Gå til innhold

Hvorfor tror dere menn at damer liker å få bilder av dingsen mellom beina deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål i oversikten 

Anonymkode: 1c098...68e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor generalisere du dette til å gjelde alle menn? 

• Liker 1
Skrevet

Noen kvinner liker det, andre ikke.... 

Men STOR forskjell på å sende slikt uoppfordret til hvem som helst og dersom det er spurt om, snakket om. 

Og ikke ALLE menn sender bildet av utstyret sitt.. Langt derifra... 

Anonymkode: 68bd5...a6e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen kvinner liker det, andre ikke.... 

Men STOR forskjell på å sende slikt uoppfordret til hvem som helst og dersom det er spurt om, snakket om. 

Og ikke ALLE menn sender bildet av utstyret sitt.. Langt derifra... 

Anonymkode: 68bd5...a6e

Tror de aller færreste kvinner liker det. 

Anonymkode: cf48e...003

• Liker 7
  • Nyttig 1
Gjest Gapatrosten
Skrevet

Ganske bra forklart her: https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/e1zVv9/derfor-sender-de-dickpics

Sitat

Caroline Hainer tror gapet mellom menns og kvinners tolkning av penisbilder til en viss grad kan forklares med biologi. På 1950-tallet påpekte den amerikanske sexologen Alfred Kinsey at menn og kvinner stimuleres av helt ulike ting. Hos mennene i studien kunne det være nok med et ansiktsløst puppebilde for å trigge en seksuell reaksjon, mens kvinner ikke reagerte i det hele tatt på et bilde av en anonym penis.

Hainer som er sitert, er forfatteren av denne boka: https://cappelendamm.no/_menn-viser-fram-pikken-sin-caroline-hainer-9788202579098

Skrevet
Traktor skrev (1 minutt siden):

Det må jo være en veldig utbredt aktivitet som menn driver med, faktisk så utbredt at det har fått et eget navn, om enn på engelsk. 
Er glad for å se at @Traktor har litt mer intelligente tanker rundt fenomenet siden han, jeg tror det er en han, stiller spørsmålet. 

• Liker 1
Skrevet
Traktor skrev (11 minutter siden):

Spørsmålet går til alle menn.

Ts sier ikke at alle menn SENDER bilder. 

Anonymkode: 28f12...fe1

• Liker 6
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Spørsmålet går til alle menn.

Ts sier ikke at alle menn SENDER bilder. 

Anonymkode: 28f12...fe1

I så fall burde TS formulert spørsmålet anderledes. Slik det står nå er det svært ladet og passiv aggresivt. Hun sier i praksis at alle menn tror kvinner liker dick picks.  

Blir litt som at jeg skulle skrevet følgende: "Hvorfor tror dere kvinner menn liker at dere ligger rundt?"

Svært lite konstruktivt måte å ordlegge seg på for å få en saklig debatt. 

Endret av Traktor
  • Liker 2
Skrevet

Har aldri gjort dette uoppfordret og har heller aldri hørt om noen i det virkelige liv som gjør det. Finnes det folk som gjør det? Tydeligvis. Kvinner ville jo aldri finne på å dydsignalisere i det offentlige rom uten at det er reellt, å nei.  Søk opp bilder av Nansen hvis du er nysgjerig. Er det super vanlig? Tviler.

Den største påvirkningen på utbredelse av dette fenomenet vil jeg tro er damer som har gjort det til en greie i sosiale medier etter at det har blitt importert fra USA. Ganske snodig fenomen. "Å nei jeg får tilsendt så mange bilder av menns kjønnsorgan! Dette må jeg dele med omverdenen!"

Anonymkode: 9095f...fb0

Skrevet

Uansett!

Til dere mannfolk som sender bilde av tissetassen deres, hvorfor gjør dere det og innbiller dere alle jenter og damer vil se den? 🤯 

Anonymkode: 2cf26...364

• Liker 3
Skrevet
Gapatrosten skrev (12 minutter siden):

Stemmer bra for min del. «Anonyme» peniser gjør ingen verdens ting for min del…ingen ting.

Man kan si mye forskjellige om peniser. Men at de er «estetisk pene» er virkelig ikke en av dem.

Grunnen til at man kan sette pris på bilder fra en man har en relasjon med, er ikke fordi peniser er så jævla spennende, men mer hva avsender man har en relasjon med signaliserer. Nå blir ikke jeg kåt av penisbilder uansett hvem de måtte komme fra, men tror det er en forklaring.

Anonymkode: 06007...f3d

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Har ikke gjort det og kommer ikke til å gjøre det.

Ikke bare virker det meningsløst, men risikoen for at det spres, og eller misbrukes er stor.

Skal noen nyte penisen min så skal det være ansikt til ansikt.

Anonymkode: def69...db8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette lurer jeg også på. Har ikke gjort det og kommer ikke til å gjøre det.

Ikke bare virker det meningsløst, men risikoen for at det spres, og eller misbrukes er stor.

Skal noen nyte penisen min så skal det være ansikt til ansikt.

Eller ansikt til penis. Det er også et alternativ 😆

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller ansikt til penis. Det er også et alternativ 😆

Nei. Kun misjonær slik herren tiltenkte.

Anonymkode: 9095f...fb0

Skrevet (endret)
Hareena skrev (36 minutter siden):

Det må jo være en veldig utbredt aktivitet som menn driver med, faktisk så utbredt at det har fått et eget navn, om enn på engelsk.

I en undersøkelse med 1508 kvinner i alderen 30-60, kunne  94 avsløre at de hadde fådd D-P av voksne menn som ikke var deres partner.  Ikke et spesielt høyt tall med tanke på dette er mottakere og ikke sendere.  Tror de som sender DP til andre folk en partneren, sjeldent nøyer seg med en mottaker per tiår.

Skal se om jeg finner den. Leste det i en papiravis for 2-4 dager siden

Endret av Chomsky89
Skrevet

Dingsen? Det heter jo ikke det 😄 Noen som ikke klarer å si penis tro? 😄

• Liker 1
Skrevet
Traktor skrev (16 minutter siden):

I så fall burde TS formulert spørsmålet anderledes. Slik det står nå er det svært ladet og passiv aggresivt. Hun sier i praksis at alle menn tror kvinner liker dick picks.  

Blir litt som at jeg skulle skrevet følgende: "Hvorfor tror dere kvinner menn liker at dere ligger rundt?"

Svært lite konstruktivt måte å ordlegge seg på for å få en saklig debatt. 

Spørsmålet var virkelig ikke til å misforstå.

Anonymkode: 18502...1e9

• Liker 2
Skrevet
Chomsky89 skrev (1 minutt siden):

I en undersøkelse med 1508 kvinner i alderen 30-60, kunne  94 avsløre at de hadde fådd D-P av voksne menn som ikke var Deres partner.  Ikke et spesielt høyt tall med tanke på dette er mottakere og ikke sendere.  Tror de som er sendere sjeldent nøyer seg med en mottaker per tiår.

Skal se om jeg finner den. 

De skulle hatt med kvinner i 20 årene i den undersøkelsen. Vet ikke når denne undersøkelsen ble gjennomført. Og selv om 1508 er mange, er det ikke i nærheten av å kunne gjenspeile befolkningen. Det er helt tilfeldig om de ikke får med de som får dickpick eller ikke. 

Anonymkode: 01938...e00

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Spørsmålet var virkelig ikke til å misforstå.

Anonymkode: 18502...1e9

Ja, TS er klart fordomsfull mot alle menn. 

Endret av Traktor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...