Gå til innhold

kan en den dame som er i et lykkelig forhold gå bak ryggen din og være kronisk utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, er det mulig for en dame som er lykkelig i et relativt fersk forhold allikevel ha en fast elsker hun møter en sjelden gang og leve fint med dette, uten å vise noe form for skyldfølelse ?

Lest at menn kan gjøre dette da menn ofte er utro på andre grunnlag, som kun for sex og variasjon. Selv om de er fornøyd med kona seksuelt. Men kan kvinner være slik også, uten at de får følelser for denne elskeren?

Og hvilke type damer kan eventuelt holde på slik? De som er usikre og trenger mye bekreftelse osv? 

Sliter litt med å stole på dama, vet hun møtte en kar regelmessig før hun ble sammen med meg. Vi har datet/vært sammen i snart 10 mnd nå. Hun virker veldig glad i meg på alle områder, både når det kommer til sex, kos og det kunne bare ha kvalitets tid sammen. Sier ofte at hun er glad i meg. Så har kanskje ikke grunn til bekymring?

Spørsmålet er hvorfor jeg sitter med disse negative tankene!? Kanskje bare mine indre demoner og usikkerhet, eller i verste fall min intuisjon som prøver å fortelle meg noe.  

Anonymkode: 18f56...115

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har du pratet med dama om bekymringene dine? Hvis ja, hva sa hun? 

• Liker 2
Skrevet

Vi vet ikke om dama di er lojal.

Anonymkode: ee97e...25d

• Liker 2
Skrevet

Såklart. Det å klare og skille mellom ren fysisk sex og et forhold er jo et sunnhetstegn. 

De fleste kvinner klarer helt uten problem å finne menn til tilfeldig sex som er langt bedre enn mannen de har. Så hvorfor ikke? Er jo helt klart at de ønsker best mulig sex. Har jo ingenting med forholdet å gjøre.

Anonymkode: db373...f4e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ja, er det mulig for en dame som er lykkelig i et relativt fersk forhold allikevel ha en fast elsker hun møter en sjelden gang og leve fint med dette, uten å vise noe form for skyldfølelse ?

Lest at menn kan gjøre dette da menn ofte er utro på andre grunnlag, som kun for sex og variasjon. Selv om de er fornøyd med kona seksuelt. Men kan kvinner være slik også, uten at de får følelser for denne elskeren?

Og hvilke type damer kan eventuelt holde på slik? De som er usikre og trenger mye bekreftelse osv? 

Sliter litt med å stole på dama, vet hun møtte en kar regelmessig før hun ble sammen med meg. Vi har datet/vært sammen i snart 10 mnd nå. Hun virker veldig glad i meg på alle områder, både når det kommer til sex, kos og det kunne bare ha kvalitets tid sammen. Sier ofte at hun er glad i meg. Så har kanskje ikke grunn til bekymring?

Spørsmålet er hvorfor jeg sitter med disse negative tankene!? Kanskje bare mine indre demoner og usikkerhet, eller i verste fall min intuisjon som prøver å fortelle meg noe.  

Både menn og kvinner er utro. Men vi kan ikke vite om dama di er utro. Spør henne. Si at du vet at hun hadde en fuck friend før og si at det gjør deg usikker på om de fortsatt møtes. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg var i et ulykkelig forhold tidligere og var utro, uten spesiell dårlig samvittighet.  ( det ligger mye bak her som dere ikke vet) 

Nå er jeg gift med en jeg er veldig forelsket i, har det utrolig godt. Det er UTENKELIG å være utro. Jeg blir uvel av tanken. 

Anonymkode: f8f73...193

Skrevet

Ja hvis hun er sykelig opptatt av å få oppmerksomhet fra andre fyrer, så kan hun det ja.

Det blir en slags personlighetsforstyrrelse/sexavhengighet

Anonymkode: 39ec7...bd9

• Liker 1
Skrevet

Ja, kvinner kan også være utro, og ja kvinner kan også søke sex hos andre selv om de er lykkelige.

Men det betyr ikke at dama di gjør det.

