AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Jeg holder på å planlegge garderobeskap til soverommet mitt. Jeg har allerede Pax i gangen, men synes soverommet har flere «krav», noe som gjør det vanskeligere. Blant annet trenger jeg plass til skoene mine (pensko) og litt dyre vesker, små og store. Jeg trenger også stang til å henge lange kjoler. Er det noe annet jeg har glemt? Som er praktisk å ha? Jeg vurderer én av disse to løsningene, men det avhenger av om jeg skal ha skapdører eller ikke. Bør jeg ha det? Blir det mye støv på klærne hvis ikke? Tar i mot alt av tips og råd! Anonymkode: 08070...ccc
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Skrevet 18. februar 2024 Skuffer nederst gjør det lett å dra ut og få oversikt. Garderobestangen på den midterste kan du henge høyere da får du mer plass også under. Tror du fint kan ha plass til en ekstra skuff i midten der, med mindre du skal henge noe som er mye lengre enn skjorter. Det kan være fint å se alt, men det kan blir ryddigere å gjemme noe bak skuffer uten glass. platen over skuffen dun har til smykker etc kan også gå litt lavere. Jeg liker godt skuffer og ville heller anbefalt flere av disse til å legge forskjellige klær, men det kommer an på hva du/dere ønsker og trenger. Skal du stille ut vesker? Anonymkode: 57c0d...51f 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #3 Skrevet 18. februar 2024 Jeg ville hatt dører. Har en åpen hylle i min pax og der blir det ganske så mye støv. Tenk og over om du burde hatt noe nederst der hvor du har hengende kjoler, en ekstra hylle eller kurv, slik at du får utnyttet plassen skikkelig. Anonymkode: 7fca7...4a9 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #4 Skrevet 18. februar 2024 Hadde ikke hatt uten dører, da det blir mye støv, jeg da men. Også ville jeg hatt skuffer med sånn netting i bunn, de er praktiske faktisk. Men det bilde du viser til er fint nok synes jeg. Anonymkode: a074d...ca9 1
Diamant20 Skrevet 18. februar 2024 #5 Skrevet 18. februar 2024 Jeg er veldig glad i skuffene i mitt pax-skap, og foretrekker å ha klær som kan være i skuffer der fremfor å henge de opp. Mål også lengden på klærne som skal henges opp, kanskje du kan ha en trådskuff med hylleplate over under alle de lange kjolene feks. Se også på målene, hvis du ikke har mange lange kjoler kan det hende du heller kan ha 50 cm til lange kjoler i stedet for 100 (er det ikke det du har her?). Ikea har vel noen sånne avdelere man kan sette inn, eller man kan bare ha to 50 cm skap ved siden av hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå