Gå til innhold

En venninne som bevisst går etter gifte menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke hva dette kommer av, eller hvorfor hun har behov for det, men det er sånn konstant. Hun prater med en mann som er gift. Hun tok kontakt først, og han informerte henne om at han er gift med barn fra første melding, og de møtes før sex enda. Dette har holdt på i en måned nå. Jeg pratet med henne igår, og da var han på vei til henne. Altså… jeg mister min respekt for henne, for og ikke snakke om mannen her. Hva i alle dager er dette for noe? 

Anonymkode: 5463d...a5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være en form for beskyttelse som driver henne til det. Hvis mannen er opptatt så holdes relasjonen kun overflatisk, og hun trenger ikke være redd for å åpne seg for mye, bli såret, bli forlatt, bli bedratt, at hverdagen setter inn osv......

Anonymkode: 08c16...44f

• Liker 1
Skrevet

De gifte er de enkleste. Og det forblir uforpliktet og tilgjengelig samtidig. Så hvorfor ikke ha det enkelt? Hans kuk, han bestemmer. 

Anonymkode: de884...02c

• Liker 1
Skrevet

Hun slipper å forplikte seg, han kommer antagelig ikke med baggen for å flytte inn til henne.

Hun føler antagelig også mer på begjæret med en hun aldri kan få.

Anonymkode: 7333e...9c0

Skrevet

Så lenge det er frivillig fra begge sider er det vel ikke så mye å gjøre med det? Hun voldtar de ikke, regner jeg med?

Da jeg var student inngikk jeg fysiske forhold med utvekslingsstudenter. Da visste vi begge at det kun var for en kort periode. Lite komplisert. 

Anonymkode: 5dcc4...a06

Skrevet

Kanskje hun ble utsatt for omsorgssvikt i oppveksten, eller at hun har en psykisk lidelse. Å stille seg til seksuell disposisjon for gifte menn høres bare trist ut. 

Anonymkode: 045f2...a3c

• Liker 1
Skrevet

En form for selvskading? 

Anonymkode: b423f...606

Skrevet

Kjip og enkel venninne, og synd at hun er med å bidrar til å kanskje ødelegge en annen kvinne og evt barn :( Egentlig ekkelt! Men ikke så mye du kan gjøre, annet enn å si at du ikke syntes dette er greit! Det hadde jeg hvertfall sagt til Line venninner. Hadde ikke orket å være venner med personer som bidrar med å ødelegge andre 😕 

Anonymkode: 2d8d7...c8a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun slipper å forplikte seg, han kommer antagelig ikke med baggen for å flytte inn til henne.

Hun føler antagelig også mer på begjæret med en hun aldri kan få.

Anonymkode: 7333e...9c0

Jada, helt til hun blir gravid og da ønsker barnet for alt i verden…. :( 

Anonymkode: 2d8d7...c8a

Skrevet

Hadde ikke klart å holdt kontakten med noen som det. Hadde også sakt ifra til kona hans, så hun kan finne en bedre mann, eller en eller 5 på si, for å gifte seg høres tragisk ut med all utroskapen. 

Anonymkode: dfe54...d2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

det kan være en form for beskyttelse som driver henne til det. Hvis mannen er opptatt så holdes relasjonen kun overflatisk, og hun trenger ikke være redd for å åpne seg for mye, bli såret, bli forlatt, bli bedratt, at hverdagen setter inn osv......

Anonymkode: 08c16...44f

Tenk å være redd for å bli såret, men være helt ok med å være grunnen til at noen andre opplever det. 

Anonymkode: dfe54...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...