AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 I hele går hadde jeg kraftig spenningshodepine som jeg ikke fikk stoppet i tiden.. dette har forsatt men blir mildere av løpet av natten men sitter forsatt godt i. Er dette egentlig en gyldig grunn til og være hjemme fra jobb hvis man har såpass vondt i hodet? Her er det snakk om en jobb der jeg må løpe og passe på en gutt med autisme i ett lekeland. Problemet er at sjefen min her er streng og mener at hodepine og migrene ikke er gyldig grunn til og være hjemme fra jobb Anonymkode: ea661...d7c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I hele går hadde jeg kraftig spenningshodepine som jeg ikke fikk stoppet i tiden.. dette har forsatt men blir mildere av løpet av natten men sitter forsatt godt i. Er dette egentlig en gyldig grunn til og være hjemme fra jobb hvis man har såpass vondt i hodet? Her er det snakk om en jobb der jeg må løpe og passe på en gutt med autisme i ett lekeland. Problemet er at sjefen min her er streng og mener at hodepine og migrene ikke er gyldig grunn til og være hjemme fra jobb Anonymkode: ea661...d7c Da har ikke sjefen din opplevd migrene. Jeg har hatt kronisk hodepine/migrene i 1450 dager sammenhengende, og hadde sjefen min sagt noe som dette hadde jeg blitt så forbanna at jeg hadde slutta på dagen og hatt en ønsketanke om at han/hun hadde fått opplevd samme smertene i en ukes tid. Anonymkode: 2bcc5...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 Hva du hadde i går eller dagen før er ganske irrelevant for dagen i dag.. Ofte blir også formen bedre når man kommer seg ut og i aktivitet. Anonymkode: 99e69...6be
ingermaritfrigstad Skrevet 17. februar 2024 #4 Skrevet 17. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva du hadde i går eller dagen før er ganske irrelevant for dagen i dag.. Ofte blir også formen Endret 17. februar 2024 av ingermaritfrigstad
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #5 Skrevet 17. februar 2024 Sjefen din trenger ikke vite hva som feiler deg. Hvis du føler deg presset på å fortelle en grunn kan du bare finne på noe. Du kan si hva du vil, si du har feber, kaster opp eller hva du vil. De har ingenting med det. Anonymkode: 2153a...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå