Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Jeg synes ikke den er noe god. Tyntflytende, og legger igjen en seig hinne.
Gjest StoreSky Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Der ser man hvor forskjellig folk er! Når det gjelder kremer og slike produkter må du bare prøve selv. For meg er HTH noe av det beste! Har jeg mye små-sår på hender, negelrot, etc. Så blir hendene mye bedre etter intensiv bruk. (pleier å legge tykte lag på kvelden før jeg legger meg, våkner opp med myke hender)
Arkana Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 Jeg liker den ikke. Den lukter for sterkt og så etterlater den en seig hinne.
Cata Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 Liker den ikke. Den "klisser" og huden blir ikke mindre tørr om jeg bruker den.
Tusseline Skrevet 1. februar 2006 #8 Skrevet 1. februar 2006 Det må være den verste kremen jeg har prøvd. Legger seg som en seig hinne på huden, og føles ekkel på.
Gjest Raga Skrevet 2. februar 2006 #9 Skrevet 2. februar 2006 Litt usikker på hvilken variant dere diskuterer her. Jeg bruker HTH Creme på hendene og andre tørre steder på kroppen, og er veldig fornøyd. Den er uparfymert og trekker fort inn.
Gjest Tristessa Skrevet 2. februar 2006 #10 Skrevet 2. februar 2006 Body lotionen er litt klissete og rar, men den gir kjempemyk hud. Jeg liker den og de andre HTH-produktene.
Gjest Chamomille Skrevet 2. februar 2006 #11 Skrevet 2. februar 2006 Den fungerer veldig godt om man har tørr hud, om huden ikke er tørr nok vil man ofte føle seg litt klissete samt at kremen bruker lang tid på å tørke inn.Det er hvertfall min ærfaring.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #12 Skrevet 3. februar 2006 Mannen min bruker den.. Så jeg får litt assosiasjoner om at dette er for gutter.. (men det er det jo ikke :-) ) (og hvis noen lurer - mannen min er ikke femi nei..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå