AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Del Skrevet 17. februar 14. februar 2024 var Prinsesse martha louise, mari og lilli bendriss på god morgen norge for å snakke om kjærlighetskraften. De sier at i Norge kan det med kjærlighetskraften et vanskelig tema og at det er litt uhåndgripelig. De sier de fleste skjønner ikke helt hva det er. De sier kjærlighetskraften er noe alle har i seg som er grunnklangen i oss mennesker, men som vi ikke er så flink til å lytte til eller være i kontakt med eller se potensiale i. Hva er kjærlighetskraften for deg? Er det å lytte til hjertet? Tror du på kjærlighetskraften? Har kjærlighetskraften som alle har i seg noen muligheter å gi oss? Hva skjer hvis vi lytter mer til denne kraften som de snakket om? Er alt kjærlighet? Kan vi bli mer av oss selv av å lytte til denne kraften? Lever du i frykt eller kjærlighet? Se intervjuet her: https://play.tv2.no/nyheter/god-morgen-norge/god-morgen-norge-2024-episode-32-1915540.html?play=true (spol til cirka slutten) Anonymkode: 3c532...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #2 Del Skrevet 17. februar Kjærlighetskraften klarer jeg meg uten. Men kjærligheten vil jeg ha. Og den har jeg. Orker ikke Märtha og Bendriss. Anonymkode: a0be4...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #3 Del Skrevet 17. februar 44 minutter siden, AnonymBruker said: Kjærlighetskraften klarer jeg meg uten. Men kjærligheten vil jeg ha. Og den har jeg. Orker ikke Märtha og Bendriss. Anonymkode: a0be4...ebc Om du har kjærligheten , har du også kjærlighetskraften Du fremstår veldig dømmende. Anonymkode: 3c532...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. februar #4 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjærlighetskraften klarer jeg meg uten. Men kjærligheten vil jeg ha. Og den har jeg. Orker ikke Märtha og Bendriss. Anonymkode: a0be4...ebc Ikke jeg heller, dvs jeg orker dem som personer og når de snakker om ikke-alternative ting, og sikkert bra folk, men det blir altfor mye svev til at jeg orker å engasjere meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #5 Del Skrevet 17. februar Endelig et spørsmål jeg kan svare på! 💫 Jeg aner ikke hva de menneskene har svart, eller hva de driver med, men for meg er Kjærlighetskraften et tydelig konsept. Kjærlighetskraften er en iboende uendelig og evig kjærlighet som finnes i alle mennesker, fra de er født til de dør. Når man stripper vekk alle egoistiske tanker, alle begrensende tanker som er skapt i møtet med andre sårede mennesker, så finner man Kjærlighetskraften under alt dette. Om et menneske blir dyrket i perfekte vekstvilkår, vannet, og får sol som et frø, så vil Kjærlighetskraften vinne frem. Den gir energi, glede, lykke og varme til mennesket den finnes i og til alle omgivelsene. Kjærlighetskraften er den Sanne Energi som ligger bak all bevegelse i Universet. ❤️ Anonymkode: 977b0...6bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå