Chriistiinee Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Etter en tid med forstoppelse måtte jeg bare ta noe lakserende middel i går, men det ble kanskje litt mange dråper. Så nå har jeg ekstrem diaré, kvalme, smerter i bryst og mage og klarer kun ligge i fosterstilling hvis ikke jeg er på do. Jeg klarer ikke kaste opp, og har dårlig med tilgang på mat og drikke som tilfører elektrolytter. Jeg må være ærlig og si jeg er kjemperedd. Jeg er redd for at smertene ikke vil gi seg, at jeg vil få spasmer ++.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 elektrolytter=Salt Anonymkode: 37507...f1d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 Dette kommer nok til å gå bra. Det er ganske vanlige symptomer på å ha tatt for mye avføringsmiddel. Prøv å få i deg vann og noe enkel mat, feks knekkebrød eller kjeks. Ha gjerne litt salt i vannet. Ring legevakt og forhør deg hvis du fortsatt er veldig redd. Det samme har skjedd med meg, og det er noen timer med smerter, diare og kvalme Anonymkode: f3e60...710
Chriistiinee Skrevet 17. februar 2024 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2024 Oppdatering: ting er bedre takk
Chriistiinee Skrevet 19. februar 2024 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.2.2024 den 18.38): elektrolytter=Salt Anonymkode: 37507...f1d Nja. Elektrolytter er mineraler, som gjerne kan fås gjennom salt. Men, vanlig, oftere tilgjengelig bordsalt, dekker ikke. Med elektrolytter mener jeg også stoffer som f.eks kalium. Endret 19. februar 2024 av Chriistiinee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå