AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Del Skrevet 17. februar 2024 Er det noen som har søkt etter nyttår som har fått svar på søknad enda? På NAV sine sider står det at behandlingstid for tiden er 5 uker. Jeg har i tillegg søkt på gjenopptak av dagpenger. Til uka er det 6 uker siden jeg søkte så lurer på om jeg kan forvente svar i neste uke. Lurer på om andre har søkt om dagpenger i begynnelsen av januar og fått svar enda. Om behandlingstiden er lenger enn 5 uker så bør de faktisk oppdatere det på siden. Anonymkode: 55b77...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #2 Del Skrevet 19. februar 2024 Søkte 24 januar, fikk svar idag Anonymkode: 92256...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #3 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Søkte 24 januar, fikk svar idag Anonymkode: 92256...846 Hei, TS her. Jeg fikk brev i dag om at de trenger flere opplysninger fra meg, men da er de iallfall i gang med å behandle søknaden min også. Satser på at de blir raskt ferdig når jeg fått sendt inn det de spør om. Litt pussig at du søkte nesten 2 uker etter meg og likevel så fikk du svar i dag. Skulle trodd de kunne begynt med min i forrige uke eller noe. Anonymkode: 55b77...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Del Skrevet 19. februar 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, TS her. Jeg fikk brev i dag om at de trenger flere opplysninger fra meg, men da er de iallfall i gang med å behandle søknaden min også. Satser på at de blir raskt ferdig når jeg fått sendt inn det de spør om. Litt pussig at du søkte nesten 2 uker etter meg og likevel så fikk du svar i dag. Skulle trodd de kunne begynt med min i forrige uke eller noe. Anonymkode: 55b77...a19 Ny frist for å få saken ferdig blir 5 dager etter fristen som er oppgitt i brevet du fikk. Anonym som svarte deg har nok hatt flaks, stort sett tar det 5 uker + akkurat nå. Anonymkode: 7ba16...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #5 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.2.2024 den 17.27): Ny frist for å få saken ferdig blir 5 dager etter fristen som er oppgitt i brevet du fikk. Anonym som svarte deg har nok hatt flaks, stort sett tar det 5 uker + akkurat nå. Anonymkode: 7ba16...d30 Takk for svar. Det stod i brevet at jo fortere jeg sendte inn dokumentasjon jo fortere kunne de behandle søknaden. Så jeg har ettersendt allerede. Jeg håper jeg slipper å vente til 5 dager etter fristen, da går det enda 2 uker siden fristen var satt til 4.mars og med 5 virkedager så blir det mandag 11.mars. Begynner virkelig å tære på psyken min å gå 2 mnd uten inntekt og leve på kredittkort nå. Også er det så ekkelt å ikke vite om søknaden faktisk blir godkjent i neste runde heller. Anonymkode: 55b77...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå