Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste og jeg ble for en stund siden invitert til ett selskap nå ikveld.dette er han sine venner og jeg kjenner så og si ingen der.

Vi har gledet oss, endelig skjer det noe sosialt og det er en gylden mulighet til å bli kjent med fler.

Men i forkant av dette hadde vi en plutselig krangel hvor blant annet gamle ting ble tatt opp, det eskalerte og kjæresten , så han var lei og ikke ville mer.

siden det har han ikke sagt så mye, er utrolig sint og begge har vært opptatt med jobb.

Da han ringer for å spørre om jeg fortsatt skulle i selskapet, ville jeg først vite hvor jeg hadde han, han svarer ikke direkte men sier vi må prate, men ikke nå. Han mener jeg skal gå om jeg klarer å ha det gøy.

kjenner det er litt ekkelt, skal vi bare late som da? Eller er det egentlig slutt? Er vel tanker som kommer til å surre rundt samtidig som jeg skal bli kjent med nye mennesker.

Han skal nå gå uansett, rett etter jobb, og kjenner jo også på at det er kjedelig å sitte igjen her alene.

Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: f2c14...b84

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bedt om å få en prat med ham først. Om det så betyr at dere kommer ti min for sent. Be ham gi beskjed til vertskapet om at dere ble forsinket fra jobb. Så får dere snakket litt sammen, gitt hverandre en klem og et kyss sånn at dere er venner igjen. Den større praten får dere ta i morgen. 

Anonymkode: de493...b53

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Han ville ikke mer, som i at forholdet er over? Og nå vil han ikke snakke om det før dere går på festen? Hadde ikke gått på fest med en så uavklart situasjon. 

Anonymkode: 22f91...500

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde bedt om å få en prat med ham først. Om det så betyr at dere kommer ti min for sent. Be ham gi beskjed til vertskapet om at dere ble forsinket fra jobb. Så får dere snakket litt sammen, gitt hverandre en klem og et kyss sånn at dere er venner igjen. Den større praten får dere ta i morgen. 

Greia er at han fikk ikke fri fra jobb så han/ vi blir allerede forsinket med 3 timer, han mener nok også at dette må snakkes godt om og er egentlig fortsatt sint, så en lien prat først har han nok ikke lyst til.

det blir nok bare spill for galleriet i kveld, kan se for meg at han kommer nok ikke til å snakke så mye med meg der ikveld heller

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Han ville ikke mer, som i at forholdet er over? Og nå vil han ikke snakke om det før dere går på festen? Hadde ikke gått på fest med en så uavklart situasjon. 

Ja som i at forholdet var over, 

Nei det er det jeg tenker og , kanskje for stressende

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja som i at forholdet var over, 

Nei det er det jeg tenker og , kanskje for stressende

❤️lykke til! 

• Hjerte 2
Skrevet

Dere kranglet, han ble irritert og sa han ikke orket mer. Nå prøver han å glatte over det hele med å late som ingenting og dra i selskap med deg? 😅

Hadde dratt jeg, å bare sett an oppførselen hans. Er jo bare å reise hjem hvis du føler det blir merkelig… 

Anonymkode: f10a9...604

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er ingen fasitsvar på dette. Hvis du tror at du kan få noe positivt ut av det selv om du ikke snakker så mye med ham, møte nye mennesker o.l. så gå! Kanskje det får tankene litt over på andre ting. Hvis det er stressende så bli hjemme. 

Jeg hadde 100% blitt hjemme, for det er sånn menneske jeg er. Jeg hadde vært så nervøs og redd. Og hadde nok også skrevet til ham at jeg følte det var uholdbart å gå og lure på om det egentlig er slutt, og håpte at han kunne svart meg på det uavhengig av om vi tok den store praten før i morgen. 

Dette er skikkelig vondt, og jeg vil sende deg en styrkeklem gjennom webben om du vil ha! :klem: 

Anonymkode: 789cc...578

• Liker 2
  • Hjerte 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Greia er at han fikk ikke fri fra jobb så han/ vi blir allerede forsinket med 3 timer, han mener nok også at dette må snakkes godt om og er egentlig fortsatt sint, så en lien prat først har han nok ikke lyst til.

det blir nok bare spill for galleriet i kveld, kan se for meg at han kommer nok ikke til å snakke så mye med meg der ikveld heller

Når dere kommer tre timer for sent og ikke er i selskapshumør pga. krangelen, er det da noe vits å gå i det hele tatt? Med mindre det er snakk om en veldig spesiell anledning som du kommer til å angre på at du ikke ble med på dersom dere får ordnet opp og fortsetter forholdet. Jeg hadde bedt ham gi beskjed om at du har testet positivt på korona eller annen hvit løgn. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ingen fasitsvar på dette. Hvis du tror at du kan få noe positivt ut av det selv om du ikke snakker så mye med ham, møte nye mennesker o.l. så gå! Kanskje det får tankene litt over på andre ting. Hvis det er stressende så bli hjemme. 

Jeg hadde 100% blitt hjemme, for det er sånn menneske jeg er. Jeg hadde vært så nervøs og redd. Og hadde nok også skrevet til ham at jeg følte det var uholdbart å gå og lure på om det egentlig er slutt, og håpte at han kunne svart meg på det uavhengig av om vi tok den store praten før i morgen. 

