Gå til innhold

Når fikk du murringer ved graviditet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 2 dpo så ser ikke etter tegn enda. Dette høres sikkert helt tullete ut. Men idag har jeg hatt noen sinnsyke murringer nederst i magen venstresiden, og korsryggen på samme side. Aldri opplevd det. Var som menssmerter, men dette var faktisk vondt. 
Hadde eggløsningssmerter for 4 dager siden, og det har jeg alltid. Dagen etter disse smertene er el testen negativ igjen. Men det er ikke slike smerter som det jeg hadde idag. Noen som har opplevd lignende ? 

Anonymkode: bec87...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk lette kortvarige murringer 9 dpo og positiv test 10 dpo på kveld. Jeg har ofte hatt smerter i DPO-land selv om jeg ikke har vært gravid.

Anonymkode: 52205...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har murringer fra 2 dager etter eggløsning uansett om det er graviditet eller ikke ganske ofte, så murringer er ikke noe tegn eller har ikke noe betydning for min del..

Anonymkode: a1a24...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente at det stakk nederst i magen etter samleie, det varte i to dager. Hadde aldri kjent det før, og skjønte at noe var på gang.

To uker etter satt jeg med positiv graviditetstest 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veronicalake skrev (1 time siden):

Jeg kjente at det stakk nederst i magen etter samleie, det varte i to dager. Hadde aldri kjent det før, og skjønte at noe var på gang.

To uker etter satt jeg med positiv graviditetstest 😊

Det stikker ikke i magen din når egg og sperm møtes. Og det fester seg ikke innen de 2 dagene - så var nok tilfeldig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det stikker ikke i magen din når egg og sperm møtes. Og det fester seg ikke innen de 2 dagene - så var nok tilfeldig. 

Det var ikke rett etter samleiet, ser at det kan tolkes sånn, men noen dager etter.

Forstår at det høres usannsynlig ut, men jeg visste der og da at jeg ble gravid.

Opplevde flere tegn lenge før positiv graviditetstest også.

Noen kjenner kroppen sin bedre enn andre, vi er alle forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veronicalake skrev (1 time siden):

Det var ikke rett etter samleiet, ser at det kan tolkes sånn, men noen dager etter.

Forstår at det høres usannsynlig ut, men jeg visste der og da at jeg ble gravid.

Opplevde flere tegn lenge før positiv graviditetstest også.

Noen kjenner kroppen sin bedre enn andre, vi er alle forskjellige.

Implantasjon skjer vel tidligst 6 dpo 😊 Så man kan ikke ha implantasjonssmerter før den tid. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Implantasjon skjer vel tidligst 6 dpo 😊 Så man kan ikke ha implantasjonssmerter før den tid. 

Nei, men det kan allikevel ha vært noe annet som skjedde i kroppen. Forstår ikke hvorfor andre skal diskutere med meg hva jeg kjente.

Jeg har kun vært gravid den ene gangen, og har bare følt det sånn den gangen. 

Vi er forskjellige, la oss stoppe der. Jeg vet utmerket godt selv hva jeg følte og hvordan kroppen min kjentes ut.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...