Labello Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Min beste venn skal gifte seg i en annen by i Norge. Dette blir en seremoni som er bare for hun og hennes forlovede, med andre ord hemmelig for veldig mange. Feiringa blir senere. De har sagt det til meg - jeg skulle signere en «forlover»-ting til altinn. Nå har jeg lyst til å gi de en oppmerksomhet når de skal dra på helgetur for giftermålet. Såå, kjære venner, hjelp meg her. Skal jeg: - Sende noe til hotellet dems? - Sende en gave med dem? hva skal gaven inneholde? -et godt brev og hyggelig hilsen… men; - noe mat/snacks/vin? - noe personlig? - noe for helgen? -noe annet? hjeeelp! Hva ville dere ha blitt glade for?
Kaneel Skrevet 18. februar 2024 #2 Skrevet 18. februar 2024 Du skal bare gratulere og vente til en evnt fest.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #3 Skrevet 23. februar 2024 Blomster til hotellet er en fin gest! Anonymkode: 1b904...a22 1
Bombasi Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 Tja, smak og behag, er ikke sikkert de ønsker oppmerksomhet og gaver akkurat den helgen siden det er så topp hemmelig. Kanskje det er det av en grunn, vet ikke. Jeg ville ventet med å gi noe til den offisielle seremonien, når alle andre gir noe.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #5 Skrevet 23. februar 2024 Jeg hadde ordnet med en oppmerksomhet, men ventet med hovedgaven til festen. Enten en oppmerksomhet til hotellet, som kan legges på rommet, eller noe annet koselig de kan bruke på turen F.eks få hotellet til å fikse en flaske med noe godt å drikke, og litt sjokolade. Jeg hadde ikke klart å være forlover for min beste venn uten å gi en oppmerksomhet på dagen. Anonymkode: ed43b...3bb 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå