Gjest Kålungen Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Ja rett og slett: hvor lang tid tar det fra seperasjonspapirene er levert, til sep. blir innvilget?
Gjest Kålungen Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Oj, så kjapt? Trodde det tok flere uker/mnd jeg Takk for oppklaring!
the Sun Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 For min del tok det over to måneder fra papirene ble sent inn til seperasjonsbevillingen kom i posten, så det varierer nok fra sted til sted. Jeg sendte mine til fylkesmannen i Oslo og Akershus for 2 år siden. Skillsmissen hadde like lang saksbehandlingstid i fjor.
Leo Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 For min del tok det over to måneder fra papirene ble sent inn til seperasjonsbevillingen kom i posten, så det varierer nok fra sted til sted. Jeg sendte mine til fylkesmannen i Oslo og Akershus for 2 år siden. Skillsmissen hadde like lang saksbehandlingstid i fjor. ← Høres merkelig ut... Jeg har desverre gjort dette to ganger og nå sist postla jeg papirene 25. april og separasjon ble innvilget 4. mai. Separasjonsbevillingen mottok jeg i posten 6. mai. Mener bestemt å huske at det tok omtrent like lang tid sist gang som var for ca. 9 år siden. Begge gangene ble papirene sendt fylkesmannen i Oslo og Akershus. Det kan selvfølgelig hende at saksbehandlingstiden er lenger hvis det er barn i ekteskapet, mangler papirer/underskrifter etc. etc., men min erfaring er altså at det går relativt fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå