AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Kjent henne i snart to år, men hun tar aldri kontakt først. Sist jeg tok kontakt var for en måned siden, har ikke hørt noe fra henne utenom noen snap bilder. Er dette vanlig? Litt lyst å bare fade henne ut. Anonymkode: d853f...5f2
Gjest Hoia Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 Du mener at nettet ikke tar kontakt først? Eller at det er noe galt med nettet?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 Hoia skrev (Akkurat nå): Du mener at nettet ikke tar kontakt først? Eller at det er noe galt med nettet? Hæ? Anonymkode: d853f...5f2
Gjest Hoia Skrevet 17. februar 2024 #4 Skrevet 17. februar 2024 Hoia skrev (Akkurat nå): Du mener at nettet ikke tar kontakt først? Eller at det er noe galt med nettet? Det er noe som ikke stemmer med nettet, dere var alltid mye sammen før?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #5 Skrevet 17. februar 2024 Hoia skrev (Akkurat nå): Det er noe som ikke stemmer med nettet, dere var alltid mye sammen før? Dette har ingenting med nettet å gjøre. Anonymkode: d853f...5f2
Gjest Hoia Skrevet 17. februar 2024 #6 Skrevet 17. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette har ingenting med nettet å gjøre. Anonymkode: d853f...5f2 Da forstår jeg, jeg blandet trådene, det virket litt forstyrret. Jeg har heller ikke noe med nettet å gjøre, fremmede problemstillinger for meg. Men hvis du har kjent en i to år, og det er alltid du som tar kontakt, så kan det være så enkelt at hun ikke pleier å ta initiativ selv, i noen som helst form, har du spurt henne to-tre ganger er det innafor, har du spurt henne ti-tjue ganger hadde jeg nok ikke betraktet det som et vennskap. Jeg ville nok heller betraktet det som en tidligere bekjent en ikke er i en utvidet setting med, noen en ser av og til. Det hadde vært klart fra min side, jeg tror det er en gjengs oppfatning. Jeg for min del svarer på alt som når frem til meg, selv om jeg ikke kan, men det betyr ikke at en er venner når en ikke ses. Kan en aldri, er det som regel tegn på at noen ikke vil møtes, med mindre det har vært tull på nettet. Men som sagt, det er fremmede problemstillinger for meg. Endret 17. februar 2024 av Hoia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå