AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Vi er sammen så og si hver dag, nylig blitt kjærester. Sover hver natt ilag og gjort dette en stund. Plutselig dukker det opp ett smykke som ikke er mitt. Jeg spør hvor det kommer fra og han svarer «vet ikke» og at han bare fant det. Blir selvsagt bekymret for dette og overtenker, men velger tro på han. Er det grunn til overtenking? Anonymkode: 9e971...707
imagineme Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 Kan det være at han faktisk fant det? Hvor fant du det? Samtidig er det jo litt merkelig at han bare svarer "vet ikke, jeg bare fant det".
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 imagineme skrev (2 minutter siden): Kan det være at han faktisk fant det? Hvor fant du det? Samtidig er det jo litt merkelig at han bare svarer "vet ikke, jeg bare fant det". På gulvet sa han! Anonymkode: 9e971...707
imagineme Skrevet 17. februar 2024 #4 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På gulvet sa han! Anonymkode: 9e971...707 Hvor lenge har dere vært sammen? Hvor gamle er dere? Har han hatt fest nylig hvor det har vært andre folk som kan ha mistet smykket?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #5 Skrevet 17. februar 2024 imagineme skrev (4 minutter siden): Hvor lenge har dere vært sammen? Hvor gamle er dere? Har han hatt fest nylig hvor det har vært andre folk som kan ha mistet smykket? Slutten av tjueårene. Han har ikke hatt fest hos seg. Styrt i 1/2 år ca og vært kjærester i kort tid Anonymkode: 9e971...707
imagineme Skrevet 17. februar 2024 #6 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Slutten av tjueårene. Han har ikke hatt fest hos seg. Styrt i 1/2 år ca og vært kjærester i kort tid Anonymkode: 9e971...707 Kan jo være at det er et smykke som har dukket opp fra noe gammelt av. Si til han at du fikk en dårlig følelse av å finne det da vel og spør om han kan forklare litt mer rundt det? 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #7 Skrevet 17. februar 2024 Det ligger mye rart hos meg, som jeg ikke aner hvor kommer fra, men jeg ligger ikke rundt. Noen kan ha mistet/ glemt noe en gang, å jeg glemmer det. Eller det kan være noe jeg selv har kjøpt, å glemt helt ut. Sier han at han ikke vet, så gjør han vel ikke det. Dere er jo nylig blitt kjærester, å det er vanligvis ikke i den fasen man roter med andre. Anonymkode: 02a5a...f26 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #8 Skrevet 17. februar 2024 jeg synes det høres muffens ut. Fant det bare? Det må jo komme fra noen. Så enten er det fra en kvinne fra fortiden - noe som vil bety at han ikke har rydda og stelt på over et halvt år. Eller så har han sjonglert flere samtidig Anonymkode: 5d8e8...34d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå