Gå til innhold

Hvordan oppleve ny kjærlighet når det føles håpløst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles helt håpløst og skal møte en ny partner etter å ha hatt så sterke følelser for eksen min. 

Men ønsker virkelig å oppleve kjærlighet igjen. 

Anonymkode: 9b81b...d0d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først bør du bruke tiden til å komme deg over eksen din og ikke hoppe inn i noe dating før det. Det vil bare forsterke det du føler nå og være urettferdig for eventuelle nye flørter. Sitt med følelsene, reflekter og fokuser heller på deg selv til det ikke gjør så vondt lengre. Lykke til❤️ 

Anonymkode: e5134...15e

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror dette er veldig individuelt. Jeg tror bare å sitte der og kjenne på de vonde følelsene danner en ond spiral du ikke kommer ut av. Også kalt depresjon.  Du må innse at ingen er uerstattelige og du kan fint ta vare på gode minner med god samvittighet samtidig som du går videre med livet ditt. 

Det er viktig å bryte ut av den onde sirkelen. Jeg har ikke tro på at noe blir bedre av seg selv. Bryt mønsteret. Det kan du gjøre med å finne på nye eventyr, spennende ting å gjøre, og det er absolutt ikke noe umoralsk med en rebound. Bare være ærlig på det. Ikke forled en mann til å tro du ønsker et langvarig forhold hvis du bare vil ha uforpliktende moro. 

Du må gi deg selv litt nye impulser og perspektiver. Og samtidig er sikkert litt selvhjelp en god ting. Lær å sette pris på deg selv og trives i livet ditt med det som er bra og lær deg å leve med det som ikke er bare, slik som alle andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...