Gå til innhold

Strømpebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par i 40-50 årene som lenge har brukt stayups som en del av sexen.

I mangel på stayups brukte vi nylonstrømpebukse som han klippet opp i skrittet på meg. Etter den gangen har det blitt en slager, han tenner på å ta på nylonkledde bein, men også å ta meg bakfra, både vaginalt og analt mens rumpa og hoftene er kledd i nylon.

Har også brukt strømpebukse med fransk åpning, men mye lettere og billigere å kjøpe på Cubus.

Andre som foretrekker strømpebukse fremfor stayups?

Anonymkode: cc729...30d

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her klippes det ikke, her river han den opp med hendene/tennene, elsker når han er gira og gjør det. Han elsker å se meg i strømpebukser, både til hverdags, fest og når det skal lekes (i tillegg til stay ups, strømper med hofteholder eller andre sokker som er sexy) så jeg digger at han blir tent av dette, så lenge det ikke blir et krav. 

• Liker 1
Skrevet

Går mye i strømpebukser her også (par i 40-årene). Både på henne og meg. Hun var litt lunken i starten, men digger det nå. Magisk følelse når begge har på glatte deilige strømpebukser under sengekosen. Litt sært kanskje, men anbefaler alle om å teste denne følelsen. Nylon mot nylon er ubeskrivelig!🤩

Anonymkode: a0070...026

Skrevet
Cervus skrev (2 timer siden):

Vi bruker denne typen

https://www.nytelse.no/stromper-og-strompebukser/leg-avenue-scalloped-spandex-sheer-suspender-strompebukse/undertoy/

Både hjemme iblant,  for å piffe opp, men nesten alltid ute på byen sammen med korte og lange kjoler. 😍

Samme her. Kunne ikke vert mer enig🥰 Vi bruker å kjøpe denne typen, Koster bare 121 kr. GIULIA Crotchless Tights 20 DEN INTIMO 20 (strompebukser-butikken.no)

Anonymkode: 69c29...8b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...