AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Jeg vurderer å flytte med barnet til Spania en termin eller ett år for å se om mitt barns eksem og allergier blir bedre. Men jeg hører så mye forskjellig om nordmenn i Spania. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Både jeg og barnet trenger å sosialere oss med andre, men jeg vil gjerne være blant ordentlige og trygge folk. Minst 10 stykker har sagt til meg det er mye barn av alkoholikere og andre utfordringer der nede... Hva vil møte oss eventuelt? Anonymkode: eb04a...8c2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 Har en venninne som bor der med sitt barn. Hun er ufør, og barnet har alvorlig astma og eksem, hun drikker aldri, og er en oppegående flott dame. Men hun sier det er varierende der nede, noen sliter med rus, men det gjelder jo ikke alle. Er jo andre oppegående foreldre der og. Men noen er der bare for 1 år, grunnet jobb osv. Er jo noen av lærerne som har barn på skolen og, og de har jo ikke rus problemer. Anonymkode: 89328...70a 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 Var nettopp et barn som ble hentet av barneverntjenesten fordi moren var døddrukken og klarte ikke ta vare på jenta. Det er vel mest pensjonister i Alfaz del Pi. Ganske mange norske pensjonister som eier leilighet der nede. Hva ville du gjort der nede? Jobbet med? Eller er du bare inspirert av hun Benedicte influenseren? Anonymkode: 205f8...de3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #4 Skrevet 17. februar 2024 Det er alle mulige slags familier der, mange bor i nærheten av en av de norske skolene. Men ja, en del som rømmer fra barnevernet, rømmer til Spania. Anonymkode: 83db8...71f
Lille harepus Skrevet 17. februar 2024 #5 Skrevet 17. februar 2024 Vi er en helt vanlig familie som stortrives her nede, bor i Alfaz og flyttet hit i august. Alfaz er en trygg og fin by som vi liker godt. Mange normale familier her og det er lett å bli kjent med andre. Godt miljø og folk er mer imøtekommende enn hjemme syns jeg. Eneste er at det er litt dyrere enn forventet. Bhg, skole, vann, ol. Koster en del, i tillegg til husleie, strøm og mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå