er det eneste jeg tenker på føler jeg. Og det er så slitsomt!!!!! Og jeg får det ikke til heller. Kanskje kun om jeg drikker litt alkohol, og det gjør jeg skjeldent. Så jeg sitter mest paralysert og føler meg dårlig mtp alt jeg burde gjort. Så lei!!! Anonymkode: 00a42...93b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har mye adhd, h.saklig uoppmerksom, i familien. Begynne og lure på meg selv- etter fylte 40. Alltid «mestret», dog aldri organisert. Har bare fløtet på den innsatsen jeg i skippertak har lagt ned. Alt har fiksa seg for meg. Det har det fremdeles, ligger godt an karrieremessig, men er så sliten! Som mamma, merker jeg hvor nærmest rigid jeg er ifht rutiner, system. Må ha det ryddig i hodet, på et vis. Jeg er relativt pedagogisk, så ser når jeg er urimelig som oftest. Men får latterlig stort stress av små ting. Det står nesten i veien for å leve. Har et relativt dramatisk brudd med barnefar, men det er 6 år siden. I mine barnefri dager har jeg uoppnålige mål for meg selv- for å oppnå orden. Orden og system er det eneste jeg tenker på føler jeg. Og det er så slitsomt!!!!! Og jeg får det ikke til heller. Kanskje kun om jeg drikker litt alkohol, og det gjør jeg skjeldent. Så jeg sitter mest paralysert og føler meg dårlig mtp alt jeg burde gjort. Så lei!!! Anonymkode: 00a42...93b Nei din beskrivelse av deg selv skriker ikke ADD Anonymkode: 6f3ef...3d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå