Gå til innhold

Leste på en helsenettside at penis krymper når man røyker? Noen som har erfart dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt det slik at røyking kan føre til erektil dysfunksjon, men at penis krymper????  Det var nytt for meg. Noen som har erfart dette på kroppen? 

Anonymkode: 914ae...290

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nikotin gjør at blodårene trekker seg sammen, så om du røyker eller snuser så vil det føre til dårligere blodstrøm til penis (og fingre, føtter, osv) en stund etterpå ja. Hvor mange kubikkmillimeter du «mister» eller om det er målbart/merkbart er en annen ting.

Skrevet

Har du lite fra før vet du hva du gjør. Ta sluttpakka.

Anonymkode: b6600...bb8

Skrevet

Nei, det er ikke sant at penis krymper. Kreft og andre sykdommer er sant, men de vet at å lyve om at penisen til menn krymper av å røyke er mer effektivt for å hindre at folk begynner å røyke enn å si at man får kols og/eller kreft.

Anonymkode: 80d67...3ef

Skrevet

Det er nok fullt mulig, siden nikotin kan gjøre blodgjennomstrømning dårligere, men det er nok eventuelt bare mikroskopiske mengder om man hadde gjort forskning på dette . Selv er jeg i overkant avhengig av sterk snus, før røyk, så jeg har vært avhengig av nikotin på en eller annen måte i over 20 år, men kuken er like hard og stor, og potensen er som om jeg var 18år ennå, så akkurat det med nikotin og negativ effekt seksualitet er ikke noe jeg bekymrer meg for 

Anonymkode: 90458...bdd

Skrevet

Mannen begynte å røyke, penisen krympet 3 cm og ånden ble forferdelig 

Anonymkode: 610c5...5de

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, det er ikke sant at penis krymper. Kreft og andre sykdommer er sant, men de vet at å lyve om at penisen til menn krymper av å røyke er mer effektivt for å hindre at folk begynner å røyke enn å si at man får kols og/eller kreft.

Anonymkode: 80d67...3ef

Han krymper ikke direkte selvfølgelig, men pga. trangere blodtilførsel så får du ikke "blåst den opp" skikkelig. Altså, du får ikke like kraftig ereksjon.

Anonymkode: 15403...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...