AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Jeg sliter mye med en følelse av at jeg må tisse hele tiden, og det kommer ut litt men ikke mye. Dette er en følelse jeg har slitt med siden jeg gikk på barneskolen i 5 klasse. I dag er jeg da 24 år. Denne følelsen er der av og til og kommer som oftest med mensen. Har vært hos legen og tatt urin prøve uten og få noe svar på hva det er... noen som sliter med det samme? Eventuelt hva dere har funnet ut av? Anonymkode: cdf2c...68f
Anjatapinjata Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 Overaktiv blære? Det kan du evt få medisiner for. Kan også be om henvisning til urolog 😊
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 Jeg ble nylig diagnostisert med endometriose, og dette kan visstnok påvirke vannlating og gi lignende symptomer som ved urinveisinfeksjon. Anonymkode: 423a0...1d2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #4 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ble nylig diagnostisert med endometriose, og dette kan visstnok påvirke vannlating og gi lignende symptomer som ved urinveisinfeksjon. Anonymkode: 423a0...1d2 Kan legge til at jeg er plaget med lignende symptomer, hyppigere vannlating som også er smertefull, men smertene føles mer ømt enn sviende, som det jo er ved uvi. Anonymkode: 423a0...1d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå