Gå til innhold

Katt som ikke vil være ute

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Han er ikke gammel 

Anonymkode: 4cab2...565

8 år er litt gammelt min er 9 år og pusejenta mi blir 18 år i juli 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo eventuelt lukke døra en liten stund og sjekke om han da vurderer å sjekke ut forholdene litt lengre enn rett utenfor døra. Jeg tror nok han går mer ut nærmere sommeren.

Han er jo ganske gammel og det kan påvirke hvor interessert han er i å utforske verden 😄 jeg hadde latt han være inne hvis han vil.

Anonymkode: 89d1b...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.2.2024 den 11.24):

Vi har en hannkatt på åtte år som nekter å være ute. Vi har et rekkehus med en hageflekk. Vi har forsøkt i vinter å tilby han og gå ut, men han vil igjen etter to minutter. Vi har ikke pushet på det fordi det har vært snø og vått. Men i dag skinner solen, det er bart på bakken og idylliske forhold ute for en katt. Jeg tok han med til døren, og han satt seg på plattingen i tre minutter og nøt solen før han ville inn igjen. Hvor mye skal vi pushe på det å være ute? Jeg kjenner at jeg savner at han er litt mer ute, for inne kan han jo plutselig bli helt villbass, for ellers bare spise og sove hele dagen. Noen råd? 🫠 tenker at han hadde hatt godt av å utfolde seg ute av og til.

Anonymkode: 7e1d7...344

Katter er opprinnelig ørken dyr og fryser lett sprsielt på potene. Ofte liker de ikke at det er vått der de går. Min også er ute bare 5 minutter om gangen på vinteren. Helt vanlig. På sommeren ser vi han nesten ikke inne i det heletatt annet enn på natta

Anonymkode: 6bd0b...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...