Dette er skikkelig vondt, og jeg vil sende deg en styrkeklem gjennom webben om du vil ha! :klem: 

Anonymkode: 789cc...578

Ja, vondt, vet liksom ikke hvordan jeg skal forholde meg. Takk for omtanken 😊

Er ekstremt ubesluttsom på om jeg skal gå eller ikke, ombestemmer meg hele tiden. 🤯

• Hjerte 2
Skrevet

Dra før, ha det gøy! Du har gledet deg, om du klarer ville jeg 100% gjort det for min egen del. Det verste som kan skje er at du får lyst til å dra hjem, og da gjør du det.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
hvalstad45 skrev (1 minutt siden):

Dra før, ha det gøy! Du har gledet deg, om du klarer ville jeg 100% gjort det for min egen del. Det verste som kan skje er at du får lyst til å dra hjem, og da gjør du det.

Enig med denne! 

Anonymkode: 713a9...c90

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Når dere kommer tre timer for sent og ikke er i selskapshumør pga. krangelen, er det da noe vits å gå i det hele tatt? Med mindre det er snakk om en veldig spesiell anledning som du kommer til å angre på at du ikke ble med på dersom dere får ordnet opp og fortsetter forholdet. Jeg hadde bedt ham gi beskjed om at du har testet positivt på korona eller annen hvit løgn. 

Du har gode poeng, men det er en begivenhet som varer utover natten, 

Nei uff hele greia er bare teit uansett hva jeg gjør. 
er også nervøs i forhold til han , om det har en påvirkning til beslutningen hans om jeg blir med eller ikke. Vet ikke om jeg bare kjører huet for mye her nå

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har gode poeng, men det er en begivenhet som varer utover natten, 

Nei uff hele greia er bare teit uansett hva jeg gjør. 
er også nervøs i forhold til han , om det har en påvirkning til beslutningen hans om jeg blir med eller ikke. Vet ikke om jeg bare kjører huet for mye her nå

Skjønner. Jeg så for meg at dere skulle i middagsbesøk men at dere kommer etter middagen. Men det høres ut som det er mer fest og løs stemning. Er det muligheter til å holde litt avstand til kjæresten, eller er det sånn at du må stå sammen med ham hele kvelden? Tenker det er litt forskjell om det er privat fest hjemme hos noen, kontra at dere treffes på et utested der det også er andre mennesker.

Hvis denne ene kvelden avgjør forholdet for ham så er han temmelig sær. Det blir for dumt.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner. Jeg så for meg at dere skulle i middagsbesøk men at dere kommer etter middagen. Men det høres ut som det er mer fest og løs stemning. Er det muligheter til å holde litt avstand til kjæresten, eller er det sånn at du må stå sammen med ham hele kvelden? Tenker det er litt forskjell om det er privat fest hjemme hos noen, kontra at dere treffes på et utested der det også er andre mennesker.

Hvis denne ene kvelden avgjør forholdet for ham så er han temmelig sær. Det blir for dumt.

Ja, nei det er tema fest i leid lokale, må absolutt ikke henge med han, men som sagt er det litt kleint da det er hans gjeng og jeg ikke kjenner noen. ( han kjenner forsåvidt bare noen selv) jeg hadde nok aldri blitt invitert om ikke det var fordi jeg er kjæresten til. Redd for da at han skal være litt kald , og jeg blir litt outsider ( med alle disse tenkene)

Skrevet

Det at han fortsatt vil ha deg med på fest, betyr at han kommer til å prate om episoden etterpå, og at han ser for seg at dere  blir venner igjen. Hvis han hadde bestemt seg for at det var helt over og ikke ville være sammen med det mer, hadde han ikke tatt deg med på denne festen.

Det betyr jo at han vil at dere skal ha en helt grei kveld i dag sammen, og så prate sammen etterpå og gjøre det bra igjen. 😜

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er slutt og festen er hos hans venner. Jeg hadde ikke gått

Anonymkode: edcf4...f73

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
5 minutter siden, FrkSolsikke said:

Det at han fortsatt vil ha deg med på fest, betyr at han kommer til å prate om episoden etterpå, og at han ser for seg at dere  blir venner igjen. Hvis han hadde bestemt seg for at det var helt over og ikke ville være sammen med det mer, hadde han ikke tatt deg med på denne festen.

Det betyr jo at han vil at dere skal ha en helt grei kveld i dag sammen, og så prate sammen etterpå og gjøre det bra igjen. 😜

Ja du kan ha rett, men at han ikke kunne jo meg noe svar på om han hadde bestemt seg for at det var slutt eller ikke gjør meg nervøs, det er jo virkelig litt ekkelt gjort. Men ja..

• Liker 1
  • Hjerte 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Om typen min hadde sagt han var lei og ikke ville mer hadde jeg tolket det som at det var slutt og forholdt meg til det.

Det er visse ting jeg ikke godtar i et forhold og det er å si at det er slutt uten å mene det eller ta en «pause». Enten er en all in eller så er det ikke verdt det.

Skrevet

Ja, jeg endte hvertfall opp med å ikke dra, klarte aldri bestemme meg og nå er det for sent. Hele greia ble bare ødelagt. Takk for alle innspill, føler meg litt mindre alene.

Men dette er ingen god følelse, 

får nok ikke pratet i morgen heller, da han begynner forholdsvis tidlig på jobb og jeg kved og sover borte. Så må nok vente til mandag kveld. Utrolig fælt å gå sånn. Går nesten en faen i meg og får lyst i å drite i hele forholdet selv.

• Liker 2
  • Hjerte 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...