Anonymkode: b6ee7...702

• Liker 3
Skrevet

Nei, tror det er ganske uvanlig. Damer som stadig må ha oppmerksomhet fra menn og har mange guttevenner, er faresignaler.

Anonymkode: 77485...3ae

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvsagt. Det at man må være i dårlig forhold for å være utro er bare en myte

Anonymkode: 9cdcd...229

• Liker 1
Skrevet

Ja. Derfor jeg aldri ville blitt sammen med noen som ligger rundt like ofte som de bytter sokker. Er man typen til å ligge rundt med alt som går på to ben, har jeg liten tro på at de plutselig endrer seg når de er i et forhold.

• Liker 1
Skrevet
c_buk skrev (20 minutter siden):

Ja. Derfor jeg aldri ville blitt sammen med noen som ligger rundt like ofte som de bytter sokker. Er man typen til å ligge rundt med alt som går på to ben, har jeg liten tro på at de plutselig endrer seg når de er i et forhold.

Den eneste dama jeg vet at var utro mot meg, var jomfru. 

Skrevet

Ja, det er fullt mulig. Jeg skiller mellom sex i et kjærlighetsforhold og sex med menn jeg liker og tenner på. Ganske uproblematisk faktisk. Jeg er i et veldig godt forhold der jeg er lykkelig, er utro for spenningens og tenningens skyld..

Anonymkode: cbe45...797

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ja, det er fullt mulig. Jeg skiller mellom sex i et kjærlighetsforhold og sex med menn jeg liker og tenner på. Ganske uproblematisk faktisk. Jeg er i et veldig godt forhold der jeg er lykkelig, er utro for spenningens og tenningens skyld..

Alt er mulig så lenge man mangler moral.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja hvis hun er sykelig opptatt av å få oppmerksomhet fra andre fyrer, så kan hun det ja.

Det blir en slags personlighetsforstyrrelse/sexavhengighet

Anonymkode: 39ec7...bd9

Det var kanskje å dra det litt langt. Hvilken av de to forslagene veier du tyngst på? 

Anonymkode: 78400...38b

Skrevet

Oppsøk psykolog å prat om den sykelige sjalusien din, før den spiser deg opp innvendig .

Anonymkode: b0523...558

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, tror det er ganske uvanlig. Damer som stadig må ha oppmerksomhet fra menn og har mange guttevenner, er faresignaler.

Anonymkode: 77485...3ae

På spørsmålet om hvordan typer dame som er utro, føler jeg du bommer på signalementet.

Oppmerksomhet er ikke lik gjennomfører sex. Hun kan være kronisk flørtet.

Halvparten av mine venner er mannfolk og halvparten er kvinnfolk. Det er ikke aktuelt for meg å ha sex med venner og de jeg kjenner vet dette. Mange mannlige venner er ikke ensbetydende med ligger med gjengen.

Jeg vet lite hva som egentlig predikerer utroskap, jeg tror ei Anna tilnærming til det hele er hva den som er redd trenger for å ha tillit. Og så kan en se på hva som reelt sett er konfliktpunktene: uheldige oppfatninger om verdens lovmessighet hos den som er redd partneren er utro? Tidsbruk internt i et forhold? Gjentagende tilbakeholdelse av info? Hensynsløs adferd?

Skrevet

Det er jo de som vil ha både i pose og i sekk. Både kvinner og menn. De har det bra med partneren, men ønsker ekstra spenning og bekreftelse på at de er attraktiv.

Felles for alle som er utro er at de har lav moral, og gjerne mangel på samvittighet.

Anonymkode: e4823...899

• Liker 2
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

👎

Skrevet
On 2/17/2024 at 12:16 PM, AnonymBruker said:

Ja, det er litt søtt hvordan menn tror damer ikke er kapable til sex uten å få følelser. MEn kjekt for kvinner, da, som sjelden blir mistenkt.
Når det er sagt, så syns jeg dette virker som ditt problem og din usikkerhet. Vær åpen om det og se på hva dere kan gjøre for at du skal bli tryggere, veldig dumt å la slik sjalusi ødelegge. 10 mnd inn i et forhold er det nok ikke så mange som har noen på si i tillegg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...