Gå til innhold

Hvordan formulere seg når man ønsker tilbakemelding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har venn av motsatt kjønn jeg holder kontakten med skriftlig, ringes sjeldnere. Samtalen har vært mer sammenhengende tidligere, men nå føler jeg at når vedkommende skriver, så svarer jeg på det + skriver det jeg har på hjertet. Jeg får ikke samme tilbakemelding. Av og til hender det vedkommende ser meldingen uten å svare. Så går det en stund (fra tiner til dager) og jeg sender ny melding, så får jeg kanskje svar på noe men ikke alt.

Jeg trenger litt mer tilbakemelding. Hvordan kan jeg formidle eller formulere det?

Anonymkode: cc342...dfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vedkommende har nok dessverre mistet interessen. Det er ikke mer du kan gjøre. Eller kanskje å sende puppe/penisbilder vil fungere.

Endret av Pringle
  • Liker 2
Skrevet

Han er nok ikke interessert, så du kan nok ikke gjøre noe med det.

Aldri dobbelt tekst noen, får du ikke svar så er det svar.

Anonymkode: 8812c...00b

• Liker 1
Skrevet

Når du skriver hva du har på hjertet, er det noe form for spørsmål i det? Altså slikt som "hva tenker du om det?" "Hva synes du?" "Er dette teit av meg?" Eller noe lignende?

Stiller du spørsmål som sier at du ønsker en tilbakemelding? Har du prøvd spørre enkelt "forresten, det jeg skrev her om dagen, hva tenker du om det?"

At kontakten ikke er like flytende nå kan være relatert til at livet skjer. Jeg har venner hvor jeg har veldig flytende dialog med i lengre perioder, så blir en av oss mer opptatt, og da blir det mindre kontakt. Har det skjedd noe i ditt eller hans liv? Bytte av jobb, sykdom, nye relasjoner, eller annet?

Anonymkode: fe13e...d6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...