AnonymBruker Skrevet 19. februar #21 Del Skrevet 19. februar 8 hours ago, Lawyam said: Er det fordi du er redd for å få en ånd og to inni deg? Fordi disse menneskene som finner på slikt har skremt deg? Nei det der går ikke an Jeg snakket om energier, men forstår at det er litt komplisert for deg skjønne Anonymkode: 63449...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #22 Del Skrevet 19. februar 9 hours ago, AnonymBruker said: Ja, men uavhengig av sex. Har andre sine energiar hengt ved deg vidare? Anonymkode: a968c...29b Ja om jeg ikke har renset meg Andres energi henger ved oss vanligvis kun ved at vi snakker mye med dem . Det er grunnen at mange kan bli utmattet og syke fordi dem aldri renser seg selv Anonymkode: 63449...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 19. februar #23 Del Skrevet 19. februar (endret) Religiøs (evangelistisk) tankegods med en litt alternativ vri. Jeg har ikke en fnugg av tro på at folk er besatt av ånder og demoner. De som er slemme eller lite hyggelige klarer det helt uten å være besatt av noe overnaturlig. Kanskje jeg skal begynne å kreve åndeutdrivelse før jeg ligger med noen 😂 Endret 19. februar av Anonymbruker*** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 19. februar #24 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det der går ikke an Jeg snakket om energier, men forstår at det er litt komplisert for deg skjønne Anonymkode: 63449...499 Det finnes ikke komplisert. Det må være mulig å forstå. Jeg har kanskje mer erfaring med tanke på energiutveksling med tanke på at jeg har god erfaring med healing og at jeg er langt eldre enn deg og har klart å få kysset og ligget uten å ha tatt skade av det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 19. februar #25 Del Skrevet 19. februar (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja om jeg ikke har renset meg Andres energi henger ved oss vanligvis kun ved at vi snakker mye med dem . Det er grunnen at mange kan bli utmattet og syke fordi dem aldri renser seg selv Anonymkode: 63449...499 Siste er sant, det første handler om hygiene... En fordel å ha vasket og pusset tennene først også - for partnerens skyld. Du burde forstå at det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg hodet. Endret 19. februar av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #26 Del Skrevet 19. februar 8 hours ago, Lawyam said: Det finnes ikke komplisert. Det må være mulig å forstå. Jeg har kanskje mer erfaring med tanke på energiutveksling med tanke på at jeg har god erfaring med healing og at jeg er langt eldre enn deg og har klart å få kysset og ligget uten å ha tatt skade av det også. Hvordan kan du påstå at du er eldre enn meg? Har jeg nevnt alderen min her? Ja, de du lå og kysset med slet antakeligvis ikke med noe som gjorde at du heller ikke fikk noe ekstra baggasje med deg. Anonymkode: 63449...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #27 Del Skrevet 19. februar Det er ikke snakk om ikke, men være forsiktig hvem en blander energien sin med Anonymkode: 63449...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 19. februar #28 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan kan du påstå at du er eldre enn meg? Har jeg nevnt alderen min her? Ja, de du lå og kysset med slet antakeligvis ikke med noe som gjorde at du heller ikke fikk noe ekstra baggasje med deg. Anonymkode: 63449...499 Vet ikke, men regnet vel ikke med at du var begynt å tenke på pensjonsalder siden du er urørt. Har jeg truffet på negative energier har jeg trukket meg unna. Jeg har jo tilgode å hoppe på noen de første minuttene eller første få timene etter å ha truffet noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #29 Del Skrevet 20. februar Anonymbruker*** skrev (På 19.2.2024 den 9.06): Religiøs (evangelistisk) tankegods med en litt alternativ vri. Jeg har ikke en fnugg av tro på at folk er besatt av ånder og demoner. De som er slemme eller lite hyggelige klarer det helt uten å være besatt av noe overnaturlig. Kanskje jeg skal begynne å kreve åndeutdrivelse før jeg ligger med noen 😂 Takk for informasjon om kva du trur. Anonymkode: a968c...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå