AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Er det noen som har søkt etter nyttår som har fått svar på søknad enda? På NAV sine sider står det at behandlingstid for tiden er 5 uker. Jeg har i tillegg søkt på gjenopptak av dagpenger. Til uka er det 6 uker siden jeg søkte så lurer på om jeg kan forvente svar i neste uke. Lurer på om andre har søkt om dagpenger i begynnelsen av januar og fått svar enda. Om behandlingstiden er lenger enn 5 uker så bør de faktisk oppdatere det på siden. Anonymkode: 55b77...a19
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #2 Skrevet 19. februar 2024 Søkte 24 januar, fikk svar idag Anonymkode: 92256...846
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #3 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Søkte 24 januar, fikk svar idag Anonymkode: 92256...846 Hei, TS her. Jeg fikk brev i dag om at de trenger flere opplysninger fra meg, men da er de iallfall i gang med å behandle søknaden min også. Satser på at de blir raskt ferdig når jeg fått sendt inn det de spør om. Litt pussig at du søkte nesten 2 uker etter meg og likevel så fikk du svar i dag. Skulle trodd de kunne begynt med min i forrige uke eller noe. Anonymkode: 55b77...a19
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Skrevet 19. februar 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, TS her. Jeg fikk brev i dag om at de trenger flere opplysninger fra meg, men da er de iallfall i gang med å behandle søknaden min også. Satser på at de blir raskt ferdig når jeg fått sendt inn det de spør om. Litt pussig at du søkte nesten 2 uker etter meg og likevel så fikk du svar i dag. Skulle trodd de kunne begynt med min i forrige uke eller noe. Anonymkode: 55b77...a19 Ny frist for å få saken ferdig blir 5 dager etter fristen som er oppgitt i brevet du fikk. Anonym som svarte deg har nok hatt flaks, stort sett tar det 5 uker + akkurat nå. Anonymkode: 7ba16...d30
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #5 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.2.2024 den 17.27): Ny frist for å få saken ferdig blir 5 dager etter fristen som er oppgitt i brevet du fikk. Anonym som svarte deg har nok hatt flaks, stort sett tar det 5 uker + akkurat nå. Anonymkode: 7ba16...d30 Takk for svar. Det stod i brevet at jo fortere jeg sendte inn dokumentasjon jo fortere kunne de behandle søknaden. Så jeg har ettersendt allerede. Jeg håper jeg slipper å vente til 5 dager etter fristen, da går det enda 2 uker siden fristen var satt til 4.mars og med 5 virkedager så blir det mandag 11.mars. Begynner virkelig å tære på psyken min å gå 2 mnd uten inntekt og leve på kredittkort nå. Også er det så ekkelt å ikke vite om søknaden faktisk blir godkjent i neste runde heller. Anonymkode: 55b77...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå