Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt "tante" for tredje gang. Jeg lurer på når jeg skal besøke de skal jeg ha med gave? Jeg har vært i babyshower og gitt gave da. Men skal jeg ha med en liten gave til baby? elr kanskje vin elr blomster til mor? skal jeg gi noe og hva?

Anonymkode: 4b670...a5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville droppet vinen 😅

Ta med noe godt å spise, en pakke kjeks og druer og te for eksempel. Hvis du er veldig hyggelig har du med noe de kan spise til middag, en gryte eller form eller noe som bare trenger å varmes. Hvis du alt har gitt gave i babyshower så trenger du ikke tenke mer på det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville ikke droppet vinen! Champagne er den beste fødegaven. Det synes ihvertfall jeg 😁

Anonymkode: 961ac...e79

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Gavekort på jentekveld/middag/barnepass ❤️

Anonymkode: 4e146...a98

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har blitt "tante" for tredje gang. Jeg lurer på når jeg skal besøke de skal jeg ha med gave? Jeg har vært i babyshower og gitt gave da. Men skal jeg ha med en liten gave til baby? elr kanskje vin elr blomster til mor? skal jeg gi noe og hva?

Dropp vinen og blomster. Kjøp med deg noe snacks eller enkel egenpleie produkter-  kroppspleie/hudpleie/hårkur etc. 

Anonymkode: 23545...b42

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ville droppet blomster! Min erfaring er at det kan bli mye av det fra forskjellige folk og det blir bare stress med ørten buketter som skal tas vare på oppi alt 😅 Vin og noe digg mat/snacks var veldig velkomment her!

Anonymkode: f9456...449

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ville ikke hatt vin eller alkohol selv som nybakt mor som ammer. 

Anonymkode: ad0f4...74c

Skrevet

Barselkvinne her👋

Beste jeg har fått var spiselige ting; blåbær, ulik type juice, druer, sjokolade, kjeks. 

Blomster er hyggelig, men visner jo så fort… da er det hyggeligere med en plante som ikke dør med en gang og som krever lite stell😆  

Hadde også satt pris på noe velvære-produkter, som en god krem, hårkur eller lignende. Noe som kan gi litt følelse av luksus selv når brystvortene og tissen blør. 

vin er litt unødvendig( men en veldig hyggelig tanke), da det er anbefalt (hvis man ammer) å ikke drikke alkohol før barnet er 6 uker😊 men ost og spekemat hadde jeg satt meeeget pris på 🤤 drakk faktisk drue-juice og latet som det var rødvin mens jeg trøkket i meg brie hehe

Anonymkode: 31d8f...c3d

• Nyttig 1
Skrevet

Ser flere skriver at du bør droppe vin. Ser ikke helt den, hvis det er en person som liker vin?😅

Jeg hadde satt pris på rødvin og noe snacks🥰

Anonymkode: f03e4...b99

• Liker 2
Skrevet

Mine venninner som kjenner meg godt har alle tatt med hvitvin eller champagne!

• Liker 2
Skrevet

Hun har gledet seg veldig til hun er ferdig med å være gravid sånn at hun kan drikke vin. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun har gledet seg veldig til hun er ferdig med å være gravid sånn at hun kan drikke vin. 

Ammer hun? I så fall blir hun sterkt oppfordret til å vente til baby er 6 uker. 

Skrevet

Mat (lag opp en haug med pizzasnurrer, kanelboller eller lignende som hun kan ha i fryseren), gavekort på foodora eller volt, morgenlevering, gavekort på storytel eller noen lignende lydbok-app. Blomster får man veldig mye av, og de visner. Vi slet med å finne nok vaser til alle blomstene 😅 Var veldig fint hos oss en ukes tid da 😁

Anonymkode: 1c8a2...419

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ammer hun? I så fall blir hun sterkt oppfordret til å vente til baby er 6 uker. 

En flaske vin kan stå i 6 uler vettu. Noe å glede seg til. 

Anonymkode: 413ec...ea4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

6 uker. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

1 minutt siden, AnonymBruker said:

6 uker. 

Det er klart :) 

Skrevet

Det jeg drømmer om er et lett tilgjengelig fat med spekemat-snacks😂 og sprø druer. 
tenk på hva mottakeren vil ønske seg. Hva liker hun? Ofte er enkel mat en veldig god gave til nybakte mødre fordi det går så mye tid til amming og baby, men mat må en ha. 

jeg fikk også ny drikkeflaske som holder vannet kaldt da jeg fikk min første. Den er mye brukt den dag i dag.

Anonymkode: c54b4...aa6

• Liker 1
Skrevet

Gir man barselgave OG babyshower-gave? 🤯 

Anonymkode: 3a880...0a